1k olduk diye finali erteliyorum öyle de mülayim bir yazarım KDMXLSMXŞSMXLDNSLSN
Mina,duydukları ile mora dönerken,Chaeyoung şok olmuş bir şekilde Tzuyu'ye bakıyordu. Tzuyu'nin yaptırmak istediği şeyi duyan Jungkook,kuzeniyle gurur duyuyordu. Ee bu şerefsizlikleri ona Jungkook öğretmişti. Yaklaştı ve hızlıca Tzuyu'nin omzuna birkaç kere vurdu. "Aferin aferin iyi eğitmişim seni." Tzuyu ona doğru sırttı ve Chaeyoung'a döndü. "Hadi bütün gün sizi mi bekleyeceğiz." Chaeyoung Mina'ya baktığında,Mina'da ona bir bakış attı. Yavaşça birbirlerine yaklaştılar. Dudakları birleştiğinde hepsi nefesini tutmuştu. Taehyung ve Hoseok deli gibi kendilerini yerden yere atarken,Jungkook yavaşça telefonunu onlara doğrulttu. Flaş sesini duydukları anda birbirlerinden ayrılmışlardı. "Tehdit timee." Jungkook gevşekçe gülümsediğinde,anın tanıdıklığı ile Tzuyu de gülümsemişti. Sana'ya doğru baktığında o da gülümsüyordu. Onu elinden tuttu ve oturduğu yerden kaldırdı. "Biz biraz yürüyeceğiz."
Elleri birbirlerine sıkıca kenetlenmişken,ağaçlarla çevrili yolda yürüyorlardı. "Bu anları gerçekten özleyeceğim." Tzuyu burukça konuştuğunda,Sana şaşkınlıkla ona dönmüştü. "Özleyeceğim mi? Niye böyle dedin ki?" Tzuyu yavaşça ona doğru döndü. "Üniversiteye gideceksin. Başka bir şehre. Benim daha iki senem var." Sana kıkırdadığında,Tzuyu'nin kaşları havaya kalkmıştı. "Niye gülüyorsun?" Sana kıkırdamayı kesti,fakat gözlerinin içinde hala aynı parıltı vardı. "Başka bir şehre gitmiyorum ki. Burada ki üniversiteye gideceğim." Tzuyu duydukları ile şaşkınlıkla sevgilisine döndü. "Gerçekten mi?" Sana başını salladığında,Tzuyu hızla sevgilisine sarılmıştı. Sıkıca birbirlerine sarılırken,Sana ona doğru fısıldadı. "Söz vermiştik hatırlamıyor musun? Birbirimizi bırakmayacaktık." Tzuyu verdikleri sözü hatırladığında sırıtmıştı. Sana'nın sınavda aldığı puan Seul'de ki birçok üniversite için yeterliydi. Fakat o sıradan bir üniversiteye gitmeyi tercih etmişti. Sırf onun için. Tzuyu,sevgilisine omzunu attı ve onu hızlı hızlı yürütmeye başladı. "Nereye gidiyoruz Tzuyu?" Tzuyu sırıttı. "Hazır etrafta şerefsiz yokken,eğlenmeye gidelim."
Festival gibi bir şeye gelmişlerdi. Bissürü stant vardı. Yemekler,kıyafetler ve daha nicesi. Her şey o kadar güzeldi ki,ikiside büyülenmiş gibiydi. Tzuyu koştururken,Sana da kahkaha atarak onu takip ediyordu. Yemek satan bir standın önünde durduklarında,garip bir yemek görmüşlerdi. Adam onlara tadımlık uzattığında,ilk Tzuyu ısırmıştı. Kalanı Sana'ya yedirdiğinde tadı almak için birkaç saniye beklediler. Baharat tadı ağızlarına yayıldığında birbirlerine baktılar. "Çok baharatlı. Ama kötü değil." Sana da başını salladı. "Evet. Alsak mı ki?" Birkaç dakika sonra kararlaştırıp bir paket aldılar. Birlikte yaptıkları ilk alışverişti. Tzuyu tekrar koşmaya başladığında,Sana ona seslendi. "Beni de bekle!"
