Hoofdstuk 4

763 9 0
                                    

Koen ,

Ik word wakker naast tineke maar we zijn nog in het ziekenhuis . Ik maak tineke rustig wakker door haar een kus te geven er komt beweging in tineke . Goeie morgens schone slaapster . Hoe laat is het vraagt ze 11 uur al . Amai wij hebben lang geslapen . Zegt ze . Jep heb jij goed geslapen want ik Anders wel ze . Ik ook zei ze . Ik zal Floor bellen . Maar schat ze is boos op jou omdat ze denkt dat het jou schuld is . Maar het is mijn schuld ook tineke . Nee ik had niet te hard moeten panikeren toen we bijna tege die boom reden want door mij was je geschrokken. Oké maar Floor moet het weten .
Ik bel Floor gelukkig neemt ze op . : F : Floor K: koen
F: hallo met Floor .
K: ja Floor tis hier me koen eh
F : voorwa bel je me nog het allemaal jou schuld .
K: ik weet het maar tineke is wakker .!
F : oké ik kom direct naar het ziekenhuis !
Ze legde af . Floor komt naar hier schat . Koentje hoelang heb ik eigenlijk in coma gelegen ? Je hebt 3 weken in een coma gelegen . Amai das lang . Zei ze ik heb u echt kei hard gemist en ik ben bijna elke dag bij jou gebleven eigenlijk mocht da ni maar ik deed het toch voor jou zodat je ni alleen zou zijn.

Floor ,

Hier lag ze ze was wakker ik was bang om naar binnen te gaan . Toch klopte ik aan en ging naar binnen . Floor!!!!! Riep ze direct en ik ging naar haar en knuffelde haar direct . Alles oké me jou vroeg ik ja alles is bijna genezen ja buiten da mijn been nog int gips ligt en mijn hoofdwonden maar die is bijna genezen.zei ze ik was opgelucht . Ik ging naar koen ik was zo boos geweest op hem maar in plaats van uit te vliegen tegen hem ging ik naar hem en gaf ik hem een knuffel en barste dan uit in tranen en zei : sorry da ik zo boos was i dacht da ze ni zou terug komen en ik was zooo boos toen ik wist da jij aant rijden was ik was over mijn ... ratelde ik maar door . Floor het is goed ze is terug gekomen voor jou maar ook voor mij en al de rest . En knuffelde haar stevig terug . Tineke ik kom direct terug . Zei ik en ging door ik ging haar zusje halen en haar koffers .
Binnen de 20 min waren we terug ze was ni graag bij haar vader en haar vader had haar ook ni graag dus was ze voor een tijdje bij mij komen wonen en nu kan ze met tineke mee naar huis. Ben je klaar Lily . Ja ik wil mijn zus zien . Zei ze vrolijk . We zijn er riep ik naar binnen in de kamer . Waarop tineke antwoorde we? Ja we . En toen kwam Lily naar binnen en ging direct naar tineke. Zus ik heb u zo hard gemist . Ik u ook zij tineke. Dan kwam de dokter binnen mevrouw u mag naar huis maar er zal iemand op u moeten letten . Ze zei vervolgens das al geregeld en keek dan naar koen . Oké u mag gaan daag . Daag zei tineke nog en vertrok dan met koen en Lily richting Koens huis .

------////////-------
Alle hup het 4 de deel is er al de ik heb echt super veel inspiratie . Xxx Elly

De buurtpolitie : echt ? Of niet ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu