Koen ,
Ik zette de wekker expres later na hij was afgelopen want tineke had het ni gehoord dus maakte ik haar ook ni wakker . Ik schreef op een papiertje dat ze als ze wakker was naar het kantoor moest komen . Ik kleedde me in stilte aan en vertrok dan naar het kantoor . Waar iedereen al was en wist van mijn plannetje nu waren we alles aant klaarmaken en nu is het alleen nog maar wachten op tineke .
Tineke ,
Ik werd wakker van de wekker ik keek naast mij maar koen was er ni meer . Ik besloot dan maar mij aan te kleden en ik ging naar beneden . Ik riep naar koen maar ik kreeg geen antwoord . Ik ging naar de keuken en daar lag een briefje . : als je rustig hebt gegeten kom dan maar naar het kantoor de chef weet dat je een uur later bent xxx koen. Ik keek op de klok en het was inderdaad later dan gewoonlijk . Ik at nog mijn boke en vertrok dan naar het kantoor . Toen ik aan kwam vond ik het raar het licht Brande ni en Patrick stond ook ni aant onthaal . Ik liep verder en het kantoor was verlicht met een padje van kaarsen en rozen blaadjes . Toen ik int midden van het kantoor stond waar het licht eindige en de rozenblaadjes ook stopte ik ook. Toen kwam koen naar mij en zei : we kennen elkaar al lang en ik weet dat we nog maar 3 maanden samen zijn maar ik wil ni liever dan bij jouw zijn jij ben mijn alles tineke dus daarom vraag ik : wil je met me trouwen . Hij ging op 1 knie zitten en liet het doosje zien . Natuurlijk wil ik me u trouwen ! Koen stond recht en kuste me op mijn lippen . Eindelijk wat ik droomde kwam uit ik word mevrouw BAETENS!!!
Alleen moeten we nog een datum kiezen wat dacht je van 22 februari ? Ja da klink goed ! Zei koen . Dan hebben we nog 3 maand om alles voor te bereiden . Alle mannekes iedereen op patrouille !!! Zei de chef blij .
Iedereen vertrok en op het einde van de dag gingen we naar huis want het was niks gebeurt buiten een buren ruzie . Mannekes mannekes wacht effe roept de chef ! We gaan allemaal terug . Jullie weten dat het bijna kerst en nieuwjaar is ? Ja zeiden we allemaal , en? We gaan 2 weken met heel het team naar de Ardennen ! Jeeej roept iedereen enthousiast ! Jullie mogen vertrekken . Zei de chef . We betrokken naar huis maar we stopten eerst langs het frituur en thuis aten we de frietjes op . Na het eten gingen we slapen omdat we allebei super moe waren .Floor ,
Ik werd wakker van de wekker . Ik stond op en ging naar de badkamer en stapte in de douche . Als ik klaar was kleedde ik me aan en deed mijn make-up een beetje mascara , bluch en lipgloss . Dan ging ik naar beneden en maakte ik een boterham . Ik wou net een hap pakken tot ik een raar geluid hoorde in de gang . Ik dacht ni na en ging kijken wat er was . Mijn voordeur stond wagenwijd open . Ik deed ze toe en wou terug naar de keuken gaan maar als ik me omdraaide zag ik een persoon helemaal in het zwart en toen werd alles zwart voor mijn ogen .
Tineke,
Ik en koen en de rest waren al op kantoor buiten Floor . Ze zal zich wel weer eens overslapen hebben . De chef kwam binnnen en ik zei dat Floor er nog ni was maar hij begon toch aan de takenverdeling . Ik en koen mochten op patrouille en de rest papierwerk . Toen we vertrokken was Floor er nog steeds ni ik had haar ook al een paar keer gebeld maar ze neemt ni op . Koen ik wil even langs Floor haar huis gaan . Ik vertrouw het ni . Oké ik eigenlijk ook ni . Zei koen . We reden naar haar huis en toen we aan kwamen zagen we dat de deur open stond . Ik stapte met koen naar binnen en niemand was er zelfs Floor ni maar haar auto staat er wel . Koen hier ligt een briefje! Als je Floortje terug wilt dan moet je me 10 000€ los geld geven . Vandaag om 16 uur aan de oude loods . Liefs J . Heu J? Wie is da ? Geen idee zei koen met betraande ogen . We moeten da aan de rest en de chef laten zien . Zei ik terwijl de tranen stroomde . Koen pakte me stevig vast en zei : we vinden haar wel alles komt goed . Ik hoop het zei ik nu al wat rustiger . Hij kuste me en zei : ja alles komt goe we vinden haar wel.
We pakte het briefje en gingen naar het kantoor . We gingen direct naar de chef . We klopte en lichte direct binnen.chef we moeten iets zeggen . Zei ik . Floor is ontvoerd door een ene J . We moeten 10 000€ los geld geven tegen 16 aan de oude loods . Zei ik met tranende ogen . Alles komt goed zei de chef en knikte naar koen. Koen nam me mee naar de keuken . Hij zette een tas koffie en dan ging hij het tege de rest zeggen. Hij kwam terug en nam me dan mee naar de rest . We hebben een plan zei hij.-------/////-------
Hopelijk is het tot hier al goed ?
Xxx Elly
JE LEEST
De buurtpolitie : echt ? Of niet ?
FanfictionHet gaat over van alles en zo Tineke werkt al een paar jaar samen met koen . Ze wil al heel lang samen zijn met hem maar hij heeft een vriendin. Tussen Femke en Robin gaan er ook wat dingen gebeuren worden ze een koppel of niet ? Ook de rest van...