8.Ty?!

853 48 4
                                    

Byla to ona.Tu kterou jsem dlouho považovala za mrtvou. Rudovlasá pirátka. Lily Morganová.

,,Lily? Jak je to možné?"

,,Nevím kdo jste ale radši bojujte jinak zemřete." Takovouhle ji nepoznávám.

,,Lily to jsem přece já. Sybil. Znáš mě, byly jsme dobře přítelkyně." Vzpomeň si.

,,Sybil?" Zarazila se na chvíli.

,,Ano to jsem já." Zopakovala jsem to.
Chvíli to vypadalo jako když svádí svůj vnitřní boj sama se sebou ale pak se na mě podívala mrazícím pohledem.

,,Bude lepší když budeš bojovat, nebo zemřeš!"

,,Bude lepší když budeš bojovat, nebo zemřeš!"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rozmáchla se mečem a sekla mě do ramene. Zasyčela jsem bolestí ale nedala jsem se.

,,Lily co blázníš, mně by jsi nezabila přece, jsme přítelkyně, proč to děláš?" Snažil jsem se jí domluvit.

,,Bráním naši loď, jsem první důstojnice." Řekla povýšeně.

,,Fajn.Jak myslíš!" Vytáhla jsem meč z pochvy a začala jsem s ní šermovat.
Udělala jsem výpad v před, překročila nohou do prava a rychlím pohybem jsem jí řízla do boku. Nechci jí zabít.

,,A tak ty takhle, no já bych málem zapomněla, tebe přece naučil šermovat slavný kapitán Jack Sparrow!"Nedala se a udělala proti mě další výpad.

,,Jo, to máš pravdu."Utrousila jsem. Zase jsem se rozmáchla a šermovala dál.Musím jí zahnat do kouta a vyrazit jí meč. Už se mi to skoro povedlo když v tom se stal zvrat. Udeřila me hruškou šavle do obličeje a já se zapotácela a spadla na jsem zem a ona mi vyrazila meč z ruky.

,,Proč to děláš Lily, víš že já bych ti nikdy neublížila a ty bys mě teď klidně zabila!"

,,No víš už nejsme přítelkyně, už dávno ne...myslím že Jackovi bude bez tebe smutno."Napřáhla ke mě čepel meče a chtěla mě bodnout když v tom ji někdo praštil láhví do hlavy která se o její hlavu roztříštila a ona se zkácela k zemi. Byl to Jack.

,,Zvládla bych to sama Jacku."Odfrkla jsem si.

,,To je teda moc hezké poděkování za to že jsem ti zachránil krk."Podal mi ruku abych mohla vstát a já ji přijala.

,,No tak děkuji no." Stiskla jsem si krvácející rameno kam mě Lily zasáhla. Podívala jsem se na bezvládné tělo Lily.

,,Vezmeme ji k nám na palubu a dáme ji do cely."Rozhodla jsem.

,,Ty ji znáš?" Podivil se.

,,Jistě že znám, tenkrát v Tortuze mi ona a její bratr hodně pomohly.Je to Lily Morganová."

,,Jo tamta."Protočil Jack očima.

Tak Lily je v cele. Pořád ještě trochu krvácím ale ono to snad přestane když si to za chvíli obvážu. Zadívala jsem se do dály moře.Miluju moře.
Asi se půjdu zeptat Jacka co se bude dít teď. Zelenou mambu jsme potopili, pár pirátů pobili a zbytek nechali svému osudu moři.
Vyšla jsem k jeho kajutě kterou momentálně obývám i já. Zaklepala jsem a když se ozvalo dále tak jsem vstoupila.

,,Co tě za mnou přivádí?" Zvedl hlavou od map. ,,Sybil."

,,No....chtěla jsem se zeptat co se bude dít teď?"

,,No musíme najít ostrov kde Jones ukryl truhlu se svým srdcem. Řekněme že to srdce na něj bude dobrá páka."Promnul si vousy. Hmmm.

,, To nejspíš bude."Teoreticky když najdeme to srdce, tak bych ho mohla využit jako páku na Jonese kvůli mému dluhu a taky kvůli mému otci. To zní jako dobrej plán.Samolibě jsem se usmála.

,, No tak já už jdu. Pomůžu chlapům s něčím na palubě." Otočila jsem se na patě a chtěla jít, jenom že mě zabolelo to rameno s ránou a to docela dost. Opřela jsem se zdravým ramenem o futro doufajic že si toho nevšiml. Dobrý to rozchodím.

,,Jsi v pohodě Sybil?" Tázal se.

,,Jo jasně." Chtěla jsem se vydat ke dveřím
jenom že mi do toho ramene vystřelila taková bolest že mě to donutilo syknout bolestí.

,, Co se děje Sybil? Jsi v pohodě?"Otázal se Jack a přišel ke mně.

,,Ale to nic."Snažila jsem se znít přesvědčivě.Zmáčkla jsem si to rameno ale tím jsem zavinila to že se z něho začala více řinout krev. Do prdele.

,,Ty krvácíš! Proč si nic neřekla?!"Řekl mírně naštvaně a vzal moji ruku do své tak aby si to rameno mohl prohlédnout.

,,Nestarej se o mě, já to zvládnu." Vyškubla jsem se mu.

,,Pomůžu ti."Snažil se mě přesvědčit.

,,Řekla jsem že ne!"Už jsem zvýšila hlas.

,,Jak myslíš." Vzal mě do náruče a nesl mě k posteli.

,,Jacku co to děláš?"Nic neřekl a položil mě na postel.

,,Počkáš tady, hned jsem z pátky."Než jsem stačila cokoliv namítnout byl v trapu.

Jack pohl
Proč mi sakra nic neřekla? Vlastně, proč mi na tom tak záleží, mohl jsem ji poslechnout a nechat to být.
Ještě že jeden člen mí posádky byl dřív doktor.

,,Ty Roberte, pojď sem!"Volaný se otočil a šel ke mě.

,,Potřeboval bych tvou lékařskou pomoc."

,,O koho se jedná kapitáne?"

,,O slečnu Fanningovou, ty víš která to je že?"Robert jenom přikývl, vzal si pár věcí a šel za mnou.

,,Sybil,tady Robert ti to ošetří."

,,Řekla jsem že je mi fajn."Jela si dál to svý nad čímž jsem převrátil očima.

,,Smůla,nechám tě tady s ním."Jak jsem řek, tak jsem udělal a odešel jsem na palubu. Musím něco probrat s Gibbsem...

Za deset minut se otevřely dveře a v nich stál Robert.

,,Teď spí kapitáne ,musí chvíli odpočívat, byla to celkem hlubší rána a ztratila hodně krve."Jen jsem přikývl a Robert si šel zase po svých.Rozhodl jsem se vrátit do kajuty. Vešel jsem dovnitř a Sybil opravdu spala. Takhle vypadá v celku nevinně, ale když je naštvaná to je potom jiná...

Takže čus lidi,je tu nová kapča i z pohledu Jacka.
Snad se líbila.Dejte wote a koment zatím
Čááj.

Dejte wote a koment zatímČááj

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
It's Pirate's Life For Me Savvy  (POTC)Kde žijí příběhy. Začni objevovat