Fotoğraf çekilmek için türlü türlü kıyafet giyen insanlara baktılar. Sonra yavaşça birbirlerine döndüler. İkiside hızla oraya doğru koşmaya başladı. Dükkanın içine girdiklerinde,kıyafet seçiminde yardımcı olan kadın yanlarına geldi. "Merhaba. Nasıl yardımcı olabilirim?" Kadın kibarca sorduğunda etraflarına bakmaya başladılar. İki tane kıyafet gördükleri anda parmaklarını kaldırıp oraya işaret ettiler. "Onları giymek istiyoruz."
Sana kafasında duran peruğa kahkaha atarak baktı. Kıvırcık saçlar başından aşağı sarkıyordu. Seksi bir kıyafet giymişti. Kıyafet o kadar gösterişliydi ki,insanlar durup onlara bakıyordu. Sana,Tzuyu'ye baktığında kahkaha attı. Tzuyu'ye oldukça bol gelen pantolon,dizlerine kadar gelen siyah tişört,boynuna taktığı altın zincir ve kafasında ki cap ile tam bir rapçi gibi duruyordu. Onlar Beyonce ve Jay Z olmuşlarda. Kameramanın önüne geçtiklerinde,Beyonce ve Jay Z'yi taklit etmeye başladılar. Etraflarında ki insanlar kahkaha atarken,onlar da oldukça eğleniyordu.
Sonunda dükkandan çıkıp,çekildikleri fotoğrafları aldıklarında hala gülüyorlardı. "Burada bekle." Tzuyu,Sana'yı bir banka oturttu ve koşturarak gitti. Sana gülerek fotoğraflara bakmaya başladı. Her zaman Tzuyu'ye minnettar kalacaktı. Ne olursa olsun.
Tzuyu,elindeki poşeti sallaya sallaya Sana'nın yanına döndü. O da banka oturdu ve poşeti arkasına sakladı. Parmağını yanağına şıklattı. "Öpersen pakedin içindekileri çıkarırım." Sana kahkaha attı ve sevgilisinin yanağına sulu bir öpücük kondurdu. Tzuyu,sırıttı ve sevgilisinin yanaklarını sıkmaya başladı. Sevgi gösterileri bittiğinde pakedin içindekileri çıkardı. Mor,yaldız kaplamalı albümü gören Sana sırıtarak sevgilisine baktı. Tzuyu,pakedin içinden kalem çıkardı. Sana'nın elinden fotoğrafları aldı. Fotoğrafların arka yüzünü çıkardı ve bugünün tarihini yazmaya başladı. "Seninle geçirdiğim her günün,bir anısının olmasını istiyorum. Aklımdan atamama rağmen. Her buluştuğumuzda fotoğraf çekilelim ve tarihleri yazalım." Tzuyu gülümseyerek konuştuğunda,Sana çaktırmadan göz yaşlarını silmişti. O da bugünün tarihini aklına kazıdı. Bir daha unutmamak için.1K OLDUĞUMUZU GÖRÜNCE BEN LZMZSŞMSŞSMXŞSMXŞDMXŞSMXŞMDŞXMSŞZMSĞJWOUXSLNFŞCNSİSMSİXMDŞ;
Seviyorum lan sizi! Küçük şerefsizlerim benim :')
1K olmuşuz!
ÇOK YÜZSÜZÜMZOXMŞSMZİSÖXŞSMXŞSMXŞSMXŞSMXŞXMŞXMSŞXMSŞZMSŞS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fake role\\SaTzu
Fanfiction#1-Satzu 3 Temmuz 2017'de yazılmaya başlanmıştır. 16 Temmuz 2017'de bitmiştir. Serinin birinci kitabıdır. İkinci kitap:Family Rules.