Sehun i ja smo bili sami na plaži,tj bili su neki penzići ali ko da ih nije bilo nisu ni obračali pozornost na nas
Sehun je skinuo majicu.Bila sam zadivljena mogla sam mu izborajti svaku pločicu na trbuhu.
Sehun pov
Skinuo sam majicu, Mirela me pogledala s otvorenim ustima.
Vidjelo se na njoj da joj se sviđa prizor.
"Nisam znao da sam tako zgodan, da me moraš gledat s otvorenim ustima." rekao sam uz osmjeh.
Samo se nakašljala i okrenula.Potrčao sam prema moru i okupao se voda je bila baš osvježavajuća.
Ja pov
Išla sam se presvuć u kupaći. Ušla sam u vodu do gležnjeva. Meni je voda bila led ledeni.
Nisam vidjela Sehuna. Dok nisam osjetila nečije mokro tijelo na mom suhom.To je bio Sehun, zagrlio me je oko struka. I stavio njegovu glavu na moje rame.
"Misliš se ti umočit, treba ti cijela viječnost." šapnuo mi je na uho pa se počeo smijat.
Izvukla sam se iz zagrljaja i okrenula sam se prema njemu, pošpricala sam ga.
"Znači tako ćemo?" rekao je s prekrasnim osmjehom na licu.
Počeo me špricat, trčala sam od njega.
Stvarno je teško trčat u vodi. Pali smo ja i on.Nakon što smo se cijeli dan ponašali ko djeca iz vrtića,otišli smo na pizzu.
Pizza je bila odlična.
Taj sam se dan tako zbližila s Sehunom, pričali smo sto na sat. Niko nas nije mogao zaustaviti.Bilo je oko 22:50 kada smo otišli iz restorana. Odlučili smo da ćemo prespavat na Rabu.
Našli smo jedan apartman koji se zvao Lorena.
Soba je bila prekrasno uređena.
Išla sam se istuširati. Izašla sam iz tuša u bijeloj prozirnoj majici i crnim kratkim hlačicama.Razgledala sam malo uokolo. Ušla sam u spavaću sobu i vidjela Sehuna kako leži na krevetu i bulji u mobitel.
Legla sam na trbuške kao i on.
"Što to gledaš" pitala sam
"A ništa gledam nešto na youtubeu." rekao je zgašivši mobitel.Okrenuo se prema meni. Gledali smo se nekoliko trenutka.
Okrenuo me na leđa. Našla sam se ispod Sehuna. Gledala sam ga zbunjeno.
Sehun pov
Želio sam je poljubiti,želim više od toga. Nemogu više čekati.
Ja pov
Dolazio je sve bliže i bliže.
Osjetila sam njegove usne na mojima. Bio je to vrlo kratak poljubac ali pun emocija.
Pogledao me je i nasmijao se, ja sam se zacrvenila.
Poljubio me je još jednom, ovaj put je poljubac bio puno duži i strastveniji.
Znala sam da sam postala lovina,a on lovac.
Ne želim lagati ali i ja ga jako želim.Osjetila sam kako se Sehunove usne spuštaju na moj vrat.
"VOLIM TE." šapnuo je poljubivši me još jednom.
"I JA VOLIM TEBE." rekla sam prolazeći svojom rukom kroz njegovu kosu.Za par minuta smo bili u doljnjem rublju.
ZNATE ŠTO SE DOGODILO 😈
Evo 12 poglavlje gotovo jej. 🙌
Hvala sto puta na čitanju💋💯❤️
Oprostite što je kratko. 🙏
<3
KAMU SEDANG MEMBACA
ᴇxᴏ ᴄʜᴀɴɢᴇs ᴍʏ ʟɪғᴇ ~ ᴄʀᴏ
Fiksi Penggemar"ᴍɪʀᴇʟᴀ ᴊᴇ ʟɪ ɪsᴛɪɴᴀ...?" "ᴅᴀ" ᴘᴀʟᴀ ᴍɪ ᴊᴇ sᴜᴢᴀ ᴅᴏᴋ sᴀᴍ ɢʟᴇᴅᴀʟᴀ ᴜ ᴘᴏᴅ "ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇ 𝟸𝟸.𝟿.𝟸𝟶𝟷𝟾" ❤️ "sᴛᴀʀᴛᴇᴅ _. 𝟽.𝟸𝟶𝟷𝟽"😂😊 ❤️ \(OᴏO)\ ❤️