18.

58 6 3
                                    


U maloj crvenoj kutijici je bio lančič. Imao je mali crveni rubin u sredini.

"Izvoli, znam da nije nešto, to mi je dala moja baka koja mi je rekla da to dam osobi s kojom želim provesti cjeli život. " rekao je Sehun zacrvenivši se

"Prekrasna je, hvala" zagrlila sam ga i počela sam plakati od sreće. On me nježno gladio po glavi dok se nisam smirila i otišla u svoju sobu.

"Gdje si ti toliko dugo" pitala me Lory kada sam ušla u sobu.

Nisma je iskreno ni slušala bila sam zaokupljena diranjem ogrlice koju mi je Sehun dao i one njegove rječi="osoba cijeli život" bila sam u oblacima.

Legla sam na krevet i ispričala Loreni sve(baš sve) što se dogodilo ovih par mjeseci prije nego što sam drugi put došla u Koreu.

Nismo dugo ostale budne, jer se nisam osjećala dobro, glava me boljela.

7h ujutro osjećala sam neku mučninu u želucu. Brzo sam se ustala i otrčala na WC.

Nije mi bilo dobro, boljela me glava i trbuh. "Mirela što je bilo?" pitala me Lory. "Ma dobro sam loše mi je od jučerašnjeg alkohola" rekla sam i vratila se u krevet, a Lory je izašla iz sobe i pustila me da se odmorim.

Lorena pov

Izašla sam iz sobe i pustila Mirelu da se odmori,ovo je bio prvi put da se napila.

Danas nikog nije bilo u kući svi su otišli na dance practice. Mirela i ja smo ostale same u onoj kučerini.

Nism znala šta bi radila, pa sam malo istraživala po kući, imali su ogroman prozor koji je imao pogled na rijeku Han. Napravila sam 100 selfija.

Išla sam skuhati ramen jer sam bila gladna ko pas. Otišla sam u sobu pitat Mirelu dali ona želi malo.

Rekla je da želi i zajedno smo izašle iz sobe. Mirela je hodala ko neki vampir bila je jako blijeda.

"Kako te je taj alkohol tako pogodio, sta imas tako slabu toleranciju alkohola?"
"Neznam, sta mi je!" rekla sam nekako tužno.

Počela je trpati ramen ko da nije jela 100 dana pojela je tri vrečice ramen nije normalna stvarno mi nije jasno sta joj je.

"Prestani jest eksplodirat ces" rekla sam i uzela joj zdjelicu da nemože više jest.

Ja pov

Glava me rasturala imala sam osjecaj ko da mi neko bubnjeve svira u glavi.

Lorena se samo od jednom počela smijat. Bilo je bas iritanto jer me živciro svaki zvuk.

"Šta je toliko smiješno?" pitala sam ju s svojom ozbiljnom facom.
"Mirela da nisi ti možda trudna?"

Oba dvije smo se počele smijati.
Kad sam malo duže razmislia, prestala sam se smijat i samo sam se uozbiljila.
Lorena je odmah govorila šalim se šalim se, kada je vidjela moju ozbiljnu facu.

Cjeli dan nisam ništa rekla.
U sebi sam imala 100 pitanja:jesam li ili nisam, kako će to Sehun prihvatit, kako cu to ja prihvatit, hoće li to utjecati na vezu između Sehuna i mene...

Oči su mi počele suziti, počela sam plakat. Lorena je dotrčala do mene sva zabrinuta.

"Mirela što je bili, te boli nešto?" pitala me Lory i jako zagrlila.

Pogledala sam ju s očima punih suza jedino sto sam mogla rec je "ŠTO AKO JESAM?"

Lorena pov

"Prokleta moja usta zašto morate govoriti glupoati? " razmišljala sam u sebi dok sam imala uplakanu Mirelu u svom naručju.

Nisam znala što bi rekla pa sam samo bubnula i pitala ju :"Želiš li provjeriti?"
"Neznam, nisam sigurna dali mogu podnjeti koji god da je rezultat." rekla je brišući suze s očiju.

"Dobro, ajde obuci se idemo do ljekarne." rekla sam.

Kad smo Mirela i ja krenule prema vratima, Mireli je zazvonio mob.

Dobila je poruku od Sehuna.

Ja pov

Sehun je poslao poruku da je ranije završio s dance practice i pita me ako ćemo zajedno otići do grada.

Pogledala sam Lory.
" Odi, sutra ujutro dok svi spavaju otić ćemo kod doktora pa ćemo provjerit." rekla je, a ja sam sami kimnula glavom.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Heloo everyone, jako mi je žao sto dulje vrijeme nisam objavljivala ali znate škola,nema se inspiracije itd..
Probala sam nap što bolje, ovaj dio, znam glupo završava ali šta ću 😊.

Samo da vas obavijestim ova priča kao i što vidite dolazi do svog završerka.😱😭
Pa se nadam da ćete mene i moje ostale priče podržavati kao i sad.

Volim vas ljudeki, bez vas ovo nebi bilo moguće. ♥️

Ps. Don't forget to smile ☺️

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ᴇxᴏ ᴄʜᴀɴɢᴇs ᴍʏ ʟɪғᴇ  ~ ᴄʀᴏTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang