19.

63 4 0
                                    

Lorena pov

Mirela je dosla jako kasno pravila sam se da spavam kako me nebi skužila da gledam exo on crack. 😶

Bila je sva nasmijana.
"Valjda se dobro provela s Sehunom." mislila sam si u sebi.

Ona stvarno ne može bit tiho, bože neznam s kojom stvari nije napravila neki iritantni zvuk.

Malo s vratim, pa s krevetom(stalno škripi), pa joj je mob pao na pod.
Došlo mi je da poludim ali napokon se stišala i zaspala.

Ujutro sam se jako rano probudila i usput probudila Mirelu.
Spremile smo se i otišle kod doktora.

Ja pov

Doktorica nas je primila i čekala sam je na operacijskom stolu. Gledala sam kroz prozor.

Doktorica je došla

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Doktorica je došla.
Bila sam sva napeta i jako pod stresom. Doktorica mi je poručila da se smirim i da nemam zbog čega biti pod stresom.

Samo sam duboko udahnula i izdahnula. Lorena je govorila da ce sve bit uredu, dok je doktorica stavljala onu kremu za ultrazvuk.

Nakon deset minutnog pregleda doktorica se okrenula prema nam dvjema i nasmijala

"Čestitam, trudni ste"
Čuvši to Lorena me čvrsto primila za ruku, a zatim me čvrsto zagrlila.

Nisam uzvratila zagrljaj, nisam mogla opisati taj osjećaj u sebi, dali je bila sreća ili tuga ili nešto treće.

Lorena pov

Vidjelo se na Mireli da je bila šokirana. Kada smo se vraćale prema stanu, usput sam kupila pohane batke jer znam da ih Mirela jako voli.

Kada sam joj ih dala izbila je onaj lažni osmjeh na licu.

Ja pov.

Vratile smo se u stan, dečki su otišli na dance practice pa je stan bio prazan(barem smo mi tako mislile).

Otišla sam se presvući u nešto udobnije, obula sam svoje najdraže šlape na zekane.

Ali mi je odjednom pozlilo, brzinom munje sam otrčala u WC, Lorena je došla sva zabrinuta zamnom.

Chen pov

Danas sam ostao doma jer me je glava rasturala. Nisam mislio da cu bit sam doma, dečki su otišli na practice, a Lorene i Mirele nigdje nije bilo. Cijelo sam vrijeme ležao u krevetu i gledao luster na plafonu.

Kad sam čuo otvaranje vrata, čuo sam da su to Mirela i Lorena. Nisam izašao odmah iz sobe pričeo sam jednu dve min dok nisam čuo kako je Lorena počela trčat kroz kuču vičući Mirelino ime.

Zabrinuo sam se i otrčao do Mireline sobe ali nisam ušao unutra prisluškivao sam (🙃).

"Dobro da rješimo to kada ces mu rec." pitala je Lory Mirelu.
"Neznam ni kako ni kada. " rekla je Mirela pušeći svoj nos.
"Kako neznaš kako dođeš kod Sehuna i kažeš mu :" Sehun trudna sam" i to je to ako prihvati prihvati, ako ne onda se vraćamo u Hrvatsku. Ok? "rekla je Lory povišenim tonom

" Daš mi još tjedan? "pitala je Mirela tiho plačuči.
" Dobro tjedan i ako mu ne kažeš u roku tog tjedna ja ću mu rec oko ovakvih stvari se nesmije raspravljati treba ih odmah rješit.

Joj dođi nemoj plakat bit ce sve uredu. "rekla je Lory grleći Mirelu.

Ostao sam skamenjen ispred vrata, nisam mogao vjerovati svojim ušimo što sam upravo čuo.

" Lorena bis mi donjela čašu vode, pliz?"
" Naravno"

Zatim što sam vidio je bila Lorena ispred mene samo je glasno udahnul i pogledala prema Mireli, povukla me je u sobu a zatim izašla pustivši mene i Mirelu same.

Smirio sam se i pogledao prema Mireli koja me gledala očima punih suza.

"Znači......... be?" prekinuo me njen mobitel koji je pao pored kreveta.

Došao sam do kreveta i podigao mobitel i stavio ga na noćni ormarić pored kreveta u kojem je Mirela ležala.

"Hvala Chen." rekla je nasmješivši se.
Sjeo sam pored nje na krevet i gledao u svoje sklopljene ruke na koljenima.

Primila me za ruku a ja sam se automatski okrenu prema njoj.
"Chen molim te nemoj ništa reći Sehunu." rekla je opet s očima punih suza.

"Dobro....... neću, a sad se odmori danas je bio napeti dan." rekao sam poljubivši je u čelo. Samo se lagano nasmijala i zatvorila oči. Izašao sam iz sobe i razgovarao s Lorenom dok dečki nisu došli natrag s dance practice.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Evo jos jednog poglavlja, ovo ce biti jedno od zadnjih.

Jedino sto mogu reci je hvala i sto puta hvala za čitanje i sve.
Brzo se ova priča približava 1000 pregleda i zbog toga nemogu biti sretnija.
I ako neko ima neku ideju ili o kojoj grupi da napravim priču nek se ne srami slobodno neka mi kaže💋

I love you sooooo much 😘

P.S don't forget to smile 🙂

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ᴇxᴏ ᴄʜᴀɴɢᴇs ᴍʏ ʟɪғᴇ  ~ ᴄʀᴏWhere stories live. Discover now