Flashback
Plujeme na moři a až doplujeme tak mě strčí do ňáký výchovný dívčí školy nebo co. Poslala mě tam matka, že se prý musím vzdělávat.
Kéž bych mohla žít jako pirátka. Nespoutaně, svobodně, plout kam jen budu chtít. Z mého přemýšlení mě vyrušil výbuch z děla a řev na palubě. Na nic jsem nečekala a vyběhla jsem z podpalubí. Na palubě probíhal boj s piráty. Na nic jsem nečekala a zapojila jsem se taky tak trochu do boje ale spíš jsem střílela z pistole kterou jsem sebrala ze země než šermovala.
Ano umím střílet a šermovat taky trochu ale vážně špatně.,, Lady Sybil, schovejte se do podpalubí!'' Zakřičel na mě kapitán který je dobrý přítel mé matky,ale já ho neposlouchala.
Jenom že pak někdo odpálil dělo a to zasáhla našila loď. To ne! Rozeběhla jsem se k levoboku lodi a stihla jsem skočit do vody dřív než celá loď vybouchla...
Uviděla jsem jen tmu a z dálky jsem uslyšela velký hluk a řev. ,,Ne komodore, už jsem vám to říkala jednou, nebudu s vámi tančit.'' Zamumlala jsem.
,,Ale já nejsem komodor.'' Někdo na de mnou se zasmál. Byl to mužská hlas. Odlepila jsem pomalu od sebe oči a spatřila jsem jak se nade mnou tyčí náky mladý muž. Byl docela vysoký a hubený. Měl delší hnědé až černé vlasy které měl stažené modrým šátkem a modré oči. Byl celkem pohledný.
,,Eh...mohl by jste mi proím říct kde to jsem?'' Rozpačitě jsem se na něj podívala. On se zatvářil překvapeně.
,,Kde že jsi? Přece v Tortuze. Největším a nejznámějším pirátským městě.'' Rozpřáhl ruce.
,,A-aha.'' Bylo jediné na co jsem se zmohla. Porozhlédla jsem se kolem a zjistila jsem že ležím na mole.
,, Co se ti vlastně stalo? Jsi celá mokrá a připlula jsi sem na tomhle prkně,'' ukázal na prkno ve vodě. ,, Vytáhl jsem tě z vody.''
,,Já...no...plula jsem někam a naši loď přepadly piráti a já jediná jsem stačila utéct, v mém případě odplavat...Kdo vlastně jsi?'' Tahle otázka mě zajímá nejvíce.
,, Jmenuji se Emilio Morgan. A kdo jsi ty?''
,, Já jsem lad,'' ne nebudu mu říkat že jsem lady,, jmenuji se Sybil Faninng.''
,, Tak to mě těší. Měla jsi docela štěstí že si doplula až sem a že tě nepozřelo moře. Přeci jenom plout na otevřeném moři jen na prkně...Víš co ale? Pojď se mnou, moje sestra ti dá náké suché oblečení a můžeš u nás zůstat dlouho jak budeš potřebovat.'' Přátelsky se usmál. Sice mi říkali že nemám nikam chodit s cizími lidmi, ale nic jiného mi nezbývá a to suché oblečení by vážně bodlo. Přeci jen mokré těžké šaty nic moc.
,, Tak dobře. Děkuji Vám.''
,, Tykej mi prosím, tady si všichni tykáme.'' Mrkl na mě a pomohl mi vstát. Na piráta je docela slušný.
,,Lily! Lily pojď sem!'' Volal na svou sestru.
,,Co se děje Emilio?'' Přišla do předsíně rudovlasá dívka. Mohla být stejně stará jako já.
,, Chci ti někoho představit. Víš tady Sybil přepadli loď piráti. Zřejmě kapitán McCarty, dnes připlul a chvástal se jak přepadl nákou loď..a tady Sybil se podařilo utéct a já ji našel v přístavu plavat na prkně. Mohli by jsme jí tady u nás pár dnů nechat, co říkáš?'' Zeptal se rudovlásky.
,, Bez problému. Jsi celá mokrá, pojď, dám ti náké suché oblečení, jistě ti musí být zima.'' Podívala se na mě starostlivě. Jen jsem přikývla. Lily se mile usmála a vzala mě za rameno a šla se mnou nahoru po schodech.
ČTEŠ
It's Pirate's Life For Me Savvy (POTC)
FanfictionPřijela jsem do Tortugy s účelem sehnat si novou loď protože tu co jsem měla mi potopil Davy Jones a nabrat posádku. Jenže můj starý známý přítel Kapitán Jack Sparrow nabíral též posádku, tak jsem se připojila k němu. To se mi ale stalo osudným. Zj...