Od noci kdy jsem se bavila s Jackem uběhl jeden den a zatím jsem neměla moc chuť se s ním nějak vybavovat, spíš jsem pořád přemýšlela nad svým otcem a nad Willem jestli je opravdu můj bratr. Ale už mě docela začíná štvát ta Elizabeth. Nejspíš protože jsem na lodi jediná žena (kromě Elizabeth) tak má nutnou potřebu se se mnou vybavovat a nebo něco pořád řeší z Jackem. To mi ale bylo docela jedno. Včera večer mě napadlo že dostanu svého otce z Bludného Holanďana, musím ho z té prokleté lodi dostat.
Pohled Jacka
Elizabeth se mě pořád ptá na Williama,jestli se ten kluk neobjeví, tak jí asi zastřelím nebo hodím přes palubu.
Ale Sybil je náká zamlklá, většinou se mi vyhýba a nebo jí asi chybí její loď. Proč vlastně nad tím tak přemýšlím? Měl bych to hodit za hlavu. Ale co kdybych jí nechal chvíli kormidlovat? Sice se říká že na lodi ženská jedná velká smůla ale horší by bylo ji tam nechat a navíc byla to zatraceně dobrá kapitánka. No aby ještě ne když jsem jí téměř všechno naučil já. A zrovna vyšla z podpalubí.,,Nad čím přemýšlíš?'' Přišel jsem k ní.
,,To jsi zase ty?'' Moc milá teda neni. To ona vlastně nikdy není.
,,Jo to jsem zase já, ale pověz, nad čím tak přemýšlíš hmm?''
,,No...řekněme že se schovávám před Elizabeth, je tak.....nesnesitelně otravná a....nenechá tě chvíli o samotě. Je to k nevydržení.'' Poupravila si klobouk na hlavě. Tak Elizabeth. Mírně jsem se ušklíbnul. Kdyby jen věděla.,,No co jsem měl říkat jednou já když mě s ní vysadil Barbossa znova na tom samým pustým ostrově, kde mi taky spálila všechen rum co tam byl schovanej. ''
,, Tak to muselo být určitě hrozný viď. ''Ušklíbla se.
,,Jo to bylo. Když to byla jediná ochrana před sluncem.''
,,Tak co chceš Jacku, ať je to cokoliv, tak to vyklop.'' Jde rovnou k věci, to se mi na ní vždycky líbilo.
,,Vždy mě prokoukneš, no.....napadlo mě, jestli by si nechtěla jít ke kormidlu.'',,Ty si ze mě děláš zase srandu že jo?'' Nevěřila.
,,Ne, tentokrát ne.''
,,Sice se mi ti to pořád nechce věřit, ale tak co. To si nenechám ujít. Díky Jacku.''Otočila se směr záď a už si to vyběhla převzít kormidlo a vystřídat tím pádem Cttona.Rozhlédl jsem se po palubě a spatřil jsem Elizabeth jak si tam co si pročítá.Hmm ale copak to tam Elizabeth má. Nenápadně jsem k ní přišel a vytrhl jí to z ruky.
,,Hele, vrať mi to! Vrať mi ty listiny.'' Vypískla.
,, Ne.''Hmm, Beckett....Jímacì právo...cože? A zase Beckett? Otočil jsem se na Elizabeth.
,,Jak si k tomuhle přišla? Východoindická společnost, korzár ve službách Anglie a milost.....co to má sakra být?!'' To mi teda vysvětlí.
,,Vrať mi ty listiny.'' Natáhla se po nich ale já si je zastrčil do vnitřní kapsy kabátu a otočil jsem se k ní zády.
,,Neopověděla jsi na otázku.''
,,No dobře.....
Pohled Sybil
Je zajímavé že mě Jack pustil ke kormidlu, nikdy tohle neudělal ani když me učil s lodí.
A zdá se, že Jack se zase baví s Elizabeth, docela zajímavé.,,No dobře.Je to od lorda Becketta jak sis stihnul všimnout. Potřebuje tvůj kompas, neřekl proč ale tohle ti mám předat a proto potřebuji tvůj kompas Jacku .A teď mi vrat ti listiny.''
,,Ne, myslíš že mě jde koupit tak lacino? I William potřeboval kompas ale tobě jsem ho přece už dal.'',,Tak vrátíš mi je?'' Zněla zoufale.
,,Ne, přesvědč mě.'' Otočil se k ní zády.Tohle začíná být velmi zajímavé.
Elizabeth se k Jackovi přiblížila až byla těsně u něj až to ve mne vyvolalo trochu žárlivost ale nevím proč...a pak mu začala něco šeptat do ucha. Pevně jsem semkla kormidlo v rukou. Co se to se mnou sakra děje. Jack se jen ušklíbnul a otočil se k ní čelem. ,,Jak jsem řekl, přesvědč mě.'' Zazubil se. Elizabeth se naštvala a odešla pryč na což se jen Jack usmál a šel sem nahoru ke kormidlu kde se zastavil roztáhl dalekohled a díval se do dály.Já to ovšem nemohla nechat jen tak a rýpla jsem si do něj. ,,Jímací právo...je vidět že východoindická společnost chce aby si se k nim opět připojil.'' Řekla jsem jako by nic. Jack stáhl dalekohled.
,,Ty jsi zase odposlouchávala že?'' Otočil se ke mně.
,,Více méně.'' Nevinně jsem se usmála.
Takže se tu hlásím s novou kapitolou.
Jeden nedočkavec se už nemohl dočkat.
Ale nedivím se mu když se do něčeho začtu jsem hrozně nedočkavá.
Jinak jak se máte, jak si užíváte prázdniny?
ČTEŠ
It's Pirate's Life For Me Savvy (POTC)
FanfictionPřijela jsem do Tortugy s účelem sehnat si novou loď protože tu co jsem měla mi potopil Davy Jones a nabrat posádku. Jenže můj starý známý přítel Kapitán Jack Sparrow nabíral též posádku, tak jsem se připojila k němu. To se mi ale stalo osudným. Zj...