Hoofdstuk 27

458 6 1
                                    

1 maand  later,

Tineke ,

Ik werd wakker door een misselijk gevoel ik rende zo vlug ik kon naar de badkamer en geefde over. Elise was bij mij komen staan . Mama gaat het ? Vroeg ze. Natuurlijk alles is oké het moest er uit maar ik ben helemaal weer oké. Zei ik na ik mijn mond spoelde. Koen kwam ponen vroeg of ik vandaag wou gaan werken.  Natuurlijk ik voel me tip top in orde.   We makten ons allemaal klaar en gingen door.  Dag lieve schatten. Riepen ik en koen. Dag mama en papa tot straks zeiden ze beide terug. Op kantoor voelde ik me ineens niet zo goed ik begon te draaien ik riep net nog koen en zakte dan op de grond alles werd zwart voor mijn ogen. Ik werd wakker en zag koen ik lag in een witte kamer.  Koen waar ben ik en wat is er gebeurt ? Schat je bent in het ziekenhuis je viel flauw en na een uur was je nog altijd nu terug dus moest ik van de chef naar hier komen. De dokter kwam binnen dag meneer en mevrouw Baetens alles is goed met mevrouw want ik mag jullie feliciteren jullie krijgen een kindje. Blij keek ik naar koen die me direct om de nek vloog.  Een kindje van ons 2en zei ik blij. En hoelang ben ik al zwanger ? U bent zo'n 3 weken zwanger.  En alles is in orde met u en de baby. Je viel flauw omdat het benauwt werd voor u en de baby en daarom dat u ja hier ligt.
Niet te geloven !!! We krijgen een kindje !!! Riep koen. Hoe gaan we het zeggen tege de tweeling ? Misschien vandaag nog ? Jaaa gaan we 2 rompertjes kopen en dan afgeven of iets anders ? Ik heb wel idee zei ik tege koen.  Toen we thuis kwamen en een kleine tussenstop hadden gemaakt voor de verrassing voor de tweeling.  We zette alles klaar en gingen ze dan van school halen. Toen we thuis kwamen had ik mijn gsm ergens gezet zodat ze hem niet zouden zien. Ze kwamen binnen en vroegen wat de verrassing was. Zul je wel zien . Zei koen geheimzinnig. Ga maar aan de tafel zitten.  We gaven ze beiden 1 pakje.  Ze scheurden het open. Bij Elise zat er : 1 rompertje in het roos met erop ik ben je kleine zusje. En een tut : beste grote zus ooit. In bij Elise het zelfde alleen dan in blauw voor een jongetje. Ben je zwanger ? Vroeg Elise ongelovig. Ja al 3 weken. Zei ik trots. Omg we worden grote zussen ! Riep Elina. Ze waren super blij eerlijk ik was een beetje bang voor hun reactie. Maar ze vinden het goed ze vinden het zelf super leuk dat ze een broertje of zusje krijgen.  En wat word het ? Vroege ze. Dat weten we nog niet maar als wat als jullie bij die echo eens mee gaan.  Jaaa das kei goed !! Riepen ze beide. Maar nu gaan we eten. Wat eten we ? Vraagt koen. Kweet ni. Wat willen jullie eten ? MacDonald !!roept Elina  Ooh Jaa please . Smeekte Elise.  Ja oké das goed. We vertrokken en na dat we hadden gegeten zijn we naar huis gegaan  direct in ons bedje gaan liggen want wij moesten werken en de kinderen naar school. 

DE VOLGENDE OCHTEND

Koen,

We waren op kantoor en tineke pakte de pakjes voor de meter en peter. We gingen binnen in de refter blijkbaar was iedereen er al. Na dat de chef had gezegt dat iedereen op patrouille mocht stond ik recht en zei dat we iets moesten zeggen. Aah oké doen maar . Zei de chef.  Tineke stond recht en zei : we hebben een geheimpje en jullie mogen het weten. Tineke deed haar trui omhoog en op haar polo stond : baby'tje in de buik :) Floor riep al samen met Brigitte ben je zwanger ?!  Ja tineke en ik verwachte een kindje. Zei ik trots. Iedereen kwam ons feliciteren en dan gaven we aan Floor en Robin de pakjes ze deden het open.  Bij Floor stond er op de romper : do you Wanda be my fairygod Mother? Ja riep ze. En bij Robin stond er : Hey meneertje mag ik je petekindje zijn ? Ja natuurlijk riep Robin na nog gebabbeld te hebben zijn we allemaal op patrouille vertrokken. Na een dag werken zijn we naar huis gegaan. En aten we rustig en zaten dan met ons allen in de zetel. Na nog wat tv te kijken zijn we gaan slapen.

EEN PAAR MAANDEN LATER
(Tineke is nu 4 maand zwanger )

Tineke ,

We gingen met ons allen naar de gynaecoloog om te zien wat ons kindje ging worden. Daar aangekomen mochten we direct binne. Dag meneer en mevrouw Baetens en kids. Zei de vrouw vriendelijk. En is dit je 2 de zwangerschap vroeg ze.  Nee mijn eerste wij hebben deze 2 schatten geadopteerd. Aa sorry.  Zei de vrouw. Niet erg zei koen. Je mag op de tafel gaan liggen  en uw T-shirt naar boven doen. De vrouw deed dan wat gel op mijn buik en ging dan met het machientje erover. Wel willen jullie weten wat ze worden ? Vroeg de vrouw.  We keken haar geschrokken aan.  Huh ze ? Vroeg ik.  Ja mevrouw u krijgt een tweeling. Ons geluk kan ni op nu krijgen we nog een tweeling ook. Ja we willen het graag weten. Wel u krijgt een jongetje en een meisje.  Das goed Danku.  We mochten door en vertrokken dan naar huis we hadden nog eerst lang kantoor geweer om te zeggen dat ze een jongen en een meisje worden en Brigitte en Eric als peter en meter van het jongetje gevraagd natuurlijk zeiden ze ja. Na dat zijn we vertrokken naar huis.

---///----
Hopelijk goed dit is een van de laatste hoofdstukken van dit boek hopelijk was het leuk om te lezen maar hier achter komt nog 1 of 2 hoofdstukken hangt er vanaf
Xx Elly

De buurtpolitie : echt ? Of niet ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu