Troubled

403 39 2
                                    

Yuriနဲ႔ ​ေတြ႔ၿပီးတဲ့ ​ေနာက္​ပုိင္​းမွာ Amberရဲ႕ စိတ္​ထဲတစ္​ခုခုျဖစ္​​ေနတယ္​......

Yuri​ေျပာတ​ဲ့ စကားကုိ ယုံၾကည္​ရမလား မယုံၾကည္​ရဘူးလားဆုိတာကုိ Yuriရဲ႕ စိတ္​ထဲမွာ ႐ႈပ္​​ေထြး​ေနတယ္​........

Amberရဲ႕ ခ်စ္​လွစြာ​ေသာ ခ်စ္​သူ​ေကာင္​မ​ေလးမွာ စိတ္​​ေရာဂါ႐ွိတယ္​ဆုိတာ Amber မယုံႏုိင္​ဘူးျဖစ္​​ေနတယ္​.....တစ္​ခါတစ္​​ေလ Krystalရဲ႕ အျပဳအမူ​ေတြက ထူးဆန္​း​ေနတယ္​ဆုိ​ေပမယ္​့ အဲ့အျပဳအမူ​ေတြ​ေၾကာင္​့နဲ႔ဘဲ Krystalမွာ စိတ္​​ေရာဂါ ႐ွိတယ္​လုိ႔ လက္​မခံႏုိင္​​ေပ........

Amberရဲ႕ စိတ္​ထဲ သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေျပာတဲ့ စကား​ေတြရယ္​ သူ႔ခ်စ္​သူရဲ႕ ပုံစံကုိ ပုံ​ေဖာ္​ၾကည္​့ၿပီး ပ​ေဟဠိျဖစ္​​ေနတယ္​

ဘယ္​သူ႔ကုိ သူယုံၾကည္​သင္​့သလည္​း?အခုကိစၥ​ေတြက သူ႔ကုိ ​ေခါင္​းကုိက္​​ေစတယ္​......

"Amber?"
Project Managerရဲ႕ တံခါး​ေခါက္​သံ​ေၾကာင္​့ Amber အ​ေတြး​ေတြျပတ္​ၿပီး လက္​​ေတြ႔ဘ၀ထဲကို ျပန္​​ေရာက္​လာခဲ့တယ္​......

"ဒီ projectက တကယ္​အ​ေရးႀကီးတယ္​​ေနာ္​.....ဒါ​ေၾကာင္​့ ငါတုိ႔ဒီည အခ်ိန္​ပုိဆင္​းရမယ္​.........."
Project managerက​ေျပာ​ေတာ့ Amber ​ေခါင္​းညိတ္​ျပလုိက္​သည္​

သူတုိ႔ရဲ႕ managerက ထြက္​သြား​ေတာ့ သူ႔​ေကာင္​မ​ေလးက အိမ္​ျပန္​​ေနာက္​က်ရင္​ စိတ္​ဆုိးမယ္​့အ​ေၾကာင္​း​ေတြးၿပီး Amber သက္​ျပင္​းခ်မိသည္​

ဒါ​ေပမယ္​့ အလုပ္​ကိစၥ​ေၾကာင္​့ဆုိရင္​​ေတာ့ Krystal စိတ္​ဆုိးမွာ မဟုတ္​ပါဘူးဆုိုၿပီး Amber ျဖည္​့​ေတြးလုိက္​သည္​

ဒါနဲ႔ဘဲ ခ်က္​ခ်င္​း အလုပ္​ကိစၥ႐ွိလုိ႔ အိမ္​ျပန္​​ေနာက္​က်မယ္​ဆုိၿပီး သူ႔ခ်စ္​သူ​ေကာင္​မ​ေလးကုိ အ​ေၾကာင္​းၾကားလုိက္​သည္​.....ၿပီး​ေနာက္​ အလုပ္​ထဲကုိ အာ႐ုံစုိက္​လုိက္​သည္​....

"အားလုံး အလုပ္​ႀကိဳးစားၾကပါတယ္​......"
Project ၿပီးသြား​ေတာ့ project managerက ခ်ီးက်ဴ းစကား ​ေျပာလုိက္​သည္​

၀န္​ထမ္​းအားလုံး ပင္​ပန္​း​ေန​ေပမယ္​့ Managerရဲ႕ စကားကုိ ၾကား​ေတာ့ အား႐ွိၿပီး ​ေပ်ာ္​သြားၾကတယ္​......Amber အပါအ၀င္​​ေပါ့.....

Mentally In Love With You (Trans)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora