Μεγάλο κεφάλαιο, μα τελευταίο.
Ο Wren βρισκόταν σε εκείνο το κέντρο βοήθειας εκείνον τον καιρό. Παρατηρήσαμε τις αλλαγές που του επέφερε ο χαμός της Sigrid. Τον είδαμε να παλεύει με τον εαυτό του, τα συναισθήματα του.
Η κάθε ιστορία όμως έχει πάντοτε δύο πλευρές. Ποτέ δεν ακούστηκε κάτι για την γυναίκα του δάσους. Τι συνέβη εκείνη την ημέρα όπου τα χρώματα εξαφανίστηκαν από το σώμα της.
Ίσως να μη μάθουμε ποτέ με ακρίβεια. Άλλωστε, το να γνωρίζουμε τα πάντα αλλοιώνει το μυστήριο. Το μυστήριο γεννάει την έμπνευση.
Μπορεί κανείς να την φανταστεί, ολόλευκη και θλιμμένη να κάθεται κάτω από τον ήλιο ζητώντας λίγη από τη λάμψη του.
Τα μάτια της, έχοντας χάσει τη ζωντάνια τους, θα είναι σκούρα, γκρίζα.
Τα εύθραυστα, πορσελάνινα χέρια της θα είναι στραμμένα προς τον καλοκαίρινο ήλιο, παρακαλώντας για τα μοναδικά της χρώματα.
Δεν γνωρίζε ομως πώς το καλοκαίρι δεν θα της προσέφερε τίποτα, άλλωστε εκείνη δεν ανήκε εκει, ηταν πάντοτε η αντίθεση στην πραγματικότητα, ήταν ο χειμώνας. Ένας μόνιμος χειμώνας.
Μα Sigrid. Πως συνέβησαν όλα αυτά; Είναι δυνατόν ο άνθρωπος να αλλάζει χρώμα με τις εποχές, να μοιάζει με χαρακτήρα παραμυθιού;
Sigrid. Εσύ δεν είσαι άνθρωπος. Ποτέ δεν ταιριάζες με τους υπόλοιπους. Έγινες μοναχική, έμεινες στο δάσος.
Ένιωσες πώς για πρώτη φορά μπορούσες να αφεθείς σε κάποιον. Τον Wren ανέκαθεν τον ενθουσιάζαν τα περίεργα πράγματα.
"Μα εσύ Sigrid. Δεν είσαι απλά περίεργη. Είσαι πραγματικά τρελή. Σε αυτό το μέρος θα σε κάνουμε να νιώσεις καλύτερα "
"Θα θεραπευτεί η ιδιαίτεροτητα σου και θα μπορέσεις να γίνεις σαν τους υπόλοιπους φυσιολογικόυς ανθρώπους."
"Απλώς να θυμάσαι πάντα να παίρνεις τα χάπια. Ποτέ, μα ποτέ μην ξεχνάς τα χάπια."
Εκείνη τα λόγια ήταν τόσο συνηθισμένα για την κοπέλα όσο η φωνή της μητέρας στο παιδί. Μεγάλωσε σε εκείνο το μέρος που προσφέρει εικονική βοήθεια.
Ήταν πάντα μια ασυνήθιστη κοπέλα. Η μητέρα της συνήθιζε να λέει πως έχει ψυχή γαλάζιου τριαντάφυλλου. Ήταν σπάνια, και δεν θα πίστευες πώς υπήρχε. Γνώριζε πώς η κόρη της διέφερε. Ήταν μια νεράιδα, αληθινό πλάσμα του ουράνου.
YOU ARE READING
She
SpiritualΕκείνος ήταν συγγραφέας, έγραφε για αυτά που του τραβούσαν το ενδιαφέρον. Αυτή ήταν το πιο υπέροχο πράγμα που είχε δει. Το μόνο πρόβλημα ήταν πως την είχε δει μόνο στα όνειρα του. WATTPAD STORY 2016 - 2017 BY: ARTBLUED 1η θέση στα vilvasawards 2017 ...