Hoofdstuk 2

835 14 0
                                    

Tineke,

We waren tegen een vrachtwagen gereden in plaats van die boom . Voor ik het wist lag ik ineens door de vooruit en werd alles zwart ik kan niet bewegen , spreken en kijken ik kan wel nog horen ik hoor koen mijn naam nog roepen en dan de vrachtwagen chauffeur de ambulance bellen ze waren er snel ik hoorde 1 van de ambulanciers tege me praten en vroeg of ik hem kon horen ik wou antwoorden maar ik kon het niet . Toen namen ze me mee en hoorde ik helemaal niks meer.

Floor ,

We moesten wachten want ze waren hun nog aant opereren ik was ondertussen al in tranen uitgebarsten en Brigitte en Femke ook gelukkig grooste obi mij en Eric Brigitte en Robin Femke . Er kwam een dokter : ze gaan het allebei halen de operaties zijn succesvol geslaagd meneer Baetens zal subiet al wakker worden maar mevrouw schilebeeckx ligt in een coma en we weten niet wanneer ze zal ontwaken . Ik was terug in tranen uitgebarsten . Mogen we hen zien vroeg de commissaris . Tuurlijk maar wel rustig bij mevrouw . We gingen eerst naar koen omdat hij al wakker was . Dag koen zei ik .

Koen ,

Ik werd wakker in een ziekenhuiskamer er werd al direct op de deur geklopt en hoorde ik Floor dag koen zeggen . Dag Floor wat is er gebeurt vroeg ik. Je hebt een ongeluk gehad . Meteen wist ik het weer . En waar is tineke en hoe is het met haar . Floor begon te wenen . Koen tineke ligt in een coma zei ze boos en liep toen weg . Ik begon ook bijna te wenen maar wat heb ik dan ? Je pols was op 3 plaatsen gebroken en dat hebben ze geopereerd . Verder niks. En tineke? Vroeg ik . Ze heeft haar sleutelbeen en been gebroken en haar elleboog ontwricht en ze had ook een grote hoofdwonden . Ik vroeg of ik alleen mocht zijn en iedereen verlaten dan ook mijn kamer stil begon ik te wenen . Het is mijn schuld dat tinke dit moet meemaken . En zo ben ik wenend inslaap gevallen.

Tineke ,
Ik hoorde iemand wenend naast me zitten ik wou mijn ogen openen maar dat ging niet . Het was Floor ze begon tegen mij te spreken over dat het koen zijn fout was dat ik hier lag en dat ik in een coma lag plots hoorde ik iemand zeggen dat Floor naar huis moest gaan dat was Brigitte ze zei nog gedag tegen mij en nam dan Floor mee . Mijn moeder was ookal langs geweest en had gezegd dat ze ging verhuizen en dat Lily ni mee kan en dat ik op haar moest letten . Ze zei dat ze nu voorlopig mij haar vader woonde bij Jim dus want mijn vaders was gestorven . Maar zodra ik uit deze coma ben ga ik haar ophalen en breng ik ze mee naar huis . Ik had besloten om te slapen want mijn ogen waren toe en kreeg ze niet open dus het had geen zin .

Dit is het 2 de deel het is lang geleden dat ik een boek schreef maar ik heb eindelijk terug inspiratie . Xx Elly

De buurtpolitie : echt ? Of niet ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu