1.fejezet

53 4 2
                                    

Minden egy csodálatos nyári napon kezdődött. A lányokkal a vidámparkban szórakoztunk, amikor Lorinak beragadt a hajába a vattacukor. Kriszti, Lisa és én próbáltuk kiszedni a hajából, amikor odaszólt Annie és csapata...
-Látom a kis lúzerkenek még az evés is fájdalmas. - vágott oda hozzánk.
A kis anorexiás. - mondta magában Tina, Annie barátja.
Majd kacagva odébb álltak.
-Ezt jól megkaptam. - mondta siránkozva Lori.
-Dehogyis tudod, hogy folyton ezt csinálja. - tette közzé Lisa.
-De annak örülhetek, hogy Ő nincs itt! - jelentette ki Lori.
-De hisz az ott nem Ő? - kérdezte meg tőlünk Kriszti miközben a haját birizgálta.
Egyszerre fordultunk arra amerre Kriszti mutatott és döbbentünk rá arra hogy Todd a barátaival 10 méterrel arrébb szórakoztak.
-Lányok gyorsan hol egy mosdó, rossz lenne ha így látná meg engem! - szólt hozzánk remegő hangon.
- Dorothy, de hisz a te kiszemelted is ott van velük! - mutatott megint arra ahol látta Toddékat.
-Ha jól tudom párméterrel arrébb van a Wc. - De ha jól tudom azt a pármétert a fiúk felé kéne megtennünk... - folytatta Lisa.
-Nem baj, csak mihamarabb menjünk olyan helyre, ahol nem nevet ki az aki meglát minket. - pánikszerűen vágott bele Lisa szavába Lori.
Szerencsésen eljutottunk a Wc-ig mert mire megint felnéztünk a fiúk már mentek is tovább. Ragadt még egy kicsit a haja de legalább már nem lógott ki a fejéből egy hurkapálcika. Az este további felébe már nem találkoztunk velük, de attól kezdve jól éreztük magunkat.

Barátok örökkéWhere stories live. Discover now