Pohl Sybil
Když nám spustili člun tak jsme do něj nasedli a vypluli k ostrovu.
Byli jsme v poměrně početné skupince. Já, Jack, Elizabeth, komodor Norington a Pintel s Raggetim...,,Vesluješ moc rychle." Stěžoval si Pintel .
,,A ty zas moc pomalu, nechci aby nás chytil Kraken." Nenechal se Raggeti. Při zmínce o Krakenovi sebou Jack škubnul a rozhlédl se po moři. Tak to Krakena se tolik bojí a proto nosí s sebou tu hlínu. Ani se mu nedivím...,,Šetřím si síly na to až nás chytí," odmlčel se Pintel a pak dodal ,, A podle mě se neříká Kraken, vždycky se říkalo Kráken."
,, S dlouhým á?"Zeptal se Raggety.
,,No." Zamručel Pintel.,,Nenenenene, v původní skandinávštině se to vyslovuje Krachken, Kraken je k tomu nejblíž." Začal vysvětlovat Raggety.
,,My ale nejsme původní Skandinávci ne? Krachken..." Odfrknul si Pintel. Elizabeth s komodorem se na sebe podívali a převrátili očima a já se ty dva snažila ignorovat.
,,Je to nelidská stvůra, můžu jí říkat jak chci." Řekl uraženě Raggety.
Po několika minutách dohadování se o Krakenovi jsme konečně dorazili na ten ostrov.
Musím to srdce získat pro sebe abych mohla zachránit otce. Budu muset Jacka tak trochu podfouknout...Sice mi Jack tak trochu přirostl k srdci....počkat co to zase plácám, chci říct že je to můj starý přítel ale prostě tak...Je teda pravda že se mi vždycky trochu líbil..Bože nad čím to zase přemýšlím. Tak dost. Musím to srdce dostat.
,,Hlídejte člun, hlídejte příliv a pozor na tu hlínu." Zaúkoloval Jack Pintela a Raggetiho. Už jsem se bála že ti dva půjdou s námi taky. Šli jsme někam podél pláže. Upřímně ani nevím kam to vlastně jdeme, kopas má v ruce Elizabeth a ta nás vede. Došlí jsme někam na té pláži. Jack vyšel na menší písčitý kopeček a rozhlédl se. Elizabeth zase přecházela s kompasem v ruce sem a tam, potom se zastavila, podívala se naJacka a pak zase na kompas.
Nakonec ten kompas zaklapla a naštvaně si sedla na zem.
,,Kompas nefunguje, rozhodně neukazuje to co chci ze všeho nejvíc." Zkřížila ruce na hrudi.
Jack přišel a podíval se na kompas.
,,Ale jo...sedíš na tom." Co že?
ČTEŠ
It's Pirate's Life For Me Savvy (POTC)
FanfictionPřijela jsem do Tortugy s účelem sehnat si novou loď protože tu co jsem měla mi potopil Davy Jones a nabrat posádku. Jenže můj starý známý přítel Kapitán Jack Sparrow nabíral též posádku, tak jsem se připojila k němu. To se mi ale stalo osudným. Zj...