Upřímně myslím že to co Johnny udělal bylo od něj moc hezké.
Bylo to tak hezký.😊Jo dva kordy jsou opravdu výhodnější...
Po několika minutách šermování s komodorem a Willem mě to přestalo bavit. Musím se jich zbavit. Nadzvedla jsem komodorovi trochu kord a nakopla jsem ho do holeně a on se svalil na zem. U Willa jsem udělala lehkou otočku a přitlačila jsem ho ke zdi kde jsem před tím byla já, vyrazila jsem mu kord z ruky a omráčila jsem ho hranou svého kordu.Will se svalil k zemi. Bylo mi to trochu líto.
,,Promiň Wille, jak jsem už jednou řekla není to nic osobního."Řekla jsem Willovi který ležel bezvládně u mých nohou. Zastrčila jsem si kord za opasek a vydala jsem se pryč.
Bohužel mi cestu zkřížil Jack který už se stačil vzbudit z bezvědomí.A sakra.
,,Víš o tom že útočit na lidi ze zadu je zbabělý?"Přistoupil blíž ke mně.
,,Jak jsem řekla, není to osobní."Odstrčila jsem ho od sebe a ohnala jsem se po něm kordem. A tak jsme zase začali šermovat. Jen já a Jack. Najednou Jack udělal výpad který jsem nečekala a vyrazil mi kord z rukou a následně mě udeřil do obličeje. Neudržela jsem rovnováhu a skácela jsem se na zem.
,,Promiň Sybil, není to nic osobního."Zopakoval to co jsem mu předtím řekla. Nezmohla jsem se na žádnou odpověď protože ta rána co mi uštědřil byla opravdu šlupka. Jediné co jsem naposled vnímala bylo to že mi vzal ten klíč a odběhl pryč ,pak už jsem měla jenom tmu před očima.
Pohl Jacka
Sice mě nějak obzvlášť netěšilo to že jsem Sybil musel udeřit ale potřeboval jsem ten klíč. Na tom mi teď záleží nejvíce.Ale šermovala vážně dobře, to se musí nechat. Aby ne vždyť jsem jí to vlastně naučil já.Ajéje. Uviděl jsem jak za mnou běží komodor Willamem v patách. V běhl jsem do toho rozbořeného kostela.
Vzal jsem to po schodech protože čas na rozmýšlení kudy půjdu jsem rozhodně neměl protože za mnou běžel komodor.Nejdřív my komodor podrazil nohy a pak se mnou začal šermovat a následně mě přitlačil ke zdi a šlohnul mi klíč. Kruci.
Ohnal jsem se ještě po něm mečem ale on stihnul uhnout a kdyby tam nebylo lano, tak bych hodil hubu. Sjel jsem po něm dolů a nahoru po něm vyjel William.,,Zdovolením pane Noringtone!"
Vyšel jsem to zase po schodech a vylezl jsem jedním oknem. William s Noringtonem se tam rvali hlava nehlava. Proč zrovna na střeše? Došel jsem k nim po římse. Aaaa komodor má klíč, bezva. Vyškubl jsem mu ho z ruky a on se otočil a ohnal se po mně kordem kterým mi vyrazil z ruky ten můj a on následně dopadl na zem pod kostelem. Bezva.
,,Omluvíte mě pokud zabiju muže který mi zničil život?" Otočil se na Williama.
,,Jen si poslužte." Ušklíbl se William.
,,Co si to tvrzení rozebrat bývalý komodore. Pojďme. Kdo byl ten co ve chvíli když jste měl nechvalně známého piráta bezpečně ve vězení, se právě toho zmíněného piráta rozhodl osvobodit a ukrást vám vaši milou. A Kdo tedy skutečně může za to, že jste skončil jako rumovej násoska kterýmu velej piráti?" Ušklíbl jsem se.
,,Už dost!"Zařval komodor a ohnal se po mě mečem ale já stačil uhnout a já udělal kotoul na střeše a pak salto ve vzduchu a následně jsem dopadl na zem vedle svého meče.Aspoň mám ten klíč.
Zastrčil jsem si kord do pochvy a vydal jsem se pryč.
,,Fandím ti starouši!" Zavolal jsem ještě na komodora. Jak jsem tak šel, tak jsem najednou necítil pevnou půdu pod nohama a spadl jsem do náký díry nebo spíše vykopaného hrobu.
Pohl Sybil
Probrala mě pulzující bolest v hlavě.,,Sparrow."Zamručela jsem.
Rozhlédla jsem se kolem sebe, jsem pořád u toho kostela s hřbitovem....Spatřila jsem Willa na komodora na střeše. Aaa proč se Will s komodorem rvou jenom tak když ani jeden z nich nemá klíč? A zrovna na střeše?To fakt nechápu.
Náhle jsem spatřila před sebou dírou ve které se něco nebo spíš někdo hýbal. Vstala jsem ze země a přiblížila jsem se k té díře.A koho jsem tam neuviděla. Byl tam Jack a snažil se dostat ven.
,,Tomu se říká karma."Upozornila jsem na svou přítomnost.
,,Asi nechceš pomoct co?"Zašklebila jsem se na něj.,,Ne." Zamrmlal.
,,Vlastně promiň, slavnej kapitán Jack Sparrow si pomůže sám."
,,No..."Zauvažoval.
,,V podstatě jsi naznačil že mou pomoc nepotřebuješ, tak že nasrat."
,, Naše lady Sybil se nám zase vybarvila a je dokonce sprostá." Chce mě naštvat. Vždycky když mě chtěl naštvat tak mi říkal lady protože jsem byla lady a nebo mi říkal Sybbie protože ví moc dobře že to nemám ráda.
,,Já nejsem ta, kdo je v díře."Oplatila jsem mu to jízlivě.
Náhle jsem uslyšela křupnutí a to kolo co bylo na tom kostele se utrhlo a na něm jsou samozřejmě Will a komodor, bezva.
,,Co je?" Zeptal se mě Jack když viděl že se koukám za něj. Najednou mě něco napadlo,něco moc ošklivého a proto jsem se ušklíbna a skousla jsem si ret.
,,Ale nic."
To kolo se řítilo přímo sem a přímo na Jacka. No možná že to tak dobrej nápad zase neni...Než jsem stačila něco udělat tak se to Kolo dokutálelo až sem a já rychle uhnula. Opravdu nestojím o to aby mě to přejelo. Jackovi se konečně podařilo tak nějak vyškrábat se ven a spokojeně se zatvářil, jen že pak ale uslyšel zvuk toho přibližujícího se kola a tak se rozhlédl, ale než stačil něco udělal tak ho to kolo přejelo. Už jsem chtěla mít menší škodolibou radost z rozpláclého ale stále žijícího Jacka a začít se smát, ale to se nestalo. Jacka to nabralo s sebou a z toho kola koukaly Jackovi nohy.
Tak dobrý nic zlého se mu nestalo. Pak mi ale něco došlo.,,Do prdčic. Ujíždí mi klíč....
Takže tady bych to zase utla. Já vím jsem hrozná ale aspoň to je napínavý trochu ne?
To co udělal Johnny bylo od něj moc hezké sice to udělal už jednou ale je to od něj moc hezký.
Dejte wote a koment zatím čááj.
ČTEŠ
It's Pirate's Life For Me Savvy (POTC)
Hayran KurguPřijela jsem do Tortugy s účelem sehnat si novou loď protože tu co jsem měla mi potopil Davy Jones a nabrat posádku. Jenže můj starý známý přítel Kapitán Jack Sparrow nabíral též posádku, tak jsem se připojila k němu. To se mi ale stalo osudným. Zj...