•Chapter 1•

1.7K 200 36
                                    

"Така, г-н Мин и г-н Парк, искам да бъдете спокойни, не се притеснявайте от камерата и последно - представете се на зрителите"

- Как да започна.. - изхленчи по-малкото момче, хващайки се нервно за врата - Името ми е Парк Джимин, надявам се да се сработим и да бъдем приятели!

Изкарвайки нежната си и детинска усмивка, момчето непохватно се изплези на камерата, продължавайки да се държи за врата, леко галейки го. Пред камерата изглеждаше толкова сладък и невинен. Да се чудиш как бонбон като него изобщо се занимава с такава долна работа.

"Тц, този е голяма досада." - помисли си Мин, гледайки го хем с отвращение, хем с лицемерна усмивка за пред камерата.

- Мин Юнги, надявам се да си прекараме добре заедно.

По-големия дръпна погледа си от Джимин и насочи вниманието си на камерата, стояща пред него и помаха усмихнато, присвивайки леко устните си. Стараеше се да изглежда колкото се може по-усмихнат и щастлив, уви не му се получаваше напълно.

"Перфектно, имаме материала"- обади се един от снимащите, давайки на всички малко почивка.

" Юнги, Джимин, заемете местата си на леглото, започваме да снимаме след 5 минути."

____________________________________
Искам първо да благодаря на sadreamer_01 за невероятвата корица ♡

Второ, надявам се да ви хареса историята и съжалявам за грешки ♡

Трето, ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ВСИЧКИ ТЕЗИ 591 ЧОВЕКА, КОИТО СА МЕ ПОСЛЕДВАЛИ И ЧЕТАТ ГЛУПОСТИТЕ МИ (づ ̄ ³ ̄)づ

Ugly |YoonminWhere stories live. Discover now