Rozběhla jsem se za kolem, Jackem a hlavně klíčem.
No nic lehkýho to nebylo chytit to kolo. Takovej maraton jsem už pěkně dlouho neběžela a doufám že v blízké době ani nepoběžím. Nakonec jsem to kolo chytila a proskočila jsem dovnitř. Jack byl ještě nohama vzhůru a ten pohled jak se snaží dostat se odtamtuď byl prostě k nezaplacení. Měla jsem sto chutí se rozesmát ale nedopřálo mi to kolo v pohybu.
Jack si mě všimnul a zamračil se.,,Prej nic jo."Zahučel lehce naštvaně.
,,Ummm jo?"Nevinně jsem se ušklíbla.
,,Děsně vtipný."Zahřměl a snažil se dál dostat se ven.
,,Je to vtipný. Z mého pohledu je."Měla jsem co dělat abych v tom kole nehodila hubu.
,,Jak pro koho."
Najednou jsem spatřila ten klíč zachycený o žbrdlinu. Zřejmě Jackovi musel vypadnout když byl vzhůru nohama. Pokusila jsem se k němu dostat. Teda nic lehkýho když jste jednou hlavou dolů a jednou zase vzhůru.
Hlavně jsem musela dávat pozor na ty tyče abych se o ně nepraštila. Další ránu do hlavy fakt dneska už schytat nechci. Ale najednou mi někdo zkřížil cestu. Byl to Jack který se dostal pryč. Namířil na mě meč, tak jsem neváhala a vytáhla taky ten svůj.,,Promiň Jacku, ale ten klíč potřebuju chci, zachránit otce. "Mířila jsem na něj.
,,Stejná jako William. Taky tak zabedněná a neústupná."
,,Nezapomeň, že jsem na půl Turnerová."Jen co jsem to dořekla, udělala jsem výpad proti Jackovi, jenže jsem z ničeho nic mi podrazila nohy ta debilní tyč a začala jsem padat. Naštěstí jsem se stihla o něco zachytit aby se to se mnou neotočilo a držela jsem se tyče. Proč se to musí vždycky nějak zkomplikovat!
Pohl Jacka
Sybil proti mně udělala výpad ale v tu samou chvíli ji podrazila nohy jedna z tyčí co tu byla. Naštěstí byla tak pohotová že se stačila zachytit. Překážka vyřešená. No tak jsem se rozeběhl za tím klíčem když v tom mě něco silně udeřilo do hlavy. Neudržel jsem rovnováhu a vypadl jsem z toho kola ven...Pohl Sybil
Jack se rozeběhl za tím klíčem ale najednou ho udeřila tyč to hlavy tak hodně že ztratil rovnováhu a vypadl ven z toho kola. Super, teď mám volnou cestu k tomu klíči.
Tak jsem opatrně vstala a šla jsem za tím klíčem. Jen že to už se zhoupl dolů Will a strhl ten klíč k sobě. Tak to teda ne!Pohl Elizabeth
Ty podvratáci. Pintel a Raggety. Ukradly tu truhlu.
Konečně jsem je dohnala. Chtěla jsem proti nim vytasit meč jenom že si ho vlastně vypůjčil Will...sakra. Oni si toho bohužel všimly a zašklebili se. Upuustily truhlu a vytáhly meče.,Ahoj puso."Ušklíbl se Pintel.
Začali se ke mně přibližovat. V tu chvíli se kolem nás kutálelo velké mlynářské kolo?
Na kterým šermovaly Will? Sybil a James Norngton? Z mlynářského kola jsem svůj zrak opět přesměrovala na Pintela a Rsggetyho kteří byly kolem stejně zaujatí jako já. Pak se ale otočili zpět ke mně a namířili proti mě šavlema.Sybil pohl.
Řítili jsme se okolo Elizabeth, Pintela a Raggetyho. Ty dva podvratáci šlohly tu truhlu! Super další komplikace, proč ne že jo! A Elizabeth k tomu všemu ani nemá meč.
Podívala jsem se na klíč který měl Will a pak zase na Elizabeth. Kruci. Musím jí pomoct. E
Naposledy jsem sekla po Willovi a vyskočila jsem ven za Elizabeth.,,Elizabeth!"Zařvala jsem na ní.Elizabeth se na mě polekaně podívala. Přiběhla jsem k ní a postavila jsem se před ní.
,,Jak férové, že pánové?"Podívala jsem se po těch dvouch individuích.
Najednou kolem nás proletěla sekera která se zabodla do palmy vedle nás.
Všichni jsme se polekaně otočily směrem kterým přiletěla.
,,Ale ne rybičky.....Takže jsem to zase utla já vím sem hrozně moc zlá.
Ale v příštím díle se už dočkáme i Davyho Jonese, doufám.
Pokud se líbí dejte wote a koment.
Zatím čááj.
ČTEŠ
It's Pirate's Life For Me Savvy (POTC)
FanficPřijela jsem do Tortugy s účelem sehnat si novou loď protože tu co jsem měla mi potopil Davy Jones a nabrat posádku. Jenže můj starý známý přítel Kapitán Jack Sparrow nabíral též posádku, tak jsem se připojila k němu. To se mi ale stalo osudným. Zj...