Hoofdstuk 6

648 10 0
                                    

Een weekje later .

Tineke , vandaag mocht ik terug gaan werken . Ik ga direct aan Floor vragen of Lisa haar moeder is .
OP KANTOOR
Floor ik moet met je praten ! Wat is er tineke ? Floor heet je moeder Lisa lommelen ?
Ja waarom ? Omg lees deze brief mijn moeder heeft die aan mij gegeven voor ze voor altijd me Lily naar Amerika is vertrokken . Geschokt keek ze naar mij en rende Floor weg . Floor wa ga je doen?! Ik ga naar mijn moeder ik wil een verklaring voor dit ! Ik rende haar zo hard als ik kon achterna en koen ook.
De chef kwam op dat moment binnen maar we waren al weg obi zei nog tege de chef dat het belangrijk was voor mij dus hij deed er ni echt moeilijk over .

Floor ,

Ik loop letterlijk zo veel straten in want mijn moeder woonde eigenlijk toch wel ver . Maar ik rende er gewoon naar toe en ik was ni eens moe koen en tineke hadden blijkbaar de auto gepakt want ze stonden bij het huis van mijn moeder te wachten op mij . Ik loop hun voorbij en druk op de bel . Dag schat wat doen jij hier moet je ni werken ? Vroeg mijn moeder . We moeten praten en ik liet de brief zien . Ze zeibja oké . We gingen met 4 naar binne .

Lisa ( de moeder van Floor )

Floor je hebt je echte vader nooit gekent hij is dood maar Lars heeft u met mij opgevoed en wij hebben gezegd dat we het nooit zouden zeggen tegen u maar nu moet ik wel . Ik had een affaire met James schilebeeckx en toen ik zei da ik zwanger was was hij het afgetrapt en toen kwam ik Lars tegen hij heeft u als zijn dochter opgevoed . Maar James is dan weggelopen en dan een dag later was hij overleden ik weet ook niet door wat . Maar hij had mij nooit gezegd da hij was getrouwd en dat hij getrouwd was en dat ze een dochter verwachte . Ze was opde zelfde tijd uitgerekend als mij . Dus jullie schillen een paar dagen.
Eigenlijk weet ik ik wie ze is maar ze zal licht bruin haar hebben en jij normaal ook maar omda mijn haar blond was had jij ook blond haar en lijk jij super hard op mij maar niet op hem of op je half zus .

Floor ,

Toen mijn moeder James SCHILEBEECKX zei keek ik direct naar tineke . Mijn moeder kent da kind ni eens maar heeft wel me haar papa het gedaan .

Tineke ,

Mevrouw weet u wel wie ik ben ? Vroeg ik aan de moeder van Floor . Ja jij bent tineke . Ja en mijn achter naam ? Weet ik ni zegt ze . Mevrouw ik ben tineke SCHILEBEECKX . Ooh wacht ben jij dan de dochter van James . Ja ik ben de dochter van James net zoals Floor ! Floor kon haar oren ni geloven ze was weg gelopen . Ik liep haar achterna en zei Floor ik wist het zelf ni . Heel onze levens zijn een leuge Floor ! Ze was gaan zitte op een bankje in het park en ze was aant wenen. Floor misschien moeten we een DNA test doen als we zussen zijn moet er wel een deel DNA hetzelfde zijn . Je hebt gelijk zei Floor . We gaan terug kaart kantoor en daar namen we beide een DNA test af en stuurde die op naar het labo .
We mochten naar huis van de chef . We hadden besloten dat Floor bij ons mocht blijven slapen . We gingen naar huis en speelden een spelletje om alles even te vergeten Floor mocht die avond in de logeer kamer slapen en toen het laat werd zijn we ook gaan slapen .
DE VOLGENDE OCHTEND
Floor wakker worden we moeten naar het labo ze hebben gebeld . We stonden allemaal op en vertrokken met spanning naar het labo . We waren aangekomen . Benoit kwam direct naar ons en zei ik ga direct met de deur in huis vallen jullie hebben ........

------/////------
Spannend hè het volgende deel komt er aan
Xxx Elly

De buurtpolitie : echt ? Of niet ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu