Robin,
Femke is naar boven om andere kleren aan te doen . Maar na een kwartier was ze nog ni terug dus besloot ik te gaan zien . Femke schatje ben je klaar ? Ik kreeg geen antwoord dus ik ging naar binnen . Niemand was in de kamer maar het raam stond open . Ik keek erdoor en zag een put in de vorm van een lichaam in de sneeuw . Er lag een roos briefje in . Mensen ik denk dat Femke uit het raam is gevallen er ligt een papiertje in die pit van een lichaam in de sneeuw ! Riep ik zo hard ik kon . Ik rende naar buiten en ging naar die plek . Ik pakte het roze papiertje eruit en las het voor.
Als je Femke terug wilt
Dan moet je naar hier komen
En je zult mijn vriendje dan zijn
En als je hier ni staat binne 2 dagen
Gaat Femke er ni goe van zijn !
Wees gewaarschuwd !
Als je ni komt opdagen met het geld
Kom ik julllie persoonlijk uitmoorden
Liefs T xxxWat the Hell ik ga da ni doen maar ik wil Femke terug . En dat dreigement dan ik kom jullie persoonlijk uitmoorden . Da kan zij waarschijnlijk toch ni . En die plek waar ik dan naartoe moet gaan is een oud huis . Ben je zot ! Kom we gaan ze zoeken ! Riep tineke .
Tess (t)
Ik heb Femke gekidnapt omdat Robin van mij is ! Ik deed haar onsie uit en gaf haar een deken . Ze was nog steeds ni bij bewustzijn ik gooide een beker koud water over haar toen haar onsie droog was . Hier riep ik en gooide haar onsie naar haar . Doe u onsie terug aan zei ik. Waarom heb jij die uit gedaan ? Vroeg ze nu . Omda die nat was en jij hier in mijn kelder ligt en het is hier koud en hou da deken ook maar . Zei ik omdat ik ni wil da ze dood vriest voor da Robin van mij is . Robin komt mij toch zoeken ! Riep ze . Niemand ga u hier vinden en als Robin van mij is zie je hem nooit meer terug ! Ik had genoeg van haar gekwebbel dus ik binde haar handen en voeten met strips vast en plakte haar mond toe met ducktape. Ik sloeg haar en ging dan weg en deed de deur op slot .
Femke,
Ik werd wakker door koud water ik zag dat ik alleen mijn ondergoed aan had maar wel een deken had . Een vrouw gooide mijn onsie naar mij en zei dat ik die terug moest aan doe . Ik vroeg waarom dat zij die bij mij had uitgedaan . Wel die was helemaal nat en nu is die droog . Zei ze bot . Ik deed mijn onsie aan en zei dat Robin me wel zal vinden . Robin zal u ni vinden hij is van mij ! Riep ze . Ze had blijkbaar genoeg van mij gehoord want ik werd vast gebonden met strips die veel te hard aangespannen waren . En ik kreeg ducktape over mijn mond . Daarna sloeg ze mij waardoor ik weer aan die wond op mijn hoofd bloedde . Toen ging ze weg , als ze weg was begon ik te huilen van schrik en pijn .
2 dagen later,
Robin ,
Het was nu al 2 dagen geleden dat ik Femke heb gezien . Ik heb besloten om maar naar die plek te gaan en met waarschijnlijk die vrouw om te gaan . Waarschijnlijk kennen we elkaar anders zou ze Femke en mij ni stalke . Vrienden ik ga naar die plek om Femke te redden . (Ding dong ) de bel gaat wie zou da nu weer zijn . Ik ga open doen maar niemand was daar er lag alleen weer zo'n roze brief . Ik pakte die op en begon te lezen :
Als je Femke terug wilt kom dan om 14 uur naar het oude verlaten huis in de stad ! Geen vrienden meebrengen of Femke gaat eraan!
Liefs T XxxNu is het genoeg ik ga naar daar om 14 uur en breng Femke in veiligheid het is 13:50 ik heb nog 10 minuten om naar daar te gaan maar het is ver da ga ik nooit halen ........
-----/////------
Ietsjes korter maar misschien is het even goed en spannend
Xxx Elly
JE LEEST
De buurtpolitie : echt ? Of niet ?
FanficHet gaat over van alles en zo Tineke werkt al een paar jaar samen met koen . Ze wil al heel lang samen zijn met hem maar hij heeft een vriendin. Tussen Femke en Robin gaan er ook wat dingen gebeuren worden ze een koppel of niet ? Ook de rest van...