11.

98 8 0
                                    

Sehun pov

Bilo mi je vruće ko psu. Dignuo sam se s kreveta. Televizija je još radila kako smo oba dvoje zaspali u pola film.

Išao sam popiti vode. Čak ni voda nije pomogla.

Skinuo sam majicu, pustio sam neka mi tijelo diše😏.

Išao sam ugasiti TV i vratiti se spavat na kauč ali bio je jedan problem Mirela se raširila po cijelom krevetu.

Slikao sam je bila je bas u smješnom položaju

Došao sam do nje i dignuo je u svoje narjučje. Bila je lagana ko pero.

Odveo sam je u njen krevet spustio rolete i izašao iz sobe van.

Legnuo sam natrag na kauč.
Kad sam bio pri kraju da zaspim čuo sam korake po kući.

Prepao sam se. Prvo Mirelini psi su stalno lajali još je bio mrak i ti koraci i bučenje, stvarno sam se prepao.

Čuo sam da se netko približava dnevnom boravku.

Upalio sam bljeskalicu na svoj mobitelu.

I vidio Mirelu kako mjesečari, nešto pre smješno. Zabila se u sve živo na svom putu. Bilo mi je je malo žao.

Počela se penjat na kauč, pokušao sam je probud. Nebi nju niš probudilo. Ko da razgovaram s kamenom.

Legnula je pored mene. Okrenula se prema meni.

Izgledala je ko bebe. Zaspala je, okrenuo sam se na leđa.

Osjetio sam nečiju ruku na svojim prsima. Bila je to njena.

Ruka joj je bila hladna ko led.
Naježio sam se. Pokušao sam je maknuti, ali me čvrsto primila.

Nakon nekog trenutka ju je makla. To je bilo olakšanje.

Zaspao sam.

Ja pov

Probudile se me zrake sunca.

Pokušala sam se pomaknuti, ali sam osjetila nečiju ruku na mom struku.

Okrenula sam se i vidjela da je to Sehun. Što me više začudilo je to što je bio bez majice

"Možete li zamisliti da Sehun ili bilo koji kpop idol leži bez majice uz vas i ima ruku na vašem struku😍😭"

Maknula sam mu ruku i otišla u kupaonu.

Sehun je samo nastavio spavat.

Sehun pov

"Vau, vau" zalajil su psi.
Opet su me probudili.

Dok sam se razbudio vratio sam svoja sjećanja od noćas...

Išao sam nešto popiti dok Mirela nije izašla iz kupaone i pogledala me ko da je vidjela najvećeg neprijatelja.

Nisam znao zašto me tako pogledala,ali nikad nisam razumio taj pogleda.

Ja pov

Izašla sma iz kupaonice i naletila na Sehuna.

"Ph, kako se može praviti ko da se ništa nije dogodilo?" gledala sam ga.

"Svi se slažemo da su Mirela i Sehun imali ruke jedno na drugom, tako da su kvit."

Sehun pov

Svaki put kad bi me Mirela pogledala, nasmijala bi se, a ja ne znam zašto.

"Što je smiješno?" pitao sam s ozbiljnim pogledom.
"Ma ništa samo mi je nešto glupo prošlo kroz glavu?" rekla je glasnije smijući se.
Samo sam skrenuo pogled i izbacio osmjeh.

ᴇxᴏ ᴄʜᴀɴɢᴇs ᴍʏ ʟɪғᴇ  ~ ᴄʀᴏWhere stories live. Discover now