7.

93 10 0
                                    

Probudila sam se u 06:35.

Digla sma se iz kreveta,taman kada je Sehun ušao u sobu.

"Dobro juto!" rekao je sasvojim pospanim glasom, dodao mi je kratke hlače i običnu bijelu majicu s kariranom košuljiom i bijele adidaske.

Obukla sam se, složila krevet i izašla iz sobe.

U dnevnom je bio samo Suho koji nam je poželio sretan put.

Izlazila sma kroz vrata i čula sam kako je Suho pozvao Sehuna da mu nešto kaže. Stala sam pored vrata i prisluškivala.

"Ne pokušavaj ništa glupo" rekao je Suho.
"Kako to misliš ništa glupo" odgovorio je Sehun povisivši ton.
"Vidim na koji način gledaš tu curu" reče Suho.
"Molim? " upita malo tiše Sehun
"Znaš ti dobro o čemu ja pričam, i da krenite liftom na 3 kat tamo ćete vidjeti stepenice i stražnji izlaz tamo će vas čekat taxi."
" I sretno s putom brate" rekao je Suho
"Hvala" rekao je sretno Sehun.

Izašao je iz sobe i ja sam ga pratila. Baš kako je Suho rekao, treći kat, stepenice, stražnji izlaz, taxi.

Sve je bilo savršeno dok neki novinar nije uslikao Sehuna i mene.

Ušli smo brzo u auto i rekli šoferu neka se požuri. Ja neznam ali ko da su svi novinari znali da idemo na let za Hrvatsku.

Paparazi su bili svuda oko nas, stavila sam si šiltericu i crne naočale, čak se i Sehun iznenadio mojom kamuflažom.

Ušli smo u avion, sigurni.
Vozili smo se od prilike 13 sati neznam bas točno nisam brojala vrijeme.

Samo znam da nikako nisam mogla zaspat, stalno sam se mrdala po sjedalu.

"Jesi dobro" upitao me Sehun primivši me za ruku.
"Jesam, samo nemogu zaspat" odgovorila sam gledajući svoju ruku stisnutu u Sehunovoj.
"Sehun, zašto si pošao samnom?" upiatala sam ga.
Pogledao me malo iznenađeno.
"Paaa........draga si mi, jedina si osoba koja me razumije i osoba si koju bi volio više upoznati i družiti se s tobom.
Okrenula sam se s smješkom na svom licu jer sam mislila da se šali, ali kada sam se okrenula vidjela sma da je ozbiljan i maknula sam osmjeh s lica.
"Amm........!" promrmljala sam i zjevnula sam i stavila ruke na usta time sam izvadila svoju ruku iz Sehunove ruke. Pogledao me razočaravajuče kada sam maknula ruku, ali kada sam zjevnula se nasmijao.

Naslonila sam se na sjedalo i zaspala sam. Prisjećala sam se svojih događaja s Lorenom.

ᴇxᴏ ᴄʜᴀɴɢᴇs ᴍʏ ʟɪғᴇ  ~ ᴄʀᴏWhere stories live. Discover now