,,Aaa zprudka do prava." Oznámil Jack..
,,Zprudka doprava!"
,,Natočit přední ráhno!" Zařvaly Elizabeth s Willem najednou. Jonesova děla po nás začali pálit a bohužel nás lehce zasáhli. To už se ale Perla dala do pohybu.
Jack přiběhl zpátky ke kormidlu a převzal si ho od Gibbse.,,Opravdu to zvládneš? Opravdu? Promiň Jacku, ale ty vážně vždycky něco posereš.Uvědomuješ si že mu nemůžeš utíkat pořád?" Pustila jsem se hned do něj.
,,Chybička se vloudila. Ty taky nemáš vždycky úplně všechno pod kontrolou." Řekl aniž by odtrhl pohled od kormidla.
,,Promiň? Na co tím narážíš Jacku?!" Zamračila jsem se. Já zvládám vždycky všechno perfektně, teda většinou...
,,No..."
,,Jaký no? Jen to řekni."Vybídla jsem ho.
,,Třeba to, jak si si začala něco s tím...pobudou a čmajzla mu loď a pak si ho odkopla aby jsi ostatním něco dokázala."
,,Nic jsem s ním neměla,"ohradila jsem se ,, ale copak, žárlil si snad?" Hodila jsem po něm úšklebek.
,,Ne to rozhodně ne. Natakovýho ňoumu jako byl on? To opravdu ne."Zasmál se ale se zádrhelem.
,,Znám tě už 12 let Jacku, tak že to poznám."Ušklíbla jsem se na něj a přistoupila jsem k němu o hodně blíž než je zdrávo.
,,Řekni to."Zapředla jsem mu do ucha.
,,A co?"Dělal nechápavého.
,,Ty moc dobře víš co."Skoro jsem se ho dotýkala.
,,Pořád nevím co máš na mysli."Otočil se ke mně obličejem. Teď už jsme u sebe byli opravdu hodně blízko.
,,Nedělej se, víš to moc dobře."Skousla jsem si ret. Počkat, co to tady dělám?
,,Hmm, vždycky mě prokoukneš. Dobře možná trochu jsem...Žárlil?" Přerušila jsem ho a pozvedla jsem obočí.
,,Slavnej kapitán Jack Sparrow taky někdy žárlil."Zasmála jsem se.
,,Nemusíš se v tom tak vrtat."
,,Jen že mně se zrovna chce."Svůdně jsem se usmála.
,, Taky si za to poneseš následky."A než jsem stihla cokoliv udělat, tak překročil tu menší hranici mezi námi a políbil mě. Byla jsem z toho překvapená ale k mému údivu jsem se neodtáhla. Tohle není správně, není.
,,Tohle není správně Jacku."Zamumlala jsem. Odtáhli jsme se od sebe.
,,A kdo určuje co je co?"Ušklíbl se svůdně.
Není to správné...ale má pravdu. Nikdy jsem si pořádně neuvědomila že mě tento muž v hloubi duše hodně přitahuje. Už tenkrát tomu tak bylo...,,Máš pravdu."Přitáhla jsem si ho k sobě za lem jeho košile a vášnivě jsem ho políbila. Jack byl docela překvapen že jsem to udělala a já sama sebou taky. Přitáhl si mě blíž k sobě. Políbil mě jenom jednou a to před 12 lety...Sice tohle není vhodná chvilka na líbání ale co... Najednou se ozvala rána a odletěla lampa co tu byla tím jak jí sestřelilo Jonesovo dělo. Odlepila jsem se od Jacka. Lily. Neví co se děje.Musím jí osvobodit z cely kdyby došlo k boji.
,,Omluv mě." Zakoktala jsem se. Nechala jsem ho tam zmateného stát a rozeběhla jsem se do podpalubí k celám.
",,Lily!" Vykřikla jsem.
Ona se otočila a přeběhla k mřížím.
ČTEŠ
It's Pirate's Life For Me Savvy (POTC)
Fiksi PenggemarPřijela jsem do Tortugy s účelem sehnat si novou loď protože tu co jsem měla mi potopil Davy Jones a nabrat posádku. Jenže můj starý známý přítel Kapitán Jack Sparrow nabíral též posádku, tak jsem se připojila k němu. To se mi ale stalo osudným. Zj...