2 weken later ,
Tineke ,
Ik en koen zijn nog steeds gelukkig samen met Bailey haar kamer is helemaal in orde de kleur ze heeft allemaal nieuwe kleren en speelgoed ze komt niks te kort . Ik en koen gaan naar de kamer van Bailey en maken haar zachtjes wakker . Goeie morgend mama en papa . Goeie morgend schatje zegt koen . Kleed je maar aan je moet naar school . Voor da we het wisten was ze al half aangekleed omdat ze graag naar school gaat . We ontbijten met drie zn dan doen we haar naar school . Tot straks . Dan gaan ik en koen naar het kantoor iedereen weet ondertussen dat ik en koen een koppel zijn dus we moeten het ni verstoppen. Ik hou van je schat zegt koen en geeft mij een liefdevolle kus . Ik ook van jou . We komen de refter binnen en iedereen mocht op patrouille . Amai chef zo goe gezind vandaag . Zegt obi . Ja mannekes ik ben weeral opa geworden eh . Aa en wanneer komt het kleine baby'tje is naar het kantoor . Vraag ik . Als het oud genoeg ik het is een meisje en heet libby . Ooh zo schattig zeggen ik en Floor in koor . Alle maar ga nu maar op patrouille . We wandelen allemaal naar de anonieme wagens en vertrekken. We waren nog net in de auto en al direct krijgen we een op roep van een meisje van 6 da verdwenen is . We rijden naar het schooltje waar da Bailey ook zit . Wat is er gebeurt vragen we als we er zijn . Het is de juf Van de derde kleuterklas dat daar staat . Vertel eens wat er gebeurt is . Zei ik kalm We waren in de rij gaan staan en zo ineens komt daar een zot aan met een mes en neemt da meisje mee . Ze liet een foto zien ik schrok . Het was Bailey !! Koen das ons kind !! We gaan den Barry halen . We komen terug en blijkbaar had ze haar boekentas hier laten vallen omdat ze wist dat er iets ni juist was . Barry rook eraan en had direct een spoor het Leidde naar het park . Daar tussen de bossen zagen we kleine beentjes . Koen ging kijken en zei dat we Eric en Brigitte moesten op bellen ik deed hetEric en Brigitte waren er en waren aant praten met koen . Koen wa is er ? koen had geweend . Da was dus een klein meisje ze had overal snij wonden en messteken ze had ook een plastic zak over haar hoofd. oei mag ik gaan kijken ? Nee je wilt het ni zien ? Waarom ni ? Ik wil zien wie da meiske is ! Tineke nee ! Zei koen ik luisterde ni en ging kijken . Ik zakte op de grond het was BAILEY ! Koen trok me daar weg maar ik stribbelde tegen . We hebben haar ni kunne beschermen riep in boos en barste in Koens armen uit in tranen .
Brigitte ,
Tineke had ons opgeroepen voor een lichaam van een klein meisje . We gingen kijken en zagen dat het Bailey was dus we hadden met koen gebabbeld en toen kwam tineke . Ge wilt het ni zien zei koen . Jawel ik wil weten wie da meiske is . Riep tineke en liep naar het levenloos lichaam van haar pleegkindje . Ze zakte op de grond en begon te roepen : we hebben haar ni goe kunne beschermen ! Koen trok haar weg van daar en dan barste ze uit in tranen koen nam haar extra stevig vast en ik zei dat ze naar het kantoor moesten gaan . En dat wij wel verder met de zaak gingen . Ze vertrokken uiteindelijk . Niet veel later vonden we de dader al . hij was zo stom om toe te kijken van achter een boom . We namen hem mee en het bleek en vriend van die Jim te zijn hij had haar vermoord voor Jim omdat het ni lukte bij Jim . Wij weten genoeg steekt em maar weg . Hij moet levenslang zitten.
----////----
Deel negen se ik hoop dat dit beter is dan deel 8 xxx Elly
JE LEEST
De buurtpolitie : echt ? Of niet ?
FanfictionHet gaat over van alles en zo Tineke werkt al een paar jaar samen met koen . Ze wil al heel lang samen zijn met hem maar hij heeft een vriendin. Tussen Femke en Robin gaan er ook wat dingen gebeuren worden ze een koppel of niet ? Ook de rest van...