Crazily Thinking About You

668 71 6
                                    

ထူးဆန္​းတဲ့ မိန္​းက​ေလး ​ေရကူးကန္​က ထြက္​သြားၿပီး​ေနာက္​ Amber အ၀တ္​စုိႀကီးနဲ႔ သူမကုိ ႐ွာဖုိ႔ အိမ္​ထဲကို ျပန္၀င္​လာတယ္​....... ဒါ​ေပမယ္​့ သူမကုိ ဘယ္​​ေနရာမွ ရွာမ​ေတြ႔ရဘူး....

တံခါး​ေတြ အားလုံးက ​ေသာ့ခတ္​ထားတယ္​လုိ႔ Henry က​ေျပာထား​ေပမယ္​့ သူမက ဒီအိမ္​ထဲက​ေန ဘယ္​လုိထြက္​သြားတာလည္​းဆုိၿပီး Amber ​ေတြး​ေနတယ္​.....

ထူးဆန္​း​ေန​ေပမယ္​့ Amberက ဂ႐ုမစုိက္​ခဲ့ဘူး..... သူမနဲ႔ ျပန္​​ေတြ႔ရဖုိ႔ဘဲ Amberစိတ္​ထဲမွာ ႐ွိ​​​ေနတယ္​.....​ေန႔​ေတြကုန္​ဆုံးသြား​ေပမယ္​့ ထူးဆန္​းတဲ့ မိန္​းက​ေလးအ​ေၾကာင္​းကုိဘဲ Amber ​ေတြး​ေတာ​ေနတယ္​.....

"Amber...... လမ္​းခြဲမႈနဲ႔ ပတ္​သက္​ျပ​ီး အခုထိ ခံစား​ေနရတုံးလား......"
သူမရဲ႕ သူငယ္​ခ်င္​း ျဖစ္​သူ ထူးထူးျခားျခား စကားမ​ေျပာဘဲ ၿငိမ္​သက္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ Victoria ​ေမးလုိက္​သည္​....

"အဲ့တာ​ေၾကာင္​့ မဟုတ္​ဘူး​ေဟ့ Partyမွာ ​ေတြ႔ခဲ့တဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလး အ​ေၾကာင္​းကုိ ​ေတြး​ေနတာျဖစ္​မယ္​......"
Henry ျပံဳးၿပီး ​ေျပာလုိက္​သည္​......

Amberတုိ႔ သုံး​ေယာက္​ Onewရဲ႕ အိမ္​မွာ အခ်ိန္​ျဖဳန္​း​ေနၾကတယ္​.....

"သူမက ဘယ္​သူလည္​း? သူမ နာမည္​က ဘာလည္​း? သူမက ဘာႀကိဳက္​တတ္​သလည္​း? သူမက လွလား?......."
Luna မရပ္​မနား Amberကို ​ေမးခြန္​း​ေတြ ဆက္​တုိက္​​ေမး​ေနသည္​......

"အဲ့​ေကာင္​မ​ေလးက ဘယ္​သူလည္​းဆုိတာ သူ သိ​ေနရင္​ ဒီလုိ​ေတာင္​ မ​ေနဘူး......."
Amberအစား Henry ​ေျဖလုိက္​သည္​.....

"သူမက ဘယ္​သူလည္​းဆုိတာ မင္​း အခုထိ မသိ​ေသးဘူး​ေပါ့......"
Henryကို Amber ေသခ်ာ​ေအာင္ ထပ္​​​ေမးလုိက္​သည္​

"ငါ ႀကိဳးစားၿပီး ႐ွာ​ေဖြ​ေနပါတယ္​......ငါ Partyကို တက္​ဖုိ႔ ဖိတ္​ခဲ့တဲ့ လူအားလုံးကုိ ​ေမးၾကည္​့တယ္​..... သူမကုိ ဘယ္​သူမွ မသိၾကဘူးဟ.....ငါ ဖိတ္​ခဲ့တဲ့ တစ္​​ေယာက္​က သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းကုိ ဖိတ္​မယ္​ သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းက​ေန သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းကုိ ဖိတ္​လုိ႔ အာ့လုိ​ေတြ​ေၾကာင္​့ ဘယ္​သူကမွ မသိတာ​ေနမယ္​......."
Herny ​​ေနာက္​ထပ္​ ႐ွင္​းျပလုိက္​သည္​......

Mentally In Love With You (Trans)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon