17.Ta zlodějka jsem já

736 39 0
                                    

BARBOSSA?

O dva dny později.

Připluly jsme do Singapuru. Byla jsem tady naposledy s Jackem...
Upřímně nevím kde tady chce Barbossa zachránit Jacka a jestli ho vůbec chce zachránit. Spíš chce Perlu.

,,Proč jsme připluly zrovna sem Hectore?"A ano, říkám mu Hector, znám ho z doby kdy byl Jackův první důstojník a taky když ho podrazil a vzal mu loď.,,A co tady vlastně budeme dělat?" Barbossa se na mě otočil od kormidla.

,,Potřebujeme mapy. Mapy které vedou i na onen svět."

,,A jak je chceš získat? Takové mapy jsou jedině v chrámu...Saofengova děda."Kruci.

,, Poslouchejte!"Zvýšil Hector hlas. ,,Připluli jsme sem, protože potřebujeme mapy, mapy které vedou i na onen svět. K naší smůle se nachází v chrámu Saofengova děda a tam se nikdo cizí jen tak nedostane. To nás ale neodradí. Proto vyšlu jednoho nebo dva z vás aby je získal, nebo spíš ukradl,když to nevyjde, pomůžeme vám, beztak půjdu za Saofengem něco vyřešit."

,,Já půjdu do toho chrámu a ty mapy vezmu."Prohlásil Will.

,, Na to zapomeň Wille, je to moc nebezpečné, půjde radši někdo jiný." Nesouhlasně jsem zavrtěla hlavou. Teď když o sobě víme že jsme sourozenci, nemůžu dopustit aby se mu něco stalo. Přece jenom jsem o dva roky starší.

,,Ale prosím. Ať Turner klidně jde když chce a ty půjdeš s ním Sybil." Překvapeně jsem se na něj otočila.

,,Cože?! Já tam nemůžu jít. Pokud mě chytí, tak to nebude zrovna dvakrát dobrý, protože má na mě Saofeng taky tak trochu pivku..."Zkřížila jsem ruce na prsou.

,,Nuže, k Saofengovi se mnou půjde ještě slečna Swannová a vy ostatní budete naše záloha. Plán zní takhle..."Ignoroval mě Barbossa.Zamračila jsem se.

Opravdu ale opravdu se mi do žádného chrámu nechce. Dělám to jen kvůli Jackovi.
Od dobry co jsem tu byla naposledy s Jackem se to tady moc nezměnilo. Došli jsme před určený chrám.

,, Tak jo. Teď se musíme nenápadně dostat dovnitř. A když říkám nenápadně tak to myslím vážně." Otočila jsem se na Willa.

,,Říkáš to jako kdybych to nevěděl."

,,Neříkám."Ohradila jsem se.

,,Vyznělo to tak."

,,Tak hele nechci aby se ti něco stalo. Jsi můj bratr a jelikož jsem starší, tak by jsi mě měl poslechnout." Ušklíbla jsem se na něj.

,,Jak to můžeš vědět Sybil? Donedávna jsme ani o sobě nevěděli. Jsi si tím nějak moc jistá."

,,Hmm to jsem."

,,Kolik ti je? Hmm?"Pozvedl obočí.

,,Víš že to neni zdvořilé ptát se ženy na věk?"

,,Tak kolik ti je?" Naléhal na mě.

,,Třicet jedna když to potřebuješ tak nutně vědět."Převrátila jsem oči v sloup. Will na to nic neřekl.

,,Nic neříkáš. Tak že mi dáváš za pravdu. Jsem starší." Zazubila jsem se.

,.Fajn."Zamrmlal.

,, Jelikož jsem zkušenější a vím hodně dobře jak se piráti chovají, tak mě tady budeš muset poslouchat."Zvážnila jsem. Will jenom přikývl. Počkali jsme si tedy na správnou příležitost. Dveře chrámu se rozrazili a vyšel z nich jeden Singspurec. Teď nastala vhodná chvíle. Naznačila jsem Willovi ať za mnou jde a na poslední chvíli jsme stačili v běhnout do toho chrámu než se zavřeli dveře a schovali jsme se za jeden roh.
Rozhlédla jsem se kolem. Jako ten chrám není zrovna nejmenší.

It's Pirate's Life For Me Savvy  (POTC)Kde žijí příběhy. Začni objevovat