16.

70 7 2
                                    

Sehun je otišao, bilo mi je dosadno samo sam se okretala u krevetu. Nisam znala što bi radila, gdje bi otišla,a i da odem negdje neznam Koreju još mi samo fali da se izgubim.

Moja jedina rutina je bila krevet(soba) kuhinja. Imam osjećaj ko da sam dobila 10 kg koliko sam toga puno pojela.

Od exa niko nije ni obračao pozornost na mene, Chen je stalno čitao neke časopise i svaki put bi mi se nasmješio kada bi prošla, a onda bi se vratio čitanju.

Suho je stalno bio u svojoj sobi i pisao nešto. Xiumin i Tao su igrali igrice. Igra se zvala overwatch i izgledala je zanimljivo, ali bilo mi je glupo pitat smijem li igrati.

Tako sam opet završila u sobi, malo sam raskopavala ormare i ladice u sobi. Proučila sam svaki kutak sobe barem deset puta, onda znate kako mi je dosadno bilo.

Vani je bilo neko bljutavo vrijeme. Malo lijepo malo ne. Sad mi je malo prikipilo izašla sam iz sobe i sjela za stol gledajući u mobitel.

Htjela sam da me Chen primjeti jer mi je on bio najbliži uz Sehuna.
Počela sam se smijat na neki jako glupi video koji sam našla, a bio je o Chenu.

Video je bio kako je Chen "popio" mikrofon umjesto boce.
Taj me video uvijek nasmije. Bez razmišljanja sam mu pokazala.

Vidjela sam da baš nije bio nešto sretan što sam mu to pokazala.
"Oprosti" prestala sam se smijat i nastavila sam žalosno gledati u mob.

"Ma nema veze, vidio sam taj clip već sto puta" nasmijao se.
"Hoćeš samnom ići u grad moram kupiti odjelo, a treba mi ženski savjet."

Imala sam osjećaj ko da su se anđeli spustili. "Da naravno" odmah bez razmišljanja sam rekla da bi išla.

"Kad idemo?"
"Sad" reako je stavivši časopis sastrane.
"Ok" rekla sam sretno, brzinom munje sam otčala u sobu i spremila se.

Morala sam staviti i šiltericu što mi je dobro pasalo na moj outfit. Dok smo se šetali neki su nas fanovi slijedili, čak smo u jednom slučaju morali trčat.

Nisam znala da biti poznat zna biti tako naporno. Čak su i meni išli na živce, a kamo li Chenu kojeg prate svaki dan.

Ušli smo u neku trgovine, čim smo ušli prodavačice su prepoznale Chena i odmah mu počele davati odjela.

Trgovina je izgledala baš otmjeno. Pogledala sam cijenu jednog odjela u izlogu 7000 kn. Bože to je stavrno skupo za odjelo kao da je od zlata.

(da, samo da kažem bubam cjene😂🤔, samo želim naglasit da je skupo)

Došla sam bliže gdje je Chen isprobavao odjela. Neki su bili tako ružni da nisam mogla ni gledat, a neki su bili baš lijepi.

"Što misliš o ovome Mirela" pitao me Chen.
"Pa nije bas nešto, bolji mi je onaj plavi" rekla sam
"Ma gospodine uvjeravam vas da je ovaj ljepši i kvalitetniji." uporno je prodavačica uvjeravala Chena.

"Dajte mi da isprobam i taj plavi" okrenuo se Chen i nasmijao.

"Uzet ću ovaj" rekao je Chen pokazujući na onaj plavi koji sam ja pokazala.

Izašli smo iz trgovine.
"Hvala" rekao je Chen
"Zašto hvala?"
"Pa da nije bilo tebe kupio bi skuplje odjelo, a nosio bi ga jednom." rekao je uz osmjeh na licu
"Aha" počela sam se smijat

Prolazili smo pored dučana s odjećom.Chen je ušo u neku trgovinu, ja sam ostala vani, nije mi se dalo ić nutra.

Malo sam gledala po izlozima i vidjela lijepu crvenu haljinu.

Bila je to ljubav na prvi pogled

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Bila je to ljubav na prvi pogled.
Chen je izlazio iz trgovine i došao do mene nisam ga ni skužila.
"Ljepa je da" rekao je
"Da je ali je pre skupa nemam toliko para." rekla sam hodajući dalje.

"Mirela, čekaj" Chen me zvao
Kad sam se okrenula otrčao je u tu trgovinu gdje je bila haljina.

Dotrčao je natrag do mene i u ruci je držao vrečicu.
"Izvoli ovo je za tebe" pružio mi je vrečicu i nasmijao se.

Bila sam tako sretna, da sam ga od toliko sreće zagrlila. Bila sam bas happy 😊.

"Jesi li gladna" pitao me kad sam ga zagrlila
"Hm... Može, što ćemo jesti"

Znam malo glupo završava, ali napisat ću dalje sutra(možda)
Prešli smo 400 pregleda hvala vam na svemu nebi mogla ovo bez vas 💞❤️💕❤️💞❤️💕❤️💕💞❤️💞💕❤️
Hvala na čitanju  😘

ᴇxᴏ ᴄʜᴀɴɢᴇs ᴍʏ ʟɪғᴇ  ~ ᴄʀᴏTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang