Mentally In Love With You (Intro)

1.5K 101 28
                                    

Kryber (Trans)
"Why? ဘာလို႔ နင္​က ငါနဲ႔ လမ္​းခြဲခ်င္​ရတာလည္​း......."

Krystal ​ေဒါသျကီးစြာျဖင္​့ သူတို႔အတူ ဆင္​တူ၀ယ္​ခဲ့တဲ့ ခြက္​အနီ​ေရာင္​​ေလးကုိ နံရံဘက္​ကုိ လႊင္​့ပစ္​ခြဲလိုက္​တယ္​....ခြက္​က​ေလးက နံရံကုိ ထိမွန္​ၿပီး Amber​ေဘးနားမွာ အပိုင္​းပိုင္​း အစစကြဲသြားတယ္​..... Amber ​ေျခာက္​​ေသြ႔​ေနတဲ့ သူ႔ရဲ႕ လည္​​ေခ်ာင္​းထဲကုိ တံ​ေတြး​ေတြ လ်ွင္​ျမန္​စြာ မ်ိဳခ်လိုက္​သည္​....
သူ႔ရဲ႕ နဖူးမွာလည္​း ​ေခြၽး​ေတြ ျပန္​လာၿပီး ​ေ႐ွ႕ဆက္​ၿပီး ဘာျဖစ္​မယ္​ဆိုတာ​ေတာင္​ ႀကိဳမ​ေတြးႏိုင္​ဘဲ ျဖစ္​​ေနတယ္​.. ....Amber သစ္​သားထိုင္​ခံုမွာ ႀကိဳးနဲ႔ ခ်ည္​​ေႏွာင္​ျခင္​း ခံလိုက္​ရတယ္​....သူ႔ရဲ႕ ႐ူးသြပ္​​ေနတဲ့ Girlfriend အျပဳအမူ​ေတြ​ေၾကာင္​့ Amber ဘာမွ မလုပ္​ႏိုင္​ဘဲ ျဖစ္​​ေနသည္​......

"ငါနဲ႔ လမ္​းခြဲခ်င္​တာ ဒီ​ေကာင္​မ​ေၾကာင္​့ မဟုတ္​လား......."
Amber​ေဘးနားမွာ ထိုင္​​ေနတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလးရဲ႕ ဆံပင္​ကုိ Krystal ၾကမ္​းၾကမ္​းတမ္​းတမ္​း ဆြဲ​ေဆာင္​့လိုက္​တယ္​...... ​Krystal​ေၾကာင္​့ ​ေကာင္​မ​ေလးမွာ နာက်င္​မႈကုိ ခံစားရၿပီး မ်က္​ရည္​​ေတြ က်လာတယ္​.. ...
သူမရဲ႕ နာက်င္​မႈ​ေၾကာင္​့ ​ေအာ္​လိုက္​ခ်င္​​ေပမယ္​့ သူမရဲ႕ ပါးစပ္​ကုိ တိတ္​နဲ႔ ပိတ္​ထားျခင္​း ခံလိုက္​ရတယ္​....Krystalရဲ႕ လက္​တစ္​ဖက္​မွာ​ေတာ့ သစ္​သီးခြဲတဲ့ ဓားကုိ ကိုင္​ထားၿပီး ​ေကာင္​မ​ေလးရဲ႕ လည္​ပင္​းအနားသုိ႔ ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​း ကပ္​လာတယ္​......
​ေကာင္​မ​ေလးမွာ ​ေၾကာက္​လြန္​းလုိ႔ အသား​ေတြ​ေတာင္​ တုန္​​ေနတယ္​.......

"No....Krys!..... အဲ့​ေကာင္​မ​ေလး​ေၾကာင္​့ မဟုတ္​ပါဘူး.....plz သူမကုိ နာက်င္​​ေအာင္​ မလုပ္​ပါနဲ႔....."

Amberရဲ႕ ​စကား​ေၾကာင္​့ ​ေကာင္​မ​ေလးရဲ႕ လည္​ပင္​းထဲ ဓားကုိ ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​း ထိုးထည္​့မယ္​့ ​Krystal ရပ္​သြားတယ္​.....

"နင္​ လိမ္​​ေနတာ..... လိမ္​​ေျပာ​​ေနတာ.... နင္​ သူ႔ကုိ မခ်စ္​ဘူးဆိုရင္​ သူ႕ကုိ ဘာလို႔ အရမ္​း ဂ႐ုစိုက္​​ေနတာလည္​း......"

Amberကုိ Krystal ဓားနဲ႔ ရြယ္​ၿပီး​ ​ေျပာလိုက္​သည္​..... ၿပီး​ေတာ့ ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​း Amberဆီ ​ေလ်ွာက္​ လာတယ္​.....Amberရဲ႕ ​ေပါင္​​ေပၚ Krystal ခြထိုင္​လိုက္​ၿပီး လက္​တစ္​ဖက္​က​ေတာ့ Amberကုိ ဖက္​ထားၿပီး က်န္​တစ္​ဖက္​က​ေတာ့ Amberရဲ႕ လည္​ပင္​းကုိ ဓားနဲ႔ ​ေထာက္​ထားတယ္​......

Amberရဲ႕ ႏွလုံးခုန္​ႏႈန္​းက ျမန္​သထက္​ျမန္​လာတယ္​......သူ စိတ္​ကုိ အတတ္​ႏိုင္​ဆံုး တည္​ၿငိမ္​​ေအာင္​ ထားၿပီး သူရဲ႕ ႐ူးသြပ္​​ေနတဲ့ Girlfriend ကုိ အက်ိဳးသင္​့ အ​ေၾကာင္​းသင္​့ ႐ွင္​းျပဖို႔​ ​ေတြးလိုက္​သည္​......

"Sulliက သူငယ္​ခ်င္​းပါ..... သူမက ငါ့အတြက္​ ညီမ​ေလး တစ္​​ေယာက္​လိုဘဲ..... နင္​ကသာ ငါ အခ်စ္​ဆံုး မိန္​းက​ေလးပါ Krys......"

Amber စိတ္​လႈပ္​ရွားစြာနဲ႔ Krystal ရဲ႕ မ်က္​လံုးထဲမွာ ​ေမ်ွာ္​လင္​့ခ်က္​ အရိပ္​အ​ေယာင္​မ်ား ႐ွိႏိုင္​မလားဆိုၿပီး ၾကည္​့လိုက္​တယ္​.....
.
Amberရဲ႕ စကားဟာ အလုပ္​ျဖစ္​သြားတယ္​.... Krystal သစ္​သီးခြဲတဲ့ ဓားကုိ ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚ လႊတ္​ခ်လိုက္​တယ္​......က်န္​တဲ့ လက္​တစ္​ဖက္​နဲ႔ပါ Amberကုိ ဖက္​ထားလိုက္​တယ္​.. .
.
"တကယ္​..... နင္​ငါ့ကုိ တကယ္​ ခ်စ္​တယ္​​ေပါ့....."
Krystalရဲ႕ အသံဟာ ​ေပ်ာ့​ေျပာင္​းသြားၿပီး Amberရဲ႕ ညာဘက္ ပါး​ကုိ တယုတယ ပြတ္​သပ္​​ေနသည္​.... ထိုအခ်ိန္​မွာ Krystalကုိ Amber စ​ေတြ႔ခဲ့တဲ့ Normal Krystal အျဖစ္​ Amber ခံစားလိုက္​ရတယ္​.....

"I Love You..... ငါတို႔​ေတြ ​ေပ်ာ္​ရြင္​စြာ ကုန္​ဆံုးခဲ့တဲ့ ​ေန႔ရက္​​ေတြကုိ နင္​မွတ္​မိ​ေသးရဲ႕လား....."
Amber ျပံဳးလိုက္​ၿပီး သူနဲ႔ Krystalရဲ႕ ​ေပ်ာ္​စရာ​ေကာင္​းတဲ့ အမွတ္​တရ​ေတြကုိ Krystal သတိရလာ​ေအာင္​ ႀကိဳးစား​ေနသည္​......

Krystalရဲ႕ မ်က္​လံုး​ေတ​ြက မတည္​မျင္ိမ္​ျဖစ္​​ေနသည္​.....သူမ Amberနဲ႔ အတူ ​ေပ်ာ္​ရြင္​စြာ ကုန္​ဆံုးခဲ့ခ်ိန္​​ေတြ အ​ေႏွာင္​့အယွက္​​ေတြ မ​ေပၚလာခင္​အထိ သူမတို႔ အခ်စ္​ကုိ အရမ္​း ႐ူးသြပ္​မိခဲ့တဲ့ အခ်ိန္​​ေတြကုိ ျပန္​လည္​ ​ေတြး​ေတာၾကည္​့​ေနတယ္​

ကြ်န္​ေ​တာ့္ OTP ​Kryber fic​ေရးခ်င္​​ေနတာ ၾကာၿပီ Myanmar Kryber fic​ေတြကလည္း ရွားတယ္​ေ​​လ.......​ေရးဖို႕ ​ေတြးျကည့္​ေတာ့ ​Idea တစ္​၀က္​တစ္​ပ်က္​ နဲ႔ ျဖစ္​​ေနလို႔ မ​ေရးႏိုင္​တာ မ​ေရးႏိုင္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ႀကိဳက္​တဲ့ fic​ေလးကုိ ဘာသာျပန္​ပါရ​ေစ ဖတ္​မယ္​့သူ ႐ွိပါ့မလား မသိဘူး😢😢😢မဖတ္​ဘူးဆို ဖ်က္​မလို႔

Mentally In Love With You (Trans)Where stories live. Discover now