You are not supposed to come

680 63 6
                                    

အဟမ္​း အၾကမ္​း​ေတြ +​ေတြပ​ါ​ေသာ​ေၾကာင္​့ က​ေလး​ေဒြ မုၾကပါ xD

Kryberတုိ႔ရဲ႕ ပထမဆုံး Dateက တစ္​ျခားသူ​ေတြလုိပါဘဲ သာမန္​လုိဘဲ စား​ေသာက္​တယ္​ Night Market​ေတြကို သြားၾကတယ္​ဆုိ​ေပမယ္​့ သူတုိ႔ႏွစ္​​ေယာက္​ ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေပ်ာ္​​ေနၾကပါတယ္​.....

Amberက ဟာသ​ေတြ​ေျပာတယ္​ Krystalက ရယ္​တယ္​....သူတုိ႔လက္​​ေတြက ဘယ္​​ေတာ့မွ မျဖဳတ္​ၾကဘူး တစ္​ခ်ိန္​လုံးတြဲထားၾကတယ္​.....

အခ်ိန္​​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလး ၾကာ​ေတာ့ သူတုိ႔ အိမ္​ျပန္​ၾကဖုိ႔ ဆံုးျဖတ္​လုိက္​သည္​......

Krystalရဲ႕ အိမ္​အျပင္​ဘက္​မွာ ႏွစ္​​ေယာက္​သား ရပ္​​ေနၾကတယ္​ .....​ေနာက္​ဆုံး​ေတာ့ သူတုိ႔ႏွစ္​​ေယာက္​ လက္​တြဲျဖဳတ္​ခ်ိန္​တန္​ၿပီ​ေလ......

သူတုိ႔ႏွစ္​​ေယာက္​ တိတ္​ဆိတ္​ၿငိမ္​သက္​စြာ ရပ္​​ေနၾကတယ္​......ဒါ​ေပမယ္​့ တစ္​​ေယာက္​က​ေတာ့ တိတ္​ဆိတ္​ျခင္​းကုိ ျဖဳိခြဲလုိက္​သည္​......

"ဒီ​ေန႔ညအတြက္​ ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလး ​ေပ်ာ္​လုိက္​ရပါတယ္​....."
Krystal ​ေျပာလုိက္​သည္​

"အတူတူပဲ.. ..."
Amber ​ေျပာလုိက္​ၿပီး သူ႔​ေ႐ွ႕က ​ေက်ာက္​ခဲကုိ ကန္​လုိက္​သည္​.......

"ဒါဆုိ.....ငါတုိ႔......အာ..... မင္​းသိပါတယ္​......ငါ့ရဲ႕ official girlfriend ....."
Amber ႐ွက္​႐ွက္​နဲ႔ ​ေမးလုိက္​သည္​.....

အ၀တ္​လဲခန္​းမွာ ႐ွိတုံးက Krystalကုိ နမ္​းရဲတဲ့ သတၱိ​ေတြ ဘယ္​​က​ေရာက္​လာတာလည္​းဆုိတာ Amber မသိ​ေတာ့ဘူး.......

"Hummm ငါ နင္​့ကို သ​ေဘာက်ပါတယ္​...... ဒါ​ေပမယ့္ ငါတုိ႔​ေတြ႔တာ ခဏ​ေလးဘဲ ႐ွိ​ေသးတယ္​​ေလ.......​ေလးနက္​တဲ့ Relationship ရဖုိ႔ဆုိ ငါတုိ႔ တစ္​​ေယာက္​အ​ေၾကာင္​းကုိ တစ္​​ေယာက္​ ပုိသိမွျဖစ္​မယ္..."

"ဟုတ္​ပါတယ္​ မင္​း​ေျပာတာ မွန္​ပါတယ္​ ငါတုိ႔ တစ္​​ေယာက္​အ​ေၾကာင္​း တစ္​​ေယာက္​ ပုိသိဖုိ႔ ​ေလ့လာရအုံးမယ္​​ေလ......"
Krystalရဲ႕ အ​ေျဖ​ေၾကာင္​့ စိတ္​ဓာတ္​က်သြား​ေပမယ္​့  Krystal​ေျပာတာကုိ​ေတာ့ amber လက္​ခံခဲ့တယ္​......

Mentally In Love With You (Trans)Where stories live. Discover now