Hoofdstuk 7

657 7 0
                                    

Floor,

Jullie hebben inderdaad het zelfde DNA jullie zijn zussen . Danku Benoit daag . We gingen door en ik zei tegen tineke: we zijn ZUSSEN ni te geloven ik heb altijd geweten da ik een zus had maar ik had ni gedacht da jij da was ik ben zo blij !!! Ik ook Floor nu heb ik toch nog familie ! Zei tineke . We reden verder naar kantoor en vertelden iedereen het goeie nieuws . Iedereen kwam ons feliciteren . En we mochten dan ook allemaal op patrouille . Tijdens de patrouille . Dispatch voor bravo 110 over . Dispatch bravo110 luistert . Ga asap naar het lokale zwembad daar zou een brand zijn . Wij gaan daar naartoe over . We reden als gekken naar het zwembad toen een vrouw buiten stond zei : er was nog een meisje  van 6 zwemles aant volgen en ze is hier nog ni ik twijfelde geen seconde en rende het brandend gebouw in . Floooor !!! Ni doen !!! Hoor ik obi nog roepen . Ik was in het zwembad gaan zien en daar was het meisje in het diepe water aant verdrinken ik twijfelende ni en sprong int water en redde het meisje . Ze was gelukkig nog ongedeerd . Ik haal haar uit het water maar toen ik met haar naar de uitgang wou gaan was die in lichterlaaie opgegaan dus pakte ik een buis die daar lag en gooide daarmee de ruit in . Het was wel een sprong van een goeie 2 meter maar dit was onze enige kans ik sprong met het meisje in mijn armen. Obi had het gezien en kwam me direct helpen . Hij pakte het meisje over en ging met haar naar de ambulance dat er was hij kwam terug en zei iets maar ik verstond het ni en alles werd zwart voor mijn ogen hier lag ik dan helemaal nat en zwart van de rook .

Obi ,

Floor was naar binnen gelopen en ik heb haar ni kunne tegen houden . Het duurde toch een goei kwartier voor ik ze terug zag ze sprong uit een gebroken raam met een meisje in haar armen ik liep naar hun en pakte het meisje over en bracht ze naar de ambulance ik liep terug naar Floor . Ik ben blij da je terug bent . Maar toen ik da zei viel ze op de grond ze was nat , zwart en bewusteloos . Ik pakte haar op en bracht haar naar de ambulance ze reden zonder iets te zeggen door hier zat ik dan huilend op de grond . Te kijken naar de versterking die kwam en de brandweer die het vuur had gedooft .

Koen,

Obi wat is er en waar is Floor ? Floor ligt int ziekenhuis ze had een meisje dat blijkbaar nog aant zwemmen was gered uit het water want ze kon nog ni zo goed zwemmen en is dan door een raam gesprongen en dan is ze bewusteloos op de grond gevallen en ik heb haar opgepakt en naar de ambulance gebracht . Ze zijn door gereden zonder iets te zeggen . En het meisje zit in die ambulance daar . Zei obi . Amai hoe ga ik da tege tineke zeggen? Dacht ik . Tineke kwam op me afgelopen en vroeg waar da Floor was . Ik heb ni geantwoord op die vraag maar heb gezegd da ze naar dat meisje moest gaan . Gelukkig vroeg ze verder niks en ging ze nar dat meisje . 

Tineke ,

Koen heeft me naar het meisje gestuurd . Ik ging er naar toe en vroeg hoe het meisje heette . Ik noem bailey . Zegt ze oké bailey je mag met mij meekomen en dan gaan we je ouders zoeken. Ik heb geen ouders ze zijn dood en mijn pleegouders vinden me ni leuk . Zegt ze plots , amai die weet da goe voor een 6 - jarig meisje. Koen dit meisje Bailey denkt dat haar pleegouders haar ni leuk vinden . Want ze zetten ze hier af en zijn dan weg of thuis krijgt ze slagen en maar 1 boterham . We moeten die pleegouders ondervragen . Zei koen vind ik ook .

DIE MIDDAG

We zaten allemaal aan de tafel op bureau onze lunch op te eten maar Bailey was nog bij ons dus heb ik haar mijn bokes gegeven . Zeg waar is Floor nu eigenlijk . Roep ik door de refter . Scha.. amai ik had me bijna versproken dacht ik even . tineke ze ligt in het ziekenhuis ze heeft Bailey gered uit het water en dan is ze door een raam gesprongen en dan is ze bewusteloos naar het ziekenhuis gebracht . Zei koen tege mij . Ik werdt ni goe en ondertussen waren de tranen al aant stromen . Koen wouw naar mij komen . Maar ik liep weg . Weg van het kantoor ik liep naar het park ik kroop daar tussen de bosje naar mijn geheim plekje waar ik altijd kom als ik alleen wou zijn . Ik dacht da koen me niet had gezien maar ik was fout hij stond voor mij . En ik ging traag naar hem toe en viel dan huilend in zijn armen . We kunnen naar het ziekenhuis gaan als je wilt . Hoor ik koen zeggen snikkend zeg ik oké . En gaf hem een kus .

-------/////-----
Hupla deel 7 is er ook al
Tga vlot ineens te veel ideeën en inspiratie
Maar das goe dan kan ik wat meer hoofdstukken schrijven dan mijn ander boek . Als je het nog ni hebt gelezen het is een ander boek het staat los van dit en is ook over de buurtpolitie  het heet : I WILL BE YOURE'S
Zeker gaan lezen

Xxxx Elly

De buurtpolitie : echt ? Of niet ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu