Patient

969 70 89
                                    

Lashton'dan nefret ederim ama ŞU MEDYAYA BİR BAKAR MISINIZ ASHTON'IN MÜKEMMELLİĞİNE BİR BAKIN LÜTFEN ŞUNA BİR BAKIN ASHTON YA ASHTON YANİ BURNUNA BİR BAKIN DUDAKLARINA ELİNDE DURAN KADEHE BİR BAKIN ASHTON O YA ve yanındaki de luke hemmings. (Bi sakin ol amk)

Bu canım bölümü Cashton'a adıyorum benim bebeklerim and yeni Cashton yayımladım bölüm daha yok ama hadi bir gidin bakın hadi hadi ;);););)

"Dediğim gibi Bay Clifford, Luke artık kendi yaşıtları gibi lise seviyesine ulaştı. Bay Irwin bana Kendi yaşıtlarının seviyesine geldiğinde size söylememi rica etmişti. Derslere başlayalı 6 ay geçmesine rağmen Luke fazlasıyla çaba sarf etti ve derslerinde hızla ilerleme kaydetti. Uzun lafın kısası efendim, (Sizi oğlumuz Luke'a istiyoruz?) Özel derslerimize devam edecek miyiz, yoksa Luke ile derslerimize ara mı vereceğiz?" Michael'ın karşısında duran Luke'un özel öğretmeni Michael'ın ne tepki vereceğini ölçmeye çalışıyordu ancak, Michael tepki vermeyi bırakın yüz ifadesi bile değişmemişti.

Sebebi ise Luke'un okula gidip gitmeyeceğini düşünürken beyninde kaybolmuştu adeta. Liseye başladığında oradaki çocuklar Luke'a nasıl davranacaktı? O Okuldayken onu koruyamazdı. Hem kendisi lisedeyken bir sürü inek öğrenciye zorbalık yapıldığına şahit oluyordu. Luke'a da zorbalık yaparlarsa ne olacaktı? Luke zaten içine kapanık bir çocuktu.

Bu düşüncelerle başı ağrımaya başladığında şakaklarını ovarak iç çekti. Öğretmene dönüp gülümsedi. "Ashton ile konuşmama izin verin, doğru kararı verdiğimde sizi arayacağımdan hiç şüpheniz olmasın." Michael gülümseyerek öğretmeni odasından çıkartarak sekreterine yol göstermesi için kaç göz işareti yapıp tekrar gülümseyerek odasına girdi.

Luke, kedisi öldüğünden beri fazla durgundu ve nadiren gülen çocuk artık hiç gülmüyor, her zaman Michael'ın göğsüne yaslayıp iç çekiyordu. -ki Michael bundan pek şikayetçi sayılmazdı.-

Ve hepsinden daha dayanılmaz olanı ise Luke her gece Michael ile birlikte uyuyordu. -tamam bundan da şikayetçi değildi.-

Michael, Eve geldiğinde Luke, Calum ile birlikte hararetli bir şeyler konuşurken bulduğunda kaşlarını çatıp yanlarına gittiğinde Calum etrafı kolaçan edip Michael'ı aralarına çekti. Kısaca her şeyi anlattığında Michael gözlerini devirdi. "Ne yani Ashton'ın doğum günü için mi bu kadar gizli ve tedirgince konuşuyordunuz? Bende bir şey sandım." Geri çekilirken Calum sinirle Michael'ı yerine oturdu.

"Beynini oyarım otur ve beni dinle geri zekalı. Ashton'ın tüm gün boyunca klinikten uzak durması gerek anladın mı beni? Yarınki tüm işlerini iptal et ve planımıza ayak uydur. Bak eğer Ashton kliniğe vaktinden önce gelirse beynini deşerim senin." Calum'ın bu korkutucu yüz ifadesi ile nasıl anasınıfı öğretmeni olduğu meçhuldü. Michael çok fazla üzerinde durmayıp sadece kafasını sallayıp planı dinlemek için sessizce bekledi.

----

Planı geçiyorum çünkü ben geçerim bilirsiniz (aklıma yaparım bilirsin diye bir şarkı geldi neyse konuyu saptırmayalım) (Sürpriz adı altında hiçbir şey bulamadığın için geçtiğin üzerine yemin edebilirim ama işte kanıtlayamam..)


Calum kapıya doğru yürürken Michael'a defalarca anlayıp anlamadığını soruyor, Luke'a ise rolünü yapıp yapamayacağını soruyordu.

Her ikisi de bu duruma karşılık gözlerini devirirken Calum sakinleşmek için nefesini dışarıya verip dış kapıyı açması ile Ashton'ın zili çalmak için hareketlenmesi bir olmuştu. Ashton gülümseyerek Calum'a bakarken Calum hafif panik olmuş bir şekilde gülümseyip Ashton'a sarıldı.

Not Your Enemy ♠Muke♠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin