Koen,
Ik werd wakker door dat ik iemand hoorde huilen ik deed het lichtje aan en daar zat tineke op de rand van het bed te huilen. Schatje gaat het ? Vroeg ik. Nee mijn arm blijft super veel pijn doen. Kom dan gaan we naar het ziekenhuis. We stapten in de auto en ik reed met tineke naar het ziekenhuis. Daar aangekomen stapten we uit en wandelde naar de spoed maar toen tineke bij mij was viel ze flauw ik pakte ze net optijd op en liep met haar in mijn armen naar de spoed. Ben binnen en riep direct hulp ze legde haar op een bed en reden direct weg toen ze haar pols en vingers zagen. Hier zat ik dan helemaal alleen in de wachtzaal van het ziekenhuis om 3 uur s'nachts Ik hes besloten om Floor en obi te bellen. Eerst belde ik Floor ze nam op ik zei dat ik in het ziekenhuis zat met tineke en ze kwam direct af. Ik belde naar obi hij nam eerst ni af maar de 2 de keer wel. Obi tineke ligt in het ziekenhuis er was iets met haar arm en nu ben ik ... zeg ik in paniek. Oké maat ik kom naar daar. Zei hij. Ik wachte af. Toen kwam er een dokter naar mij. Hij zei dag ze tineke hebben geopereerd omdat haar pols erger was dan gedacht en omdat die mensen haar pols te strak hadden in ge gipst. Floor was er en liep direct naar mij en vroeg heel bezorgt waar en hoe dat het is met tineke. Ik zei dat ze geopereerd was en dat se sebiet in een kamer ligt als de dokter terug komt. 10 minuten kwam de dokter weer hij zei dat de operatie succes vol was gelukt en dag ze in een kamer ligt ze ligt op kamer 430. We gingen er naar toe en obi was er ook al. Ik klopte aan en ze was wakker. Eehh dag schat alles goed ? Vroeg ik. Ja en ik heb al mijn vingers ook nog zei ze blij. De dokter kwam binnen en zei. We hebben een klein staafje moeten zetten en dat mag er blijven zitten. Dus alles is oké u kan binne een paar dagen alweer naar huis. Ik ging zitten op de stoel en Floor en obi stond recht. Al snel zag ik dat Floor moe werd dus mocht zij op de stoel zitten. Oooh nee we moeten morge werken denk ik net ik bel wel naar de chef en vraag of jullie ook ni moeten werken. De chef begreep het en Floor en obi moesten ook niet werken. Het was ondertussen al 4 uur snachts. Obi wouw Floor ni wakker maken dus hij pakte haar op en zei nog gedag tege mij en tineke en vertrok dan met Floor in zijn armen. Ik ging bij tineke op het bed liggen en samen vielen we in slaap.
Obi ,
We waren tineke in het ziekenhuis en Floor was in slaap gevallen. Ik wouw haar ni wakker maken omdat ze het moeilijk had. Dus ik pakte haar op en zei nog gedag tege tineke en koen en ging dan met Floor in mijn armen naar huis. Ik wandelde rustig naar de auto ik zette haar in de auto gelukkig was ze niet wakker geworde. Ik reed naar mijn huis omdat dat een beetje ver was. Ik reed op mijn oprit en pakte haar voorzichtig uit de auto. Ik deed de deur open en ik ging naar boven. Ik legde Floor in mijn bed en dekte haar onder. Ik pakte mijn pyjama en ging beneden op de zetel slapen. Ik werd wakker door de vogels die floten. Ik besloot om maar gewoon mijn ontbijt te maken en op te eten ik dekte de tafel en bakte 2 eitjes.
Floor
Ik werd wakker in een bed ik keek rond maar ik herkende het hier niet ik besloot dan maar de trap naar beneden te nemen. Toen ik midden op de trap stond rook ik de geur van vers gebakken eitjes en spek. Ik ging snellen naar beneden en volgde de geur. Ik kwam uit in de living met den open keuken. Ik keek nog verder en daar stond obi. Goeie morgend Floortje zei hij. Goeie morgend obi. Hoe kom ik hier terecht ? Vraag ik. Je was gisteren in slaap gevallen in het ziekenhuis en ik wouw je niet wakker maken omdat je het moeilijk hebt en de laatste tijd ben je vaak moe dus heb ik je laten slapen en naar hier gebracht en in mijn bed gestoken en ik ben op de zetel gaan liggen. Zei hij. Danku obi echt Danku voor alles en ik gaf hem een kus op de wang. Das geen moeite maar hier eet u eitje op. Zei hij. Met veel zin at ik mijn eitje op. Het is precies hoe ik mijn eieren wil Danku obi. Misschien kunnen we samen iets doen vandaag ? Vraag ik. Ja maar misschien moet je dan wel eerst naar huis want je bent hier in je pyjama. Lachte obi. Ooh ja nu weet ik het weer ik ben gistere in mijn pyjama naar tineke gegaan omdat het midden in de nacht was . Ik lachte er zelf mee. Na ons ontbijt ging obi zich klaarmaken en daarna gingen we naar mijn huis en ging ik me klaar maken ik kwam beneden in een roze lange rok en een topje. Hij keek me verbaast aan. Is er iets zeg ik. Nee je bent gewoon te schattig in die outfit. Zei hij verlegen. Danku en ik bloosde een beetje. Gaan we wandelen ? Anders nemen we Billie mee . Zei hij. Ja das goed zei ik vrolijk. Eigelijk heb ik wel gevoelens voor hem maar ik denk ni dat het wederzijds ook is. Ik pakte Billie en deed de les aan. We gingen in het park wandelen en dan gingen we ergens op een bankje zitten. Plots pakt obi mijn handen vast en zegt ...........
-----////------
Ik denk dat jullie wel weten wat er gebeurt maar da is voor in het volgende hoofdstuk
Xxx Elly
JE LEEST
De buurtpolitie : echt ? Of niet ?
FanfictionHet gaat over van alles en zo Tineke werkt al een paar jaar samen met koen . Ze wil al heel lang samen zijn met hem maar hij heeft een vriendin. Tussen Femke en Robin gaan er ook wat dingen gebeuren worden ze een koppel of niet ? Ook de rest van...