10.Vypusťte krakena!

816 43 4
                                    

Will pohl
Ten klíč už mám jenom se musím odsud dostat. Vyšel jsem na palubu kde na mě čekal otec.

,,Na vem si ten nůž, probodni ním to srdce." Podal mi nůž.

,,Vrátím se pro tebe. "Nenechám ho tu. On se jenom usmál a spustil mi člun.
,,Rád sem tě viděl, synu."

Nasedl jsem do člunu a koukal jsem se jak se Bludný Holanďan vzdaluje.

Otevřel jsme oči, nejspíš jsem musel usnout. A taky jsem se ocitl  na palubě náké lodi.

,,Pane pojďte ke mě do kajuty." Vyzval mě nejspíš kapitán. Zvedl jsem se a následoval ho.
Dal mi deku abych se zahřál .

,,Ujeďte tolik mil kolik můžete." Řekl jsem rychle, musím se co nejdřív odtud dostat před Jonesem.
                                                                                                                                                                                    ,,Pane, před kým to utíkate ?"Zeptal se.

,,Před nikým." Odpověděl sem.

Pak jsem ale náhle uviděl ty šaty, šaty které měla na sobě Elizabeth v den naší nevydařené svatby.
                                                                                                                                                                                                  ,,Kde jste vzaly ty šaty?" Přišel jsem k nim a vzal je do rukou.

,,Posádka se domnívala že je to duch jedné ovdovělé ženy který nás pak zavedl do Tortugy. Abych pravdu řekl, jsem moc rád že nás tam zavedl, získali jsme velké zisky." Pochvaloval si.
                                                                                                                                                                                                      ,, A neopustil vás třeba někdo z posádky?"

,,Ne. Ne pane." Zatvářil se nechápavě.


,,LOĎ NA OBZORU!!Ozvalo se. Prosím ať to není Holanďan. Vyšel jsem s kapitánem z kajuty a před námi byl Bludný Holanďan. Ale ne.

,,Tak před tímhle utíkáte." Vydechl kapitán.

Na palubě Bludného Holanďana.
,, Ten kluk vzal klíč." Mručel naštvaně Jones.

,,Na tohle se musíš podívat." Davy Jones svým klepetem chytl pod krkem otce Willa. Odříkal něco a pak vykřikl:,,Vypusťte Krakena!"
                                                                                                                                                                                            ,,Neee!" Křičel otec Willa.

,,Buď zticha!" Křikl na něj jeden důstojník.

(Podívejte se na video.)

Will pohl.
Najednou se s námi otřásla loď a z vody se postupně začala vynořovat chapadla...Krakena.

,,Krakéén!" Začal křičet  jeden námořník.
Musím něco udělat.....už to mám.
Zatím co tam všichni pobíhaly,vyhoupl jsem se na lano a začal šplhat na stěžeň...

Pohled třetí osoby.
Jeden námořník držel v ruce Elizabetiny šaty a řval na Krakena:,, Na vem si je!"
Dalšího zase chytlo obří chapadlo a stáhlo ho do moře.
Will přezezával stěžeň.
Kraken už pomalu potopil loď když  stěžeň i s Willem  křupl a začal padat dolů. Will dopadl do vody a chytil se kusu dřeva.

Na Bludným Holanďanovi.
,,Kapitáne kluk je pryč, asi si ho vzalo moře." Přišel k Jonesovi jeho první důstojník.

,,Moře jsem já, rychle k ostrovu kde mám srdce musíme tam být první!"

,,První?" Nechápal Botsman. Davy Jones se jenom na něj otočil s pohledem alá  myslímžetodobřevíš...

It's Pirate's Life For Me Savvy  (POTC)Kde žijí příběhy. Začni objevovat