Çadırlar kurulmuş,kamp ateşi yakılmıştı. Tzuyu elinde ki su şişesini umursamadan Jungkook'a döndü. "Suyumuz bitmiş. Gidin gölden falan su alın." Jungkook şişenin dolu olduğunu görünce sinirle gözlerini kapadı. "Tzuyu,bu bizi üçüncü su almaya gönderişin. Ve şişe hala dolu." Tzuyu omzunu silkti ve şişenin içindeki tüm suyu yere döktü. Herkes ona şaşkınlıkla bakarken,o umursamamıştı. "Yo. Bak bitti." Jungkook bunu görünce Tzuyu'nin yüzüne tısladı. "Pü ananı sikim."
Jungkook ve Jimin gittiğinde,Tzuyu aklına gelen hain planlar yüzünden kahkaha atmakla meşguldü. Sana ne olduğunu anlamaya çalışırken,diğerleri korkmuş bir şekilde ona bakıyordu. "Toplaşın,bir planım var. Bu gece çok gözyaşı dökülecek." Şerefsizce gülümsedi. "Korkudan." Diye ekledi.
Hoseok,ağacın tepesine çıkmaya çalışırken,Taehyung götünden onu yukarı doğru itiyordu. Kızlar bu görüntüye gözleri kanayarak bakıyordu. Aslında sadece Tzuyu ve Chaeyoung izliyordu çünkü Tzuyu,Sana'nın gözlerini kapamıştı. "Kız arkadaşımın atların çiftleşmesini izlemesini istemiyorum." Demişti. Hoseok sonunda ağaca çıktığında,Taehyung rahat bir nefes aldı. "Tzuyu,ben buradan düşer miyim lan?" Tzuyu başını iki yana salladı. "Yok lan. Senin götün küçük. Sığarsın sen oraya."
Kızlar Taehyung'u ağaca zorla çıkarttıktan sonra hızla ellerini otlara silmişlerdi. "Kusacağım galiba. Bunun götünü de ellemek varmış kaderde." Chaeyoung iğrenerek eline baktığında Hoseok hızla yukarıdan lafa karıştı. "Öyle deme lan sevgilimin götüne. Ne cevherler var onda bir bilsen." Chaeyoung sinirle ona baktı. "Sus be karışma sen de her şeye."
Tzuyu,elinde ki beyaz çarşafı ağaca sardı. Üzerine kırmızı boya ile bir şeyler yazmaya başladı. "Tzuyu,niye yanında çarşaf ve sprey boya taşıyorsun?" Sana sevgilisine yardım ederken,şaşkınlıkla etrafına bakıyordu. "Ne bileyim,lazım olur diye." Tzuyu çarşafı boyarken konuşmaya devam ediyordu. "Çarşaf ve sprey boya niye lazım olsun ki?" Chaeyoung sorduğunda Tzuyu hiddetle göz devirdi. "Sana ne lan 1.59."
Sonunda kızlar işlerini bitirdiklerinde,çalılıkların arkasına saklandılar. "Bunlar ya bu yoldan gelmezse?" Sana etrafı gözlerken sormuştu. "Orman çok küçük. Ayrıca Jimin akıllı bir çocuk. Geldikleri yolu biliyordur. Hep soruyoruz zaten Jimin'e,niye Jungkook'la çıkıyorsun diye. Harcanıyor güzelim çocuk." "Ne yiyiştiler be. İki saat oldu." Chaeyoung üfleyerek konuştu. "Aha geliyorlar lan!" Tzuyu heyecanla konuştuğunda hepsi başını eğdi. "Kamerayı hazırla Chaeyoung!" Chaeyoung kamerayı hazırladı. "Tzuyu bir daha su isterse anasını ağlatacağım onun." Jungkook bezmiş bir sesle konuştu. Tzuyu onun dediğini duyunca gözlerini devirdi. İki saattir orada birbirlerini yiyorlardı,kimse bilmiyordu sanki. Ayak sesleri yakınlaştığında üçü birden gülmemek için dişlerini sıktılar. "Hassiktir! Jimin! Bu ne lan?!" Jungkook ağacın üzerinde asılı duran çarşafı gördüğünde sevgilisinin koluna yapışmıştı. Jungkook yazılanları sesli bir şekilde okudu.
"Üçüncü ve dördüncü kişi. Sizin için geliyorum. (J&J)"
Jungkook'un dizlerinin titrediğini gören Jimin'de korkmaya başlamıştı. Bir anda Hoseok ve Taehyung çarşaflar eşliğinde ağaçtan sarktığında Jungkook ve Jimin çığlık atmaya başlamıştı. Tzuyu ses kaydını oynattığında,korkunç bir şarkı çalmaya başlamıştı. Jungkook hüngür hüngür ağlarken,Jimin'in gözleri arkaya doğru gitmeye başlamıştı. Jimin korkudan bayıldığında ,Jungkook daha çok korkmuş gibiydi. Kızlar çalılıkların arkasından çıktığında Jungkook onları görmüştü. Chaeyoung'un elindeki kamerayı gören dağ ayısı Jungkook,hızla kızların üzerine saldırmıştı. Hoseok ve Taehyung,Jimin'in yanına gitmişti. Jungkook Tzuyu'nin saçından tuttuğu gibi etrafında döndürmeye başladı. "Ağzına sıçacağım Tzuyu. Gülme lan!" Tzuyu kahkaha atarken dizlerinin üzerine çökmüştü. Bir anda hepsi durdu. Burunlarına gelen iğrenç koku ile etraflarına baktılar. Sonra yavaşça Jungkook'a. Tzuyu ellerini ağzına götürdü ve şok olmuş bir ifade ile Jungkook'a baktı. "Jungkook,altına mı sıçtın lan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fake role\\SaTzu
Fanfiction#1-Satzu 3 Temmuz 2017'de yazılmaya başlanmıştır. 16 Temmuz 2017'de bitmiştir. Serinin birinci kitabıdır. İkinci kitap:Family Rules.