Let's Show Our Love

574 65 7
                                    

တစ္​လ​ေလာက္​ၾကာၿပီး​ေနာက္​ Kryberတုိ႔ရဲ႕ Relationshipဟာ ပုိၿပီး တည္​ၿငိမ္​လာတယ္​.....

Amberဟာလည္​း Krystalကုိ သူ႔မိသားစု အ​ေၾကာင္​းကုိ ဘယ္​​ေတာ့မွ မ​ေမးရဲဘူး........စကား​ေျပာ​ေနရင္​း မိသားစု အ​ေၾကာင္​း ​ေရာက္​သြားရင္​ Krystalက ဟာသ​ေတြ ​ေျပာၿပီး စကားလမ္​း​ေၾကာင္​း လႊဲပစ္​တယ္​.....ဒါ​ေၾကာင္​့ Amberဟာ Krystalကုိယ္​တုိင္​ သူ႔ကုိ သူ႔မိသားစုအ​ေၾကာင္​း ​ေျပာျပတဲ့အခ်ိန္​ကုိ ​ေစာင္​့ၿပီး Krystalကို မ​ေမးဖုိ႔ ဆုံးျဖတ္​လုိက္​တယ္​.......

"Hey Krys......မနက္​ျဖန္​က်ရင္​ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြနဲ႔အတူ Barကို သြားဖုိ႔႐ွိတယ္​ မင္​း လုိက္​ခ်င္​လား......"
Krystalရဲ႕ ဆံပင္​​ေတြကုိ ဖြရင္​း Amber ​ေမးလုိက္​သည္​......

ရက္​​ေတြအ​ေတာ္​ၾကာ အတူ​ေနၿပီး​ေနာက္​ သူ႔သူငယ္​ခ်င္​​း​ေတြနဲ႔ Krystalကုိ Amber မိတ္​ဆက္​​ေပးခ်င္​​ေနတယ္​.......

Kryberတုိ႔ အခု Krystalရဲ႕ အိမ္​မွာ အတူ႐ွိ​ေနၾကတာပါ......ညစာအတူစားၿပီး ဆုိဖာ​ေပၚမွာ ခဏအနားယူ​ေနၾကတာပါ.....Amberက Krystalရဲ႕ ​ေပါင္​​ေပၚမွာ လွဲအိပ္​​ေနတယ္​.....

"Hmmm....... ဘာလုိ႔လည္​း........နင္​့ရဲ႕ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကုိ လွပတဲ့ခ်စ္​သူ​ေလး႐ွိ​ေၾကာင္​း ႂကြားမလုိ႔လား....."
Krystalက ​ေခါင္​းငုံ႕ၿပီး Amberကုိ ​ေမးလုိက္​တယ္​.....

"ဒါ​ေပါ့...... သူတုိ႔က မင္​းကုိ ​ေတြ႔ခ်င္​​ေနၾကတာ အထူးသျဖင္​့ Luna....သူက မင္​းနဲ႔ ​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​ဆုိၿပီး ကုိယ္​့ကုိ နားပူနားဆာလုပ္​​ေနတာ.....ၿပီး​ေတာ့ Sulli ......မင္​းကုိသာ သူတုိ႔နဲ႔ မမိတ္​ဆက္​​ေပးဘူးဆုိရင္​ ကုိယ္​့ကုိ သူတို႔ လ်စ္​လ်ဴရႈထား​ေတာ့မွာ ​ေသခ်ာတယ္​......"
Krystalရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​းကုိ နမ္​းၿပီး Amber ​ေျပာလုိက္​တယ္​......

"​ေကာင္​းၿပီ​ေလ.....သူတုိ႔က ငါ့ကုိ အရမ္​း​ေတြ႔ခ်င္​​ေနတယ္​ဆုိမွ​ေတာ့ ငါလုိက္​လာခဲ့မွာ​ေပါ့....."
Amberရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​းကုိ ျပန္​နမ္​းၿပီး Krystal ​ေျပာလုိက္​သည္​......

Amber သူ႔​ေကာင္​မ​ေလးကုိ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြနဲ႔ မိတ္​ဆက္​​ေပးမယ္​့ညကုိ ​ေရာက္​လုိ႔လာပါၿပီ.....

အလုပ္​​ေတြၿပီး​ေနာက္​ Krystalကုိ​ေခၚၿပီး Lunaတုိ႔ဆီ ​ေရာက္​လာတယ္​.......

Mentally In Love With You (Trans)Where stories live. Discover now