Özel Bölüm/1

346 19 12
                                    

12 Ekim 2016.

Jungkook ve Jimin nasıl tanıştı?

Neden Jungkook'un kuzenim olduğunu sorguladığım bir güne gözlerimi açmıştım yine. Bu sene liseye başlıyordum. İlk günümün elbette ki harika geçmesini beklemiyordum ama Jungkook ile okulun bahçesinde erkek kesecek kadar düşeceğimi tahmin etmemiştim. Jungkook sabahtan beri sapsarı boyanmış saçları gibi açık bir ten rengine sahip olan çocuğu dikizliyordu. En son ağzından sular akıyor diye ambulansı aramaya çalışıyorlardı da zor ikna etmiştim öğrencileri. Hayır diyorum bırakın şu an kendi doğasında bu malın ağzından köpük çıkmadığı bir an yok ki.
Jungkook'un umutsuzca çocuğu izlediğini fark edince derin bir nefes alarak ayağa kalkmıştım. Jungkook hışımla bana döndüğünde olacakları anlamış gibiydi. "Tzuyu bak sakın." Onu dinlemeden yürümeye başlamıştım. "Üzgünüm Cankuk. Yıllardır şerefsiz kuzeni oynuyordum ama şimdi sana borcumu ödeme zamanı." Şeytani bir şekilde gülümsediğimde Jungkook mosmor olmuştu. "İnşallah tam klozete oturduğun an yılan sokar seni Tzuyu. İnşallah o büzülmüş ağzın bir daha açılmaz Tzuyu. Bak bak bir de saçını savuruyor." Jungkook sessiz sessiz tıslarken ben çocuğun önünde durmuştum. "Hey." İfadesizce konuştuğumda başını kitabından kaldırmıştı. Gülümsediğinde etrafa resmen  gün ışığı saçılmıştı. Jungkook gülünce saçılsa saçılsa bok saçılıyordu. "Hey." Çocuktan izin alma gereği duymadan yanına pat diye oturduğumda Jungkook'un oturduğu banktan bela okuduğuna dair sesler alıyordum. "Direkt konuya gireceğim çünkü uzatmayı hiç sevmem. Bak bak arkama bak şurada kahverengi saçlı çocuk var ya hani sabahtan beri haymana beygiri gibi oradan oraya koşturan sırf sen gör diye. Görmedin mi? Yuh sabahtan beri herkesin eli ayağı titriyor çocuk benim 15 yıllık tükürük ihtiyacımı iki buçuk dakika da sana bakarak harcadı. Bak hemen şurada." Çocuk omzumun üzerinden arkaya doğru baktığında şaşırmış gibiydi. "Şu kaçan çocuk mu?" Tzuyu usulca arkasını dönmüştü.
Jungkook götü göbeği salmış okulun içine doğru koşuyordu. Tzuyu de kalkıp onun arkasından koşmaya başlamıştı. "Jungkook domuz gibi koşmasana rezil ettin bizi çocuğu!"

Jungkook sınıfta yarı baygın bir şekilde yatarken Tzuyu uzaktan uzaktan ağzına kesme şeker atıyordu. Jungkook hem sinirli bir şekilde sövüyor hem de ağıt yakıyordu. "Allah sana gün yüzü göstermesin inşallah. İnşallah çorba içerken içinden maydonoz çıkar dişine takılır da tüm gece uyuyamazsın. Lan atma şu şekerleri be at mıyım ben?"  Taehyung olanları duyunca hemen gelmişti.
Taehyung,Jungkook ve Tzuyu'nin öteki sınıftan yakın bir arkadaşıydı.
"Ağlama be Jungkook bir şey olmaz hem belki çocuk hayvani erkeklerden hoşlanıyordur." Jungkook Taehyung'u hunharca tokatlamıştı. "Bak yemin ediyorum çok sinirliyim şimdi kafamı pat pat vurup gömeceğim şuraya deve kuşu gibi." Tam Tzuyu bir şey diyeceği sıra da içer giren sarışın çocuğu görmesiyle şaşkınlıkla kelimelerini yutmuştu. Taehyung'ta fark etmişti fakat Jungkook hala ağıt yakmakla meşguldü. "Sen sabah ki çocuksun,değil mi? Bir an da öyle koşunca sana bir şey oldu sandım,endişelendim." Jungkook'un duyduğu ses ile kalbi hızlanmıştı.

Eskisi gibi güzel ve eğlenceli yazamadığım için çok üzgünüm ve bölümün kısalığı için..
birçoğunuz Fake Role'ü özlemiş gibiydiniz ben de bu yüzden üç kısa bölümden oluşan,özel bir bölüm yazmaya karar verdim.

Okuduğunuz için teşekkürler!

fake role\\SaTzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin