Sana: İki saattir gelmeni bekliyorum
Nerelerdesin senTzuyu: Sana
Çok kötü bir şey olduSana:Ne oldu Tzuyu?
Neredesin
Söyle hemen geleceğim
Beni korkutma böyle!Tzuyu:Saçlarımı boyatmak için kuaföre geldim
Ve şuan
Resmen
Açık kahverengiler
Benim saçlarım
BENİM SAÇLARIM KAHVERENGİ
ŞOPARA BENZİYORUM AQSana: Sorun bu muydu yani gerizekalı
Ödüm koptu!
Ne olmuş kahverengiyse
Ne güzel işte değişiklik olurTzuyu:Şerefsiz evladıyım aglamamak için kendimi zor tutuyorum
Sana: LSMSŞSNZLSMZŞMSZŞSMŞXNDŞZMSÖSBSŞSNSLSNSŞ
Hadi gel artık
Yemin ediyorum kök saldım aqTzuyu:Bekle geliyorum
1 saat sonra
Tzuyu'nin başında ki örtüyü gören Sana kahkaha atmıştı. Sana'nın kahkahaları arttıkça Tzuyu olduğu yere gömülüyordu. "Ne! Niye bu kadar gülüyorsun?" Sana cevap vermek için ağzını açtığında,cümle kuramadan kahkahalar ağzından salınmaya başladı. "Tzuyu! En fazla ne kadar kötü olmuş olabilir ki? Çıkar şunu hadi." Sana,Tzuyu'ye doğru atak yaptı. Örtüyü çektiğinde,saçlarını görmesiyle kaşlarını çattı. "Güzel olmuş işte!" Tzuyu'nin utançtan yanakları kızardığında,Sana onunla alay etmeye başlamıştı. "Tzuyu,benimle sexting yapmaya çalıştın,bana annecik ve kedicik dedin,ayıp mesajlar yolladın. Ve utandığın şey saçlarını görmem mi gerçekten?" Tzuyu,Sana'nın koluna yavaşça vurdu. "Bu kadar sesli konuşmasana! İnsanlar beni sapık sanacak." Sana koşmaya başladığında Tzuyu onu kovalamaya başladı. "Sapıksın zaten 'annecik'!" Tzuyu ona şok olmuş bir şekilde baktı. "Yah! Zalimin kızı! Milletin sevgilisi onu merdiven altına götürüyor! Ben seni lunaparka,kafeye götürdüm be!"
Tzuyu ve Sana kamp alanına girdiğinde etraflarına bakınmışlardı. Arkadaşlarını buraya çağırmışlardı. Kamp yapacaklardı. Biraz ilerlediklerinde,bağırışma sesleri duydular ve birbirlerine baktılar.Bağırışma seslerini takip ettiler. "Taehyung! Gerizekalı! Çadırların çubuklarını nasıl kırdın lan!" Jungkook öfkeyle ona yürüdüğünde,Jimin'de ona arka çıkmıştı. "Üstüne mi oturdun oğlum doğruyu söyle!" Hoseok sevgilisini korumak için onu arkasına aldı. "Sizin fantezileriniz garip diye,sevgilimi suçlamayın. O böyle şeyler yapmaz!" Jungkook alayla güldü. "Yapmaz mı? Oğlum en son Taehyung'u hastaneye yetiştirmedik mi biz? Götünde iki tane şişe-" Chaeyoung'un çığlığı her şeyi bölmüştü. "Yeter lan! Sikerim şişenizi götünüzü! Yapacağınız işin ta amına koyim!" Dördünü ittirdi ve yedek parçalar ile çadırları kurmaya başladı.
Tzuyu'nin Anlatımından.
Bizi gören çocuklar yanımıza gelmeye başladı. Sana,Chaeyoung'a yardım etme amacıyla yanımdan ayrıldı. "Bu ne lan at bokuna benzemiş saçların." Jungkook hayvani bir şekilde kolunu omzuma atarken,hissettiğim acıyla tökezledim. Elini saçıma atıp okşadığında,şaşkınlıkla ona baktım. İğrenir bir şekilde elini saçımdan çektiğinde hızla kolunu omzumdan indirdim. "Tzuyu! Saçında ki yağ elime bulaştı lan! İnsan saçını yıkar." Elini incelerken,Jimin hızla onun ensesine vurdu. "Kızın sevgilisi burada Jungkook! Demesene şöyle şeyler!" Jimin'in beni koruması gözlerimi yaşatırken,bunu gören Jungkook şok oldu. İyi niyetinin altında yatan gerçeği anladığımda ibne bir şekilde gülümsedim. "Siz bir hafta bizim kölemiz olacaktınız değil mi?" Jungkook ve Jimin korkuyla bana baktığında,sırıtmam genişledi. "Şimdi kim şişeye oturmuş oldu,gördük." Taehyung hain bir sesle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fake role\\SaTzu
Fanfiction#1-Satzu 3 Temmuz 2017'de yazılmaya başlanmıştır. 16 Temmuz 2017'de bitmiştir. Serinin birinci kitabıdır. İkinci kitap:Family Rules.