•Chapter 9•

911 174 33
                                    

Поруменели бузки, розова блузка и поличка, очертана с бяла и черна дантела по краищата и средата, розово бели гащички , очертаващи прасковеното дупенце на собственикът си, бели чорапи дълги до колената, черни жартиери и малки розови пантофки, а по средата върху тях по една огромна черна панделка с червени камъчета около нея.

Джимини беше същинска кукличка. Перфектното момченце, перфектният ботъм.

Лайф шоуто минаваше доста по-добре от очкаваното, даже и перфектно. През изминалият час и петдесет минути Юнги стоеше скършен в леглото си, гледаше екрана на телефона си с огромно желание, очакване и тръпка. Джимин наистина си го биваше в това да възбужда хората, а това да накараш великия непукист Мин Юнги да си бие само от едно порно или по-точно един човек бе нещо, което не се срещаше често, дори и никога.

И ето сега той се намираше в една сконфузна ситуация.

Пердетата от прозорецът до леглото му бяха дръпнати, вратата за всеки случай заключена, защото знаеше колко приятелят му Уонхо обича да го прекъсва в най-напрегнатия момент, било то филм, игра или самозадоволяване, но за разлика от всичко звукът на мобилното устройство стоеше макскимално усилен.

Все пак тихите хлипания и стенания на Пак Джимини бяха птичи песен за ушите на по-големия, нямаше измъкване от тях.

"Д-джимини.."

Два часа. След почти два часа момчетата бяха до тяхната още наречена кулминация. Юнги забързваше ръката си колкото може, лицето му стоеше обвито в одеала, който стоеше под него и дишаше тежко с излязла отстрани устните му слюнка, дупето му стоеше вирнато нагоре, а с помощта на лявата си ръка той започна за масажира върха на главичката си, а стенанията му се лееха свободно, повтаряйки името на Джимин.

От другата стара се случваше абсолютно същото, Джимини дори вече бе свършил два пъти, от които първия бе с помощта на два вибратора, а втория с една проста ръка и няколко мисли за татенцето си. След финална дечкото се просна уморен на леглото и изрече името на момчето, което в момента така желаеше.

"Ю-Юнги..."




------------------------------------------------------
Не мога да повярвам, че толкова забавих главата пък за има няма 300 думи, коит са егати шибаните😂
Наистина съжалявам :'D

Ugly |YoonminWhere stories live. Discover now