1.Tortuga

1.8K 72 2
                                    

Dorazila jsem úspěšně do Tortugy.
Byla bych plula na Madagaskar ale jaksi mi loď potopil Bludný Holanďan.,,Sráč jeden.,,
Zamumlala jsem si pro sebe.,,Já se tomu kalamárovi jednou pomstím za to že mi potopil moji milovanou loď Veronu.Tak jo uklidni se, teď musíš sehnat nákou loď a hlavně posádku.Ale nejdřív si tu sednu v hospodě, docela mi vyschlo v krku.Tortuga je to nejlepší pirátské místo. Sice je tu hodně podivínů ale hlavně se tu vždy dá sehnat všechno potřebné.Přes den se tu sice nic moc neděje, ale večer jede Tortuga na plné obrátky. Pamatuji si když jsem tady byla poprvé. Nechápala jsem co všichni ma Tortuge mají ale když jsem o něco málo vyspěla, pochopila jsem to.

Koupila jsem si láhev rumu v jedné hospodě a sedla jsem si.
Před pár dny, když mi Davy Jones potopil loď jsem se dozvěděla přímo od samotného Davyho Jonse že můj otec je Bill Turner a taky jsem se sním na chvíli setkala. Bylo to docela zvláštní, myslela jsem že můj otec zemřel ale očividně ne. Ale žádné rodiné objímá í nebo tak něco nám Jones nedopřál a já ani na žádné objímání nejsem. Ale naštěstí se mi z té prokleté lodi podařilo utéct, nechtěla bych být součástí Jonesovi posádky, bohužel má u něj taky menší dluh...

Najednou slyším známé hlasy.Otočím se jejich směrem a uvidím....to je přece pan Gibbs. První důstojník Jacka Sparrowa.
Jojo Jack Sparrow lamač dívčích srdcí a sukničkář. Taky už to na mě zkoušel ale nikdy se mu to nepovedlo a doufám že to taky tak zůstane. Byl to řekněme přítel? Spojenec? Ale to už je hodně dávno...

,,Už jako malej kluk jsem se chtěl navždy plavit po moři.' Slyšela jsem říkat nákýho troubu u stolu Gibbse.

,,To se ti navždy splní,podepiš se."Poukázal Gibbs na pergamen kde už bylo pár lidí podepsaných.

,,Mockrát děkuji." Řekl, podepsal se pokud se to dá přirovnat k podpisu a odešel.
Hmm slavný kapitán Jack Sparrow shání nové členy posádky.Proč? Mohla bych se zkusit připojit, jen na náký čas. Zjistím co má Jack zalubem. Nikdy takhle nenabíral posádku. Měl vždy doporučené lidi nebo lidi které znal osobně a věřil jim. No taky už se mu to i vymstilo že jo.
Tak jsem tedy vstala ze svého místa a vydala jsem se ke stolu kde seděl Gibbs.

,,Gibbsi, dlouho jsme se neviděly." Oslovila jsem ho. Gibbs sebou údivem trhl.

,,Copak nečekal si mě?"Ušklíbla jsem se.

"Sybil, jsi to vážně ty?"

"A kdo jinej, Kalypso, Davy Jonse?" Zasmála jsem se a přátelsky jsem ho poplácala po zádech.

"Co ty tady Sybil, pirátům se obvykle vyhýbáš až na Tortugu stejně jako Jack. Pokaždé když jsme tady zakotvili, nebyla jsi nikdy k sehnání, jako by se po tobě slehla zem. Co tě sem přivádí?"

"Slyšela jsem že Jack shání posádku."Odpověděla jsem prostě.

,,Tak to jsi slyšela dobře."Přitakal.

,,Jen mi ale vrtá hlavou Gibbsi, proč shání posádku?Jack si jen tak nikdy nesháněl posádku a hlavně to většinou byly lidi které znal."Naoko jsem se zamyslela.

,,Jsi velice chytrá, jako vždy, ale to ti říct nemůžu, Jack by mě asi zabil kdybych to řekl zrovna tobě."

,, Áha, prozradil jsi se, takže Jack má nějaký důvod."

,,Žádný nemá." Snažil se to zamlčet.

,,Nejsem hloupá Gibbsi. Když teda nemá žádný důvod, tak mě vem do posádky. Prostě jen tak, bez důvodu." Upřela jsem na něj zrak.

,, Co že tak chceš zrovna TY k NĚMU do posádky, potom co se mezi vámi stalo. Nemáš snad vlastní loď a posádku?"Nezkoušej to na mě Gibbsi, pomyslela jsem si.

,,No řekněme že mi jí potopil Davy Jones...stane se."Pokrčil jsem rameny

,,Počkej. Jones?To jako fakt? Jestli ti potopil loď tak u něj máš nákej dluh a to pro tebe neni dobrý jít do naší posádky protože tyto lidi co se upsali, jsou duše na vykoupení Jacka pro Jonese. Má u něj velkej dluh a chce ho splatit tím, že mu dá 100 duší." Vážně se na mě podíval.

,,A jéje, tak to jsme dva. U Jacka mě to aoe vůbec nepřekvapuje."Uchechtla jsem se.
,,Gibbsi, prosím, vezmi mě do posádky. Ne jako duši. Potřebuji si taky na chvíli od toho kapitánování odpočinout. Notáák prosím."Snažila jsem se ho uprosit.

,,Achh no tak fajn, ale Jack z toho nebude mít radost a určitě mě zabije."Dal si hlavu do dlaní.

"Díky Gibbsi, vždycky jste byl fajn chlap."Poděkovala jsem a přihla jsem si k láhvi.

,,Kdy že vlastně odplouváme?"Zeptala jsem se na dost podstatnou otázku.

,,Asi za chvíli. Musíme ještě naložit zásoby a tak."Odpověděl. Zásoby rumu tak nanejvíš.

,,Tak fajn,a ještě jednou dík."Mrkla jsem na něj a dala jsem se k odchodu nebo spíš k baru pro další rum.

,,Ale ale ,to jsou mi věci. Sybil Fanning je v Tortuze...

Pokračování příště....
------------------------------------------------------------
Takže je tu nový příběh.Tentokrát o Pirátech z Karibiku.
Blíží se léto a já jsem si řekla že příběh Proč zrovna Batman bych na chvíli odložila a psala bych letní příběh,samozřejmě že se k Batsymu zase vrátím ale teď budu psát tohle.
Ještě přibydou menší jednodílovky malích hororovek.
Takže doufám že se vám bude líbit další z mích retardovaných příběhů .

Vaše JokeyValeska

It's Pirate's Life For Me Savvy  (POTC)Kde žijí příběhy. Začni objevovat