•Questions pt. 2•

611 55 42
                                    

Такам нека да започнем с първите въпроси, които бяха зададени към мен~ :

------------------------------------------------------

Coffeshhi

1 angelwithdevilsmile
Кога най-сетне ще има Юнмин?

- Честно казано историята обмислям да я приключа след още четири глави, затова не предполагам, че ще има (като изключим техните кратки, но сладки моменти)

---

2 SukaZi_04
Как ти хрумна идеята за този фик като цяло?

- Дните, когато имаше доста текстинги и всички включваха как единия е татенцето или другия е бил или е порно звезда, се замислих. Замислих се и точните ми думи бяха "Амии.. Какво ще е ако примерно и двамата са нови в тази сфера, какво ще стане ако не се понасят?". Идеята ми дойде главно от това тази история да няма 'хвани ръчичка и нека бъдем приятели', по-скоро беше от рода на това, че човек (новодошъл в сферата на любовта) отначало не може да разбере чувствата си, не може да се усети дали харесва някой или не~.

- Окей, пооплетох се, дано ме разбра ಥ⌣ಥ

---

3 KANGNATI
Пиши ми.. Самотно съм :')

- Писах ти дете :') Няма да си самичко <3

---

4 ElizabetaSweet
Как ти хрумна идеята за самата история?? И би ли гледала истинско ЙонМин порно???

- Ами за историята отговорът ми е същия :3. Мога да добавя, че отначало имах големи надежди за историята, ама уви я преебах :')

- Д А!! Бих гледала Юнмин порно, дори бих си го изтеглила *^* Това ще бъде нещо.... красиво as fuck

---

5 seong-min
Защо ме мразиш?

- Wait, What? Не те мразяя, защо си мислиш така?

---

6 TheBabeJustice
Ако си пускаш музика докато пишеш този фик... коя е песента, която си слушала най-много пъти?

Ugly |YoonminWhere stories live. Discover now