Let's Start Over Again

570 59 6
                                    

Krystal နဲ႔ ​ေနာက္​ဆုံး​ဖုန္​း​ေျပာခဲ့တာ သုံးရက္​​ေလာက္​႐ွိ​ေနၿပီ...... Amberတစ္​​ေယာက္​ Zombie တစ္​​ေကာင္​လုိ ျဖစ္​​ေနတယ္​.....

Amber သူ႔ရဲ႕ဖုန္​းထဲ Missed call​ေတြ႔ရမလား ဒါမွမဟုတ္​ Message ၀င္​လာ​မလားဆုိၿပီး ခဏခဏဖြင္​့ၾကည္​့​ေန​၏

ရက္​အနည္​းငယ္​ၾကာ​ေတာ့ Daniel တစ္​​ေယာက္​ Amberကုိ အား​ေပးဖုိ႔ ဆုံးျဖတ္​လုိက္​သည္​။

Daniel တစ္​​ေယာက္​ Sulli,Victoria, တုိ႔ကုိ Lunaရဲ႕ ဆုိင္​မွာ စု​ေ၀းဖုိ႔ ဖုန္​းဆက္​​ေခၚလုိက္​တယ္​.....

"မင္​း အခုထိ ငါတုိ႔ကုိ မ​ေျပာ​ေသးဘူးလား လြန္​ခဲ့တဲ့ ရက္​ကတည္​းက အခုထိ Zombie တစ္​​ေကာင္​လုိ ​ေလးလံ​ေနတဲ့ အ​ေၾကာင္​းအရင္​းကုိ......"
Amberကုိ Daniel ​ေမးလုိက္​သည္​

"ဘယ္​မိန္​းက​ေလးက ငါတုိ႔ရဲ႕ ဆြဲ​ေဆာင္​မႈ႐ွိတဲ့ Amber ကုိ Zombie အျဖစ္​ ​ေျပာင္​းလဲ​ေအာင္​ လုပ္​လုိက္​တာလည္​း......"
Victoria က ​ေျပာလုိက္​တယ္​...

"Danielရဲ႕ partyမွာ ​ေတြ႔ခဲ့တဲ့ တစ္​​ေယာက္​လား......"
Lunaတစ္​​ေယာက္​ သိခ်င္​စိတ္​ ျပင္​းျပ​ေနတယ္......

Luna သူ႔ဆုိင္​က စားပြဲ​ေတြကုိ သုတ္​ရင္​း ​ေမးလုိက္​တယ္​......ဒါ​ေပမယ္​့ သူမရဲ႕ သိခ်င္​စိတ္​​ေၾကာင္​့ လုပ္​လက္​စ အလုပ္​​ေတြကုိ ပစ္​ခ်ခဲ့ၿပီး Amberတုိ႔ စားပြဲဘက္​ လာထုိင္​တယ္​.....

"ငါ့ကုိ စုိးရိမ္​​ေပးလုိ႔ စိတ္​ပူ​ေပးလုိ႔ ​ေက်းဇူးပါ "
သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြက သူ႔ကုိ ဂ႐ုစုိက္​​ေပးၾကလုိ႔ Amber ​ေပ်ာ္​​ေနတယ္​......

ဒါ​ေပမယ္​့ ျပႆ     နာက ဘာမွန္​းမသိ သူ ဘာအမွားလုပ္​မိမွန္​းမသိတဲ့ အ​ေၾကာင္​းအရာကုိ သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကုိ ဘယ္​လုိ႐ွင္​းျပ ​ေျပာျပရမလည္​းဆုိတာ Amber မသိဘူး ျဖစ္​​ေနတယ္​.......

Lunaတုိ႔မွာ Amber ကုိ ​ေမးဖုိ႔ ​ေမးခြန္​း​ေတြ ႐ွိ​ေပမယ္​့ Amberရဲ႕ ဖုန္​းက ႐ုတ္​တရက္​ျမည္​လာတယ္​.....

Amber ဖုန္​းျပန္​​ေျဖၿပီး ခဏၾကာ​ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ မ်က္​ႏွာက ျပံဳးလာတယ္​.....

သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြက ဘယ္​သူနဲ႔​ေျပာ​ေနတာလည္​း ​ေမးလုိ႔ Amber ဆူညံ​ေနတဲ့ စားပြဲ၀ုိင္​းထဲက အျပင္​ကုိ ထြက္​လာတယ္​........

Mentally In Love With You (Trans)Where stories live. Discover now