Probudila jsem se a zhluboka jsem dýchala. Co to sakra bylo za sen? Vždyť tohle se přece stalo.
Chtěla jsem se posadit jenom že ta houpací síť se semnou přetočila a já sem hodila hubu na tu podělanou zem.
,,Do prdele!'' Zanadávala jsem si. Ale když jsem si uvědomila že tu jsem z posádkou která naštěstí spí, počkat ona nespí ona přímo chrápe. Po tomhle znova už teda neusnu, jdu se radši provětrat na palubu.Vyšla jsem schody a u kormidla byl..... Jack. Z mě neznámého důvodu jsem se za ním vydala i když vlastně nevím proč. Napadla mě taková kravina, Jack stejnak nedává pozor tak že jsem vyšla schody, obešla ho a zakryla mu oči.
,,Hádej kdo je to.'' Chovám se jak malé dítě.
,,To asi neuhádnu,že by pan Gibbs?'' Musela jsem se rozesmát.
"Jo, máš neskonalou pravdu.'' Pustila jsem ruce z jeho očí o obešla jsem ho.,,Co tady děláš ZASE tak brzo ráno Sybbie?'' Na slovo zase dal větší důraz. Prokroutila jsem očima.
,, Víš jak tuhle přezdívku nemám ráda že?'' Štouchla jsem do něj.
,,Jo jo vím.'' Zazubil se na mě. Jen jsem si povzdechla. On mi tak bude říkat pořád. Takhle mě vždycky oslovoval když se mě snažil svádět.
..No jednak jsem měla sen který se až moc podobal realitě a pak to že jsem spadla z houpací sítě a ostatní chrápou...'' Odmlčela jsem se.
,, Áha. Neříkal jsem ti to snad?'' Hodil po mně úšklebek.,, Hlavně pan Gibbs co?'' On prostě chce abych se ho zeptala zda u něj můžu spát v kajutě. Typickej Jack si chce honit zase své ego.
,, Možná že kajuta by byla pohodlnější.'' Zkusila jsem tu určitou otázku obejít.
,, No to by asi byla.'' Šklebil se dál. Do prdele Jacku.
,,Máš ještě tu volnou postel?''
,, Jistě že.'' Přitakal a zablýsklo se mu v očích.
,,Fajn, chceš abych to řekla...mohu u tebe spát v kajutě?'' Teď by ybla sranda kdyby řekl že ne, ale je jasné že řekne jo. Doufám.
,,No jasně že můžeš.'' Řekl svůdně.
,, Ale s tebou spát rozhodně nebudu a ty dobře víš jak to myslím.'' Mrkla jsem na něj.
,,Jistě, jsem přeci gentleman ne?''
Musela jsem se uchechtnout.
,, Tak to teda nevím.'' Obešla jsem ho a vkročila do jeho kajuty.
,,Dobrou Jacku.'' Řekla jsem těsně než jsem zavřela dveře.
Musím uznat, že se mi u Jacka spí dobře. Postel je lepší než houpací síť. Bylo mi i docela teplo a počkat tady neni přikrývka. Ne počkat někdo mě objímá kolem pasu a je to Jack? No co, leží se mi u něj dobře, tentokrát mu to odpustím, sama nevěřím tomu že to říkám. Ještě víc sem se k němu přitiskla.
Vzpomínám si když mi bylo 18 a já byla v Tortuze , tak jsem takhle kdysi s ním taky spala, teda ne že bych s ním spala jako spala, jednou teda málem jo ale naštěstí jen málem a vlastně to je jedno...Najednou někdo zaklepal na dveře. ,,Kapitáne!'' Jack s nechutí vstal. Nejspíš šel ke dveřím.
,,Co se děje Gibbsi?'',Na proti nám pluje jiní pirátská loď a tváří se že asi brzo zaútočí.''
,, Už zase? Dobře tedy, nařiď stáhnutí plachet a ať se posádka připraví ke steči.'' Vydal rozkazy. Gibbs něco zamumlal a odešel.
,,Je mi líto puso, ale budeš muset vstávat.'' Zašeptal mi Jack u ucha.
,,Jak že si mě to nazval?!'' Otevřela jsem oči a naštvaně jsem se na něj otočila. Jack se jen uchechtnul.
,,Radši už pojď. '' Vstal a oblékl si svůj opasek s mečem a nasadil si kabát a kapitánský klobouk. Protočila jsem nad ním oči a vstala. Zopakovala jsem to samé co Jack.
Jack pohl.
,, Do háje proč Mamba.'' Povzdechl jsem si.,,Ty tu loď znáš Jacku?'' Zeptala se mě Sybil.
,, Noo...Kdysi jsem měl dočinění s jejím kapitánem.''
Loď Zelená Mamba měla opravdu zelený odstín a vypadala i nebezpečně jako ten had.,,Jak se jmenuje její kapitán?'' Tázala se dál.
"Simon McCarty.''
,, Počkej, toho znám, slyšela jsem o něm ale o jeho lodi teda ne.'' Kdo by o něm neslyšel.
Nechce se mi bojovat.,,Stáhnout plachty, nabít děla. Připravte se ke steči!'' Vydal jsem rozkazy.
No bohužel se boji asi nevyhnu.Sybil pohl
,,Stáhnout plachty, nabít děla. Připravte se ke steči!''Rozkřikl se Jack, musím uznat že jako kapitán mu to fakt jde....bože nad čím to zase přemýšlím.
Nikde nevydím Elizabeth, musím jí to oznámit.Tamhle je.,, Je ahoj Sybil kde si večer byla?'' Proč zrovna teď musí položit tuhle otázku.
,,Ehmmm no.....to je teď jedno, pojď nahoru, chce na nás zaútočit jedna pirátská loď, Jack vydal příkaz ke steči.''
Steči?"
,, Jo, steči, řítí se proti nám Zelená Mamba."
,,O té už jsem slyšela.'' Zamyslela se.
,,No to je sice hezký ale teď už hlavně pojď a vezmi si meč.'' Nechala jsem jí být a vydala jsem se z podpalubí na palubu.Naše lodě byly téměř u sebe.
,,Palte!'' Křikl Jack. Na druhé lodi se ozvalo to samé ale my byly rychlejší a naše dělové koule je zasáhly dřív.
,,Připravit ke steči!''
Vyhoupla jsem se společně s Elizabeth na lana a zhoupli jsme se stejně s ostatními na druhou loď. Jack s pár dalšími piráty tam zůstali aby bránily Perlu.
,,Na ně!'' Vykřikla jsem a započal boj.
Povedlo se mi hned srazit prvního piráta a pustila jsem se do ostatních.
Společně s Elizabeth jsme si kryly záda. Nakonec není tak špatná.Když už to vypadalo na Perle blbě tak jsem se chtěla vrátit zpátky jim pomoct. Zachytila jsem se lana a byla jsem připravená se zhoupnout, ale někdo mi v tom zabránil......
Takže ahoj z novou kapitolou.
Kdo si myslíte že to byl?Napište mi to do komentu.
Brzy vyjde další kapča. Dejte wote a koment zatím čááj.
ČTEŠ
It's Pirate's Life For Me Savvy (POTC)
Fiksi PenggemarPřijela jsem do Tortugy s účelem sehnat si novou loď protože tu co jsem měla mi potopil Davy Jones a nabrat posádku. Jenže můj starý známý přítel Kapitán Jack Sparrow nabíral též posádku, tak jsem se připojila k němu. To se mi ale stalo osudným. Zj...