Hoofdstuk 15

555 8 5
                                    

Tineke ,

We hadden heerlijk ontbeten en gingen ons nu aan kleden want we gaan wandelen . Toen ik naar de kamer ging keek ik uit het raam . Er ligt sneeuw en het is aan het
sneeuwen !!! Roep ik als een gek door het chaletje . Iedereen keek enthousiast naar buiten . Kom we gaan ons verder klaar maken zei koen en gaf me een kus op de mond . Nog geen tien minuten later stonden we allemaal klaar met handschoenen muts en sjaal op . En chef had nog iets anders bij hij was aant sukkelen met 2 houten sleeën . Ooh ik wil op de slee zitten zei ik als eerste . En nam een slee van de chef . Ik zal zeker weer moge trekken zei koen zo serieus mogelijk . Ja ! Geen probleem lachte koen. We gingen naar buiten en ik ging op een slee zitten en Femke op de andere koen was de mijne aant trekken en Robin die van Femke . Plots laat koen los en blijkbaar waren we op een heuvel dus ging koen achterop zitten en zo gingen we samen naar beneden . Femke en Robin deden het zelfde . Zeg ik wil nu ook op de slee zitten zei Floor. We wisselde en nu zaten Floor en Brigitte op de slee en de andere mannen waren aan het trekken. We waren allemaal moe en we besloten om terug te keren we hadden die middag al in het dorpje gegeten . Het was nu al 17 uur we komen aan en de chef en Patrick die ni meer mee wouwen waren al klaar met het eten . Iedereen aan tafel roept hij . We eten spaghetti . Das kei lekker we aten en als avond activiteit gingen we zwemmen in ons privé zwembad. Na heerlijk  te zwemmen en koen da me een paar keer heeft laten verdrinken zijn we maar gaan slapen . Slaapwel schatje en ik gaf hel een kus . Slaapwel zei hij terug en ik ging in zijn armen liggen . En zo vielen we inslaap .

Femke ,

We waren naar ons privé zwembad gegaan en toen we in die kamer binnen kwamen werd ik al direct in het zwembad gegooid door Robin . Hij sprong er ook in toen hij boven kwam duwde ik hem terug onder . Na nog gezwommen te hebben zijn we allemaal naar boven gegaan ik deed mijn onsie aan en ging in bed liggen het was extreem koud vannacht . Robin kwam bij mij liggen maar zonder t-shirt . Heb jij het ni koud ? Vroeg ik aan hem. Nee ik heb geen koud waarom ? Vroeg hij . Ik heb lange mouwen aan en ik heb het nog koud . Zei ik . Kom eens hier zei hij ik deed wat hij vroeg en hij nam mij in zijn sterke warme armen . Heb je het al wat warmer ? Vroeg hij . Ja nu wel zei ik Danku Robin . Zonder da ik het besef ben ik in zijn arme in slaap gevallen . Ik werd wakker in zijn armen in had heerlijk geslapen . Goeie morgen slaapkop zei ik tege hem voor te lachen . Goeie morgend slaapkopje zelf . Zei hij . Ik heb heel de nacht geen koud gehad dankzij u . Zei ik ik was echt tot over mijn oren verliefd op hem maar ik weet ni wat hij denkt . Seg eigelijk ben ik al super lang verlieft op iemand maar ik weet ni of hij het zelfde voelt  en ik ben bang voor de vriendschapsband . En op wie ben je dan verlieft zei hij. Wel op jou . Zei ik stil . Hij keek me met een glimlach aan en kwam dichter . In plaats van dat hij antwoorde kuste hij mij op de lippe . Na onze kus vroeg ik: dus jij voelt ook hetzelfde .? Ja al lang maar ik durfde het nooit te zeggen. Zei hij . Vertellen we het de rest direct ? Ja das goed dan moeten we het ni verborgen houden . We kwamen beneden en zeiden direct dat ik en Robin een koppel zijn . Iedereen zijn / haar reactie was : eindelijk d duurde lang . We keken hun aan met verbaasde gezichten . Dus jullie wisten dat ? Ja tuurlijk ge zag da zo da er iets aant bloeien was tussen jullie . Aa oké maar ja jullie weten het dan eh . Jaaaaa zei iedereen . Kom we moesten vertrekken we gaan hoogte parcours doen : zei de chef . Iedereen kwam klaar terug beneden  staan en we vertrokken . Daar aangekomen voelde ik me bekeken maar ni zo van da mijn collega's aant kijken waren maar da ik bespioneert word . Nu was het onze beurt om het hoogte parcour te doen het gaat om vertrouwen en ik vertrouw Robin blindelings . Dus das al geen probleem. We waren klaar en in plaats van met het busje terug te gaan gingen we wandelen. We wandelde vanachter en op een gegeven moment voel ik iemand aan mijn haar trekken ik draai me om en niemand was daar . Wacht even ! Riep Robin naar de rest . Fem wat is er ? Ik voelde dat er iemand aan mijn har trok . Maar het zal wel niemand zijn kom we gaan verder . Een paar minuten later  voelde ik iemand aan mijn voeten trekken waardoor ik op de grond viel .  Fem wat is er nu toch gaande ? Vroeg Robin bezorgt . Ik weet ni maar iemand trok aan mijn voeten en Sints da wij naar hier vertrokken zijn  voel ik me bekeken. Allee kom we zijn er bijna . Ik zal u wel beschermen . Zei Robin lief . Ik gaf hem een kus als een dankje . We kwamen aan en ik ging naar de kamer andere kleren aan doen omdat mijn kleren nat waren ik deed mijn onsie aan omdat we toch niks meer gingen doen ik had mijn onsie aan en als ik terug wouw gaan was plotseling het raam open ik keek naar buiten en ineens trok iemand mij naar beneden . Ik was gelukkig in een hoop sneeuw beland maar dan werd er op mijn hoofd geklop het laatste wat ik nog wist was dat er iets nat langs mijn hoofd liep en ik het heel koud had en dan werd alles zwart voor mijn ogen.

-----////------

Hopelijk is dit goed ik heb echt inspiratie maar ik weet ni of deze hoofdstukken goed zijn dus als je het goed vond of ni je mag me altijd iets achterlaten in de reacties

Xx Elly

De buurtpolitie : echt ? Of niet ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu