27.Zátoka vraků. Part 1

612 35 8
                                    

,,T-tati."Řekla jsem překvapeně a zároveň smutně.

Najednou se ozvalo rachocení a to klíčů.Ohédla jsem se za zvukem a tam byl komodor Norington.

,,Jamesi? Co vy tady?"Zeptala se Elizabeth.

,,Volím si stranu."Odpověděl prostě, což jsem teda vůbec nepochopila ale to je jedno.
Norington otevřel celu a podíval se na nás.
Elizabeth se koukla na posádku a na mě.Pak kývla hlavou a posádka se vydala pryč z cely a já s nimi.Elizabeth si tam ještě něco řekla s komodorem, ale to jsem už neposlouchala protože jsem pospíchala pryč z této prokleté lodi jejíž kapitán mi POTOPIL mou loď!

Přišli jsme na záď lodi a to už i Liz s Noringtonem.
Posádka už začala šplhat po laně co bylo svázáno tak aby Holaňďan táhl loď Saofenga.
Otočila jsem se na komodora protože mi to prostě nedalo.

,,Děkuji komodore že jste nám pomohl odpolout, bez vás by to tak nešlo!"Ušklíbla jsem se a začala jsem šplhat za ostatníma po laně. Ale
Liz ještě nešla.Začala jsem si o ní dělat starost, kde sakra je? To snad podvádí Willa s komodorem? Doufám že ne (😂).Byla jsem někde v půlce když Liz začala lézt taky.
Uff tak je to dobrý. Ale asi se jí ja to zeptám...

,,Všechno v pohodě?!"Křikla jsem na ní.

,,J-jo."Odpověděla ale né moc přesvědčivě.
Najednou se ozval výstřel.Lano se přetrhlo a my sletěli do vody.
Už jsem ZASE mokrá. Vynořila jsem se a koukla jsem se k Holaňďanovi. Spatřila jsem tam mého otce jak....jak probodl Noringtona?!

,,Jamesi!"Zařvala Elizabeth.
,,Jamesi!.....Né!.....Jamesi!"Chtěla plavat zpátky ale já ji zadržela.

,,Ne Liz.Poplav, musíme na loď."Začala jsem ji přemlouvat. Ona jen přikývla a začali jsme plavat k lodi.

Už jsme stáli na lodi.

,,Kam teď? Kapitánko?"Zeptal se jeden důstojník teda bývalý důstojník Saofenga....teď už Liz.

,,Do Zátoky Vraků na bratrský sněm."Odpověděla.

,,Tu cestu znám dobře a vím jak se tam dostat.Kapitánko, mohu kormidlovat?"Využila jsem příležitosti a zeptala jsem se a Liz přikývla.
Vypravila jsem se tedy ke kormidlu které jsem následně pevně uchopila.
,,Je skvělý být zase u kormidla."Broukla jsem si.

V Zátoce Vraků, pohled Jacka.
Dopluli jsme do zátoky vraků.Po cestě jsme včera večer vysadily Turnera.Nebo spíš já jsem ho vysadil. Vlastní důvody.
Stoupl jsem si k boku lodi .

,,Né nadarmo se to jmenuje ostrov vraků se zátokou vraků a městem vraků."Upozornil všechny Gibbs.

,,Slyšely jste.Tak si dejte bacha!"Rozkázal Pintel.
Rozešel jsem se na záď lodi a Gibbs za mnou.

,,Na to že jsou piráti takoví koumáci,tak když přijde na pojmenovování nemáme fantazii."Zamyslel jsem se a pak jsem dodal.,,Plavil jsem se s chlapem co přišel o vobě ruce a půl voka."

,,Jak jste mu říkaly?"Zeptal se Gibbs.

,,L-leri."Bylo to tak že jo? Asi jo. Šel jsem ke kormidlu už bez Gibbse.
Vytáhl jsem dalekohled a zadíval se přes něj do dály.Všude bylo jen moře a létající racci.Miluju moře víc než cokoliv...Sybil. Proč šla na Saofengovu loď? Co si zase myslela. Snad je v pořádku, nechci aby se jí něco stalo. Asi jí mám víc než rád...Hmmm city...
Dalekohled jsem zaklapnul a otočil se že si půjdu pro rum. Ovšem jsem zpozoroval na přídi Barbossu jak se o něčem dohaduje s Tiou Dalmou a pak jí čaply Pintel s Raggetim a odvedly ji nejspíš do cel. Radši to nebudu řešit. Pokroutil jsem nad tím hlavou a šel jsem si pro rum.

Takže je tu další kapitola....no uff.
No za chvíli se Jack se Sybil zase shledají.
Kapča byla kratší ale aspoň jsem je už začala vydávat.
U další kapčí čááj.

U další kapčí čááj

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
It's Pirate's Life For Me Savvy  (POTC)Kde žijí příběhy. Začni objevovat