Hoofdstuk 3

798 13 1
                                    

Koen ,

Ik werd wakker het was blijkbaar al 10 uur ik mocht normaal ni uit mijn kamer omdat mijn pols nog heel gevoelig was maar ik negeerde die regel vertrok naar Tinekes kamer ik kwam daar toe en ging naast haar op de stoel zitten .
Ik begon te praten dat het me speet en dat het wel degelijk mijn fout was dat ze hier lag en ik moest hier liggen niet zij . Ik begon te wenen en nam haar hand vast en zei stil . Tineke je moet wakker worden niet alleen voor mij maar voor Floor en Brigitte en Femke en de rest ze missen je en ik mis je ik mis je lieve lach je zachte stem je mooie kastanje bruine ogen ik zie je graag . Ik kan ni zonder jou ik hou van jou . Je moet wakker worden je ligt al te lang in die stomme coma . Kom snel terug maar ik moet gaan of ze hebben het door dat ik hier bij jou ben wat eigenlijk niet mag . Ik hou van jou : zei ik en gaf haar een kusje op haar haar en vertrok dan terug naar mijn kamer .
Meneer Baetens ik heb goed nieuws u mag vanavond al naar huis . Danku dokter ik stuurde direct naar layla da ik naar huis mocht maar ik wou eigenlijk ni naar huis want ik wou bij tineke zijn .

Layla ,

Ik ging koen halen maar eigenlijk wil ik ni da hij naar huis komt want dan kan ik ni afspreken met Jonas mijn nieuw lief . Ik ga hem ni ophalen maar ik ga het uit maken ik moet hem ni meer . Ik stap in mijn auto en vertrek naar het ziekenhuis . Daar aangekomen ging ik naar koen en zei recht in zijn gezicht . Ik maak het uit ik heb een ander ik moet u ni meer doei ! En ik was weg nu stond hij daar ik vond het best grappig .

Tineke ,

Ik hoorde koen zeggen dat hij van me houd nu had ik wel kracht maar het lukte nog ni ik hoop dat hij snel terug komt .
DIE AVOND
Ze heeft het uit gemaakt zegt koen tege mij ik was blij en probeerde mijn ogen te openen het lukte ! Hij had het ni gezien dus probeerde ik iets te zeggen het lukte ook : koen ! Zei ik hij keek oooh tineke je bent wakker riep hij zacht naar mij en drukte op het rode knopje . Direct kwam er een dokter binnenren zij dat alles goed aant genezen was mijn sleutelbeen was ni meer gebroken en mijn elleboog was ook terug oké en mijn hoofdwonden was goed aant genezen en ja mijn been zit natuurlijk in de gips . Als u veel vooruitgang maakt kan u volgende week al terug naar huis. Danku dokter daag . Ik viel direct met de deur in huis koen zei ik maar inplakte van het te zeggen kuste ik hem gewoon na onze lange kus keek hij in mijn ogen en zei dus je voelt hetzelfde al ik . Ja koen ik hou al van dag 1 van u . Maar ik heb het nooit gezegd omda je samen met layla was maar ik ben blij dat ze het heeft uitgemaakt ze verdient u ni . Hij lachte en drukte zijn lippen op de mijne . Ik vroeg of hij bij mij kwam liggen en hij deed het ook . Langzaam viel ik in zijn sterke armen inslaap .

-------////--------
Deel 3 is er ook al ik heb ineens super veel inspiratie . Xx Elly

De buurtpolitie : echt ? Of niet ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu