Probudila jsem se s tím že ležím sama v posteli. Jack už nejspíš dávno vstal aby mohl jít ke kormidlu než mu ho zabaví Barbossa. Ach jo, jsou jak malí.Musela jsem se nad tím pousmát. Nasadila jsem si kabát s kloboukem a vyšla jsem ven z kajuty. To je ale příšerný vedro.
K mému překvapení byl u kormidla Hector a Jack zkoumal mapy. Hmm nechám ho být, půjdu se radši zeptat Lily jak to jde s Robertem...To vedro je čím dál tím horší a méně snesitelnější.Nejhorší na tom je, že už nemáme téměř žádný zásoby vody a ani rumu...
Rozhodla jsem zajít za Jackem.,,Tak co tu zkoumáš?"Zeptala jsem se a dala mu ruku na rameno.
,,Ale jen tak se tady dívám..."Řekl zamyšleně ale svůj zrak od map neodtrhnul. Jen počkej. Rozhlédla jsem se okolo sebe ale nikdo tu moc nebyl a ani nám nevěnoval pozornost.
Sedla jsem si Jackovi na klín a dala mu ruku kolem krku.,,Počkej, co děláš vždyť nás někdo uvidí."Rozhlédl se kolem sebe.
,,Uklidni se, nikdo nám nevěnuje pozornost."
Svůdně jsem se usmála a lehce ho políbila na rty.,,Tohle si nechám líbit."Zavrněl do polibku.
,,Hmm."Začala jsem ho líbat a on s radostí spolupracoval. Potom se ale odtáhnul a nepatrně se znova rozhlédl a ušklíbl se.
,,Co chceš dělat?" Zvědavě jsem se zeptala.
Jack nic neřekl a najednou se se mnou zvednul, stačila jsem ještě omotat nohy kolem jeho pasu a šel se mnou do kajuty kde naštěstí nikdo nebyl a zavřel za sebou.
Přitlačil mě ke zdi.,,Tady budeme mít větší soukromí."Ušklíbl se a začal mě horlivě líbat na krku. Slastně jsem vzdychla a zaklonila jsem hlavu. Vrátil se pomalu po krku k mím rtům na kterých mě začal zase líbat. Omotala jsem mu ruce kolem krku a více jsem se k němu natiskla. Ušklíbl se do polibku.
V tom se ozvalo ťukání na dveře.,,Kapitáne?"Ozval se jeden námořník.
,,To si opravdu nemohli vybrat lepší chvíli?!"Zamručel Jack. Nuceně jsem se též od něj odtáhla a on mě opatrně pustil na zem.
,,Necháme si to na jindy."Políbila jsem ho naposledy a Jack odešel ven z kajuty.
Tak už nám došly všechny zásoby vody.
Všichni seděli někde ve stínu, v koutě nebo u stěžně.,,Voda došla, teď už máme jenom ten rum."Zaskučel Pintel.
,,Ten taky došel."Povzdechl si Gibbs.
Přišla jsem k přídi kde byla Tia Dalma a rozhlížela se po moři.,,Nemáme ani žádný vítr a vodu.Jestli se z toho bezvětří nedostanem a slunce zapadne tak fakt nevím."Zaskučela jsem.
Tia jenom pokývala hlavou.Hleděla jsem do moře. Jak se z tohohle bezvětří dostaneme? Žádný vítr, nic.
Moře je až příliš klidně ale nikde žádný racci, žádný ostrov v dohledu. Nic.,,Co je to!"Uslyšela vykřiknout Jacka který se rozběhl k zábradlí lodi.
,,Co to má být? Co bys řekl."Mumlal si Jack.
,,Kde?"Zeptal se ho Gibbs který k němu s pár dalšími piráty přiběhl.
,,Támhle."Pak se otočil a běžel k druhé straně lodi. Co mu zase hrabe? Přiběhla jsem s ostatními k němu.
ČTEŠ
It's Pirate's Life For Me Savvy (POTC)
FanficPřijela jsem do Tortugy s účelem sehnat si novou loď protože tu co jsem měla mi potopil Davy Jones a nabrat posádku. Jenže můj starý známý přítel Kapitán Jack Sparrow nabíral též posádku, tak jsem se připojila k němu. To se mi ale stalo osudným. Zj...