Beni çok özlediniz biliyorum..
O yüzden dayanamadım ve ikinci kitabı anlatmaya ve alıntı paylaşmaya geldim!
Tamam çok aşık olmayın.:)Başlayalım;
İkinci kitap hakkında baya düşündüm. Bir ara kendimle cebelleştim hatta. 'Acaba yazmasam mı?' Diye. Sonra pişman oldum tabii. Çünkü oluşturduğum karakterleri ve kurguladığım hikayeyi öylece bırakmak çok zor. Karakterlerin hepsi kalbimde bir yer edindi. Ve final,ilerleyen konudan çok bağımsızdı biliyorum. Fakat ikinci kitap geleceği için ve ikinci kitabın konusu,final ile bağlantılı olduğu için,finali öyle paylaşmak zorunda kaldım. Özür dilerim!
Herneyse. İkinci kitabı açıklamak gerekirse,öncelikle texting baya az olacak. İlk kitap gibi bolca textingten oluşmayacak yani. Ayrıca karakterler eklenecek. Fakat daha fazla ship çıkarmayacağım ortaya. Boku çıkıyor,kusura bakmayın. Diğer shipleri,başka kitaplarımda buluşturacağım.
Ve ikinci kitabın bölüm sayısı,birinci kitaba oranla daha az olabilir. Ona daha karar vermedim.
İkinci kitabın ilk bölüm yayın tarihi: 14 Ağustos 2017.
İkinci kitabın adı: Family Rules(Aile Kuralları)
Bu kadar açıklama yetti diye umuyorum. Şimdi alıntılara geçelim;
🍂🍂🍂
"Kalk lan artık! Yatak çürüdü. Yemin ediyorum 2000 dolarlık yatak çürüdü. Evi lağım kokusu sardı."
Tzuyu oflayarak Jungkook'a baktı. Ayağa kalktı ve kuzeninin önünde dikildi. Tam ağzını açıp bir şey söyleceği sırada Jungkook hiddetle Tzuyu'nin ağzına elini koydu.
"O ağzı açarsan bir daha yaşamam mümkün olmaz Tzuyu. O ağızın kokusunu kendi odamdan alıyorum ben. Bak bak utanmadan birde göz deviriyor."
🥂🥂🥂
"Nereye gideceksin Tzuyu? Onun nerede olduğunu bile bilmiyorsun! Koskoca ülkede onu bulabileceğini mi sanıyorsun!" Tzuyu sertçe Chaeyoung'a baktı.
"Her yeri didik didik aramam gerekirse bile bulacağım onu. Bulacağım ve yaptıklarının hesabını soracağım."
💦💦💦
Hepsi uçaktan indiğinde etrafına bakınıyorlardı. Ta ki Jungkook'un sesi duyulana kadar.
"Yemin ediyorum ben böyle uçak yolculuğu görmedim. Yanımdaki adam bütün yolculuk boyunca osurdu. Bir an hostesten kapıyı açıp içerisini havalandırmasını isteyecektim. Osurmak ne kelime. Adam bildiğin at gibi rahatça bıraktı yere. Kürekle alacaktım."
Jimin ona sertçe baktı ve dişlerinin arasından konuşmaya başladı.
"Yanındaki bendim Jungkook."
✈️✈️✈️
Sana'nın çalıştığı kafeye gelen çocuklar,onun gelmesini bekliyorlardı. Sana,çalıştığı kafeye geldiğinde onlardan tarafa bakmadığı için,onları görmemişti. Tzuyu,tuvalete gitmiş ve aynada kendine bakmıştı. Aynada,çocuklar ile beraber oluşturduğu kuralları kendine hatırlatmaya başlamıştı.
"Kural 1:Ne olursa olsun yumuşama."Tzuyu,tuvaletten çıkıp oturdukları masaya ilerlemişti. Yerine geçtiğinde,gözleri Sana'yı tarıyordu. Arkaları dönüktü. Bu yüzden,kafasını döndürüp bakmak zorundaydı. Hepsinin kafasında şapka vardı. Fuhuş baskınında yakalanan ünlülere benziyorlardı. "Hoşgeldiniz. Ne istersiniz?" Sana'nın sesini duyduğu anda gözlerinin acıdığını hissetti. Mina,alttan onun elini tuttu ve yavaşça sıktı. Jungkook psikopat gibi kahkaha attı ve yavaşça şapkasını çıkardı. Sana,ona şaşkınlık ile bakarken Jungkook öne doğru atılmıştı. "Onca ağız kokusunun,depresyon modunun,göz yaşının,sümüklü peçetenin ve en önemlisi,kırık bir kalbin telafisini istiyoruz!"
✨⚡️🔥GERİ GELDİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fake role\\SaTzu
Fanfiction#1-Satzu 3 Temmuz 2017'de yazılmaya başlanmıştır. 16 Temmuz 2017'de bitmiştir. Serinin birinci kitabıdır. İkinci kitap:Family Rules.