She is mine....Only Mine

438 51 0
                                    

Krystal cafeဆုိင္​ထဲကို ၀င္​လာၿပီး လူတစ္​​ေယာက္​ကုိ လုိက္​႐ွာ​ေနတယ္​......

Krystalကို ​ေစာင္​့​ေနတဲ့ လူကလည္​း Krystal ျမင္​​ေအာင္​ လက္​ကုိ ​ေ၀ွ ့ယမ္​းျပလုိက္​တယ္​.....

Krystalလည္​း အဲ့လူဆီကုိ သြားၿပီး ဘာမွမ​ေျပာဘဲ သူ႔​ေ႐ွ႕မွာ ထုိင္​လုိက္​သည္​.......

Krystalနဲ႔ မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆုိင္​မွာ ထုိင္​တဲ့ လူကဘဲ တိတ္​ဆိတ္​မႈကုိ ျဖဳိခြဲလုိက္​သည္​.....

"​ေသာက္​စရာ တစ္​ခုခု မွာအုံးမလား....."
Menu ကုိင္​ၿပီး Krystal ကုိ​ ​ေမးလုိက္​သည္​.....

"မမွာဘူး Yuri..........နင္​ ဘာလုိခ်င္​တာလည္​း...."
Krystal စိတ္​႐ႈပ္​စြာနဲ႔ ​ေမးလုိက္​သည္​

"နင္​က ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းတဲ့ ခ်ိဳသာတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလးအ​ေနနဲ႔ ​ေန​ေနတာဘဲ......."
Yuri Menuကို ​ေအာက္​ခ်ၿပီး Krystalကုိ ၾကည္​့ကာ ​ေျပာလုိက္​သည္​

"ငါ လြန္​ခဲ့တဲ့ ႏွစ္​​ေတြကတည္​းက ​ေျပာင္​းလဲသြားၿပီ......."

"Okay....လုိရင္​းကုိဘဲ ​ေျပာမယ္​.......နင္​ ျပန္​သြားဖုိ႔ လိုအပ္​တယ္​....အခုထိလည္​း ​ေသခ်ာ ျပန္​မ​ေကာင္​း​ေသးဘူး​ေလ......"
ဒီတစ္ခါ​ေတာ့ Yuriရဲ႕ မ်က္​ႏွာက အတည္​တက် ​ေျပာ​ေနတဲ့ ပုံစံအျဖစ္​ ​ေျပာင္​းသြားတယ္​........

"နင္​ ဘာ​ေျပာခ်င္​တာလည္​း.....ဆရာ၀န္​ဆီက လြတ္​လြတ္​လပ္​လပ္​ ​​ေနလုိ႔ရတယ္​ဆုိၿပီး ခြင္​့ျပဳခ်က္​​ေတာင္​ ငါ ရၿပီးၿပီ......"

"ဒါဆုိ ဘာလုိ႔ Jessicaက ျပန္​​ေပၚလာရတာလည္​း "
Yuri ​ျပန္ျပီး ​ေမးလုိက္​သည္​

Krystal ဘာမွဆက္​မ​ေျပာဘဲ ၿငိမ္​သြားတယ္​......

Jessicaက ခဏခဏ ​ေပၚလာတယ္​ဆုိတာ သူသိ​ေပမယ္​့ ဒီအ​ေျခအ​ေန​ေတြကုိ ကုိင္​တြယ္​ႏုိင္​မယ္​လုိ႔ ယု​ံၾကည္​​ေနတယ္​

"​ေတြ႔တယ္​ မဟုတ္​လား Krystal......နင္​ ​ေကာင္​း​ေကာင္​းသိပါတယ္​....တစ္​စုံတစ္​​ေယာက္​ကုိ နာက်င္​​ေအာင္​ မလုပ္​ခင္​ ​ေနာက္​ဆုတ္​လုိက္​ပါ​ေတာ့လား......."

Krystalရဲ႕ အမျဖစ္​သူ Jessica ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို သတ္​​ေသတဲ့ ​ေန႔ကစၿပီး သူ႔ရဲ႕ စိတ္​ထဲမွာ ​ေနာက္​​ထပ္​စိတ္​တစ္​ခုက ႀကီးထြားလာတယ္​.....

Mentally In Love With You (Trans)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora