21.Já a ty

757 42 2
                                    

,,Na tohle by jste se oba dva měli podívat."

Překvapeně jsme se po sobě podívali. Co se děje tak naléhavého? Vyšli jsme z podpalubí jakoby se nic nestalo. Venku už byla úplná tma a všichni stáli u zábradlí a dívali se na něco do moře.
Přispěchala jsem s Jackem k zábradlí a spatřila jsem lidi plující na malých loďkách.
Jako by ani nezaznamenali že plují kolem velké lodi. Vyměnila jsem si s Lily zmatený pohled.

,,To je otec! To už jsme zpátky! Vykřikla z ničeho nic nadšeně Elizabeth a dívala se směrem k jedné loďce kde byl postarší můž s parukou na hlavě.

,,Otče! Otče tady jsme!"Začala Liz křičet.

,,Ne Elizabeth, nejsem zpátky."Řekl jí Jack s vážnou tváří. Elizabeth se na něj nevěřícně podívala a pak zase začala pokřikovat na toho muže v paruce.
On se otočil a zeptal se jí jestli je taky mrtvá.
Liz se na něj nevěřícně podívala a začala nesouhlasně vrtět hlavou.
Pak mu hodila lano aby šel s námi ale on nic neudělal.

,,Nesmí ven z lodě!"Křikla Tia.
Liz vyběhla s lanem ke kormidlu a já s Willem jsme se za ní rozeběhli. Will ji stačil chytit.

,,Liz ne,je mrtví a jestli za ním skočíš budeš taky mrtvá."Smutně jsem se na ní podívala a pohladila jsem jí po rameni.
Rozbrečela se a Will ji k sobě přivinul.

,,Nejde to nějak?"Optal se Tii ale ona smutně zakroutila hlavou.
Je mi Liz líto, musí být hrozné přijít i o druhého rodiče.
Já sama ani vlastně nevím jak se má moje přísná matka a otec je zase na Bludném Holanďanovi...tak že nic moc.

Všichni se pomalu odebrali do podpalubí až jsem na palubě zůstala zase jenom já a Jack.

,,Je mi Elizabeth vážně líto, není nic horšího než přijít o rodiče."Zamyslela jsem se nad tím zase. ,,O své někdy příšerné matce už dlouho nic nevím a otec je na Holanďanovi."Opřela jsem se lokty o zábradlí.
Jack ke mně pomalu přišel a otočil mě k sobě čelem, ale ruce měl stále na mích bocích.

,,Já se s otcem moc nevídám a o mace dlouho nic nevím."Pohladil mě po tváři hledíc mi do očí.

,,Víš...vlastně jsem docela i ráda že jsem zrovna doplula do Tortugy."Nahnula jsem se k němu a lehce jsem ho políbila.Chtěla jsem se odtáhnout ale Jack polibek prohloubil.

,,Počkej, někdo nás uvidí."Odtáhla jsem se od něj s menším úsměvem.

,,No a co. Tak nás uvidí no. William s Elizabeth taky všichni vidí."Zašklebil se a dal mi neposedný pramen vlasů z očí.
Jen jsem se zasmála

,,Ale já si myslím, že by jsi zrovna nebyl moc rád kdyby nás viděl Hector hmmm?"Laškovně jsem se zazubila

,,Tak by jsme ho hodili přes palubu a dělali bychom že o tom nic nevíme."Odpověděl prostě Jack na což jsem se rozesmála a on se mnou.

,,Už tenkrát jsem po tobě toužil a přece jen si mě vzala na milost."Pohladil mě po tváři.

,,I když jsi mě víc než přitahoval, nedovolila jsem ti to protože jsem se bála že skončím jako ty ostatní a zničí se tím naše přátelství...vlastně teď ho asi ničíme co?"

,,Možná trochu."

,,No mohu přespávat ještě u Vás v kajutě, kapitáne Sparrowe?" Laškovně jsem se ušklíbla. Zablýskalo se mu v očích.

,,Jistěže, má drahá lady Sybil, pokud nebude překážet Hector."Přistoupil na moji hru.

,,Tak ho jednoduše hodíme přes palubu."Mykla jsem rameny se zasmáním.

,,Já a ty."Políbil mě znova...

V kajutě  to je mnohem pohodlněji než v podpalubí.
Ležela jsem vedle Jacka který měl obmotanou ruku kolem mého pasu. (Nic se nestalo vy úchyláci 😂)
Když dovnitř přišel Barbossa. Jack se rychle zvednul jakože nic ale Barbossovy to neuniklo.

,,No Jacku,vůbec ses nezměnil."

,,Nic se nestalo Hectore."Odpověděl s klidem Jack.

,,Jen aby, znám tě moc dobře."

,,Jak říkám nic se nestalo."
Najednou dovnitř vtrhl pan Gibbs.

Pohl Jacka.
Co si ten starej úchylák myslí že se stalo,nic se nestalo.
Dovnitř vtrhl Gibbs ,naznačil jsem mu aby byl potichu protože Sybil spí.

,,Kapitáne máte převzít hlídku."Řekl co nejtišeji.

,,Nemusíte tolik šeptat, všechno slyším."Ozvala se Sybil.

,,Tak promiň, že jsem tě chtěl nechat se vyspat."Převrátil jsem očima. Počkat. Hlídka. Kormidlo. Nenechám svou loď Hectorovi.
Proto jsem se rozeběhl rychle ven ke kormidlu a Barbossa ihned za mnou.
Ke kormidlu jsem se dostalprvní a uchopil ho když přiběhl i Barbossa.

Pohl Sybil
Jack se rozeběhl nejspíš ke kormidlu a Barbossa za ním.

,,Ajéje už to zase začíná."Neodpustil jsem si převrátit oči v sloup a Gibbs jenom souhlasně kývl hlavou.
Vstala jsem z postele a vydala jsem se z kajuty ven s Gibbsem za zadkem.
A co nevidím, ty dva se tam přetahují o kormidlo jak dva malí kluci o novou hračku.
Začala jsme přemýšlet o tom co řekl Jack.
Mohla bych Barbossu hodit přes palubu a dělat jako že nic ale ihned sem to zavrhla, potřebujeme ho a navíc není tak zlý. Vždycky byl ke mně docela ochranářský.

,,Jste jako malé děti, oba dva." Ublíženě se po mně podívali ale začali se hned zase handrkovat.
Nechala jsem je být a šla jsem radši zpátky do kajuty.
Byla jsem tolik unavená že jsem hned usnula.
Poslední co jsem cítila bylo to že mne někdo objal objal kolem pasu...

Taaaak huraaa je tu nová kapča po stopadesáti letech.
Čtvrdletku z matiky už jsem napsala a mám klid.
Líbila se vám kapča?

It's Pirate's Life For Me Savvy  (POTC)Kde žijí příběhy. Začni objevovat