3 dagen later,
Tineke ,
We hadden onze valiezen gemaakt en waten onderweg naar het kantoor . We kwamen aan weer eens als laatste . We moesten direct opstappen . Iedereen moest naast zijn of haar werkpartner gaan zitten . Al snel zag ik dat Floor op obi zijn schouder inslaap was gevallen en hetzelfde bij Robin en Femke . We waren aant babbelen met diegenen die nog wakker waren . Maar al snel lag ik ook te slapen. Ik werd wakker door koen die expres kei hard dit door de bus riep: we zijn er !!! Zeg koen da moet ni zo hard ze . Zei Floor een beetje geïrriteerd , maar toen ze onze chalet zag kreeg ze spontaan een glimlach . Mannekes iedereen mag kiezen met wie hij op de kamer wil liggen er zijn 5 slaapkamers van 2 ik en Patrick liggen bij elkaar : zei de chef nog voor we begonnen te babbelen . Ik wil met koen liggen als da ga zei ik eerst . Ja geen probleem zij iedereen maar dan zal iemand met 1 van de mannen samen moeten liggen . Floor met wie wil jij op de kamer liggen ? Vroeg ik . Ik zou graag met Brigitte op de kamer liggen als Femke dat ni erg vind . Nee maar met wie moet ik dan op de kamer ? Vroeg Femke . Robin ik ga met Eric op een kamer liggen sorry zei obi . Ja dan zul de me Robin samen moeten slapen . Want het zijn allemaal 2 persoons bedden . Zei de chef . Geen probleem zei Femke . Voor mij ook ni . Zei robin .
We pakten onze spullen en gingen naar onze kamer die op de eerste verdieping plaatsvond net zoals die van robin en Femke en die van Floor en Brigitte . Ik zag ons bed en viel er direct op . Koen was even bij de rest gaan kijken en ondertussen was ik in slaap gevallen .Robin ,
Ik moet samen met Femke op de kamer . Ik vind da ni erg want ik ben stiekem kei verlieft op haar maar ik weet ni wa zij voelt . De chef riep ons allemaal naar beneden maar Femke was in slaap gevallen dus ik liet haar gewoon slapen. Ik ging naar beneden en tineke was er ook ni . Waar zijn tineke en Femke ? Vroeg de chef . Die zijn aant slapen . Zei ik en koen. Aa oké ja dan doen we vandaag niks en dan gaan we maar gewoon ons chaletje verkennen. Zei de chef . Jeej zei iedereen . En we gunnen naar elke ruimte dat er was . Tot ik in een ruimte kwam met een super groot zwembad . Koen ik heb een idee . Gaan we Femke en tineke in het zwembad gooien ? Jaa zei koen direct . We lichte de rest in en die gingen al direct naar het zwembad . Ik had Femke in mijn armen en koen tineke . Op 3 , 123!! En ze lagen in het zwembad Femke en tineke direct zo : serieus ik lag net goe te slapen en nu ben ik nat ! En wa Floor ge hebt da nog eens gefilmd ook ofwa ! Ja zei Floor en begon te lachen . Al snel konnen de natte dames ook lachen . Allee ga jullie omkleden voor het eten . Ondertussen dat de dames hun zijn gaan omkleden zijn wij frietjes aant bakken . We zijn er ! Roept. Femke . Aa das goe iedereen kan aan tafel de frietjes zijn klaar. Na dat we heerlijk hadden gegeten ging bijna iedereen slapen buiten ik en koen . We waren nog ni moe . Na nog 2 uur te babbelen ging ik ook naar boven want ik begon ook moe te worden . Ik kwam inde kamer en ging stil mijn pyjama aandoen ik had gewoon een pyjama broek want ik doe meestal geen t-shirt aan . Ik wouw aan mijn kant van het bed gaan liggen maar da ging ni want Femke had heel het bed ingepalmd . Ik probeerde haar op te schuiven maar da lukte ni . Dus fluisterde : Femke kan je wa opschuiven ik kan ni gaan liggen. Blijkbaar had ze mij gehoord een schoof ze op . Na een paar keer te draaien lag ik goe en viel ik in slaap. Ik werd wakker door het licht van buiten maar toen ik naar Femke keek lag ze met haar hoofd op mijn borstkas in plaats van haar kussen . Femke wakker worden . Zei ik . Hmmm voor wa ik lig goe . Zei ze . Femke je ligt op mij . Zei ik zacht . Toen ze dat hoorde sprong ze recht . Ooh sorry da was ni de bedoeling , maar ik had het koud . Zei ze . Geeft ni zei ik . Kom we gaan naar beneden ik pakte een t-shirt en deed die aan . Femke ging gewoon in haar onsie naar besneden . Blijkbaar hadden de dames het afgesproken want tineke , Floor en Brigitte hadden ook een onsie aan . Femke een schapen onsie , tineke een kerstelfje , Floor een eenhoorn onsie en Brigitte een zebra onsie . We gingen met zen allen aan tafel en aten ons ontbijt .
------/////-----
Hoofdstuk 14 da ga vooruit mijn vorig boek had ik ni zo veel inspiratie maar nu wel
Xxx Elly
JE LEEST
De buurtpolitie : echt ? Of niet ?
FanfictionHet gaat over van alles en zo Tineke werkt al een paar jaar samen met koen . Ze wil al heel lang samen zijn met hem maar hij heeft een vriendin. Tussen Femke en Robin gaan er ook wat dingen gebeuren worden ze een koppel of niet ? Ook de rest van